Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Mando schreef:Collega vind mij niet zo aardig.
Jammer dan maar na 4 maanden moet je toch wel weten dat wij zelf de B en C lokatie met een vorkheftruck naar beneden halen en dat je daar niet de warehouse voor hoeft te vragen.
Die halen alleen de lokaties D-E-F want dat redt mijn vorkheftruck niet om zo hoog te komen.
En dan zijn ze boos dat je dat aangeeft.
denisesilver schreef:Mensen die niet een duidelijke vraag kunnen stellen. Of gewoon accountants in het algemeen. Echt vraag gewoon een begrijpelijke, fatsoenlijk geformuleerde vraag. Hoe moeilijk is het om gewoon Nederlands te typen? Heb altijd zo het idee dat ze proberen je een loer te draaien door expres fouten te laten maken. Of te sturen op meerwerkfacturen, omdat je eerst een halve dag bezig bent met het ontcijferen van wat ze nu eigenlijk vragen
paddington schreef:Mando schreef:Collega vind mij niet zo aardig.
Jammer dan maar na 4 maanden moet je toch wel weten dat wij zelf de B en C lokatie met een vorkheftruck naar beneden halen en dat je daar niet de warehouse voor hoeft te vragen.
Die halen alleen de lokaties D-E-F want dat redt mijn vorkheftruck niet om zo hoog te komen.
Ruilen voor een collega die na 2 maanden nog het verschil niet weet tussen een euro en een blokpallet formaat.
Hij trekt nu continu alle euro's kapot met de pompwagen .
En hem willen ze ook nog op de heftruck hebben binnenkort.. nou mij niet bellen.
Moska schreef:denisesilver schreef:Mensen die niet een duidelijke vraag kunnen stellen. Of gewoon accountants in het algemeen. Echt vraag gewoon een begrijpelijke, fatsoenlijk geformuleerde vraag. Hoe moeilijk is het om gewoon Nederlands te typen? Heb altijd zo het idee dat ze proberen je een loer te draaien door expres fouten te laten maken. Of te sturen op meerwerkfacturen, omdat je eerst een halve dag bezig bent met het ontcijferen van wat ze nu eigenlijk vragen
Ik was assistent accountant en je wilt niet weten hoeveel tijd er verloren gaat met het ontcijferen en in elkaar puzzelen en opvragen van (ontbrekende) gegevens van een klant. En hoezeer ik me bezwaard voelde en me schaamde voor de facturen die eruit gingen. Ik doe dat werk dan ook niet meer. Alhoewel ik nu wel weer een baan heb waarbij ik klanten achter de kont aan moet zitten om tijdig documenten aan te leveren, anders kan ik alsnog mijn werk niet doen. Maar die betalen een eenmalig vast bedrag gelukkig.
Dammie schreef:Aan de Belgische rechtbank die vindt dat een verkrachter geen straf opgelegd hoeft te worden en dat een verkrachter prima gynaecoloog kan worden.
https://nos.nl/artikel/2561959-belgisch ... -geschorst
Want gerechtigheid is nergens voor nodig en het is helemaal niet erg dat die klootzak straks los kan gaan op vrouwen in kwetsbare posities.![]()
![]()
Dammie schreef:Aan de Belgische rechtbank die vindt dat een verkrachter geen straf opgelegd hoeft te worden en dat een verkrachter prima gynaecoloog kan worden.
https://nos.nl/artikel/2561959-belgisch ... -geschorst
Want gerechtigheid is nergens voor nodig en het is helemaal niet erg dat die klootzak straks los kan gaan op vrouwen in kwetsbare posities.![]()
![]()
paddington schreef:Mando schreef:Collega vind mij niet zo aardig.
Ruilen voor een collega die na 2 maanden nog het verschil niet weet tussen een euro en een blokpallet formaat.
Hij trekt nu continu alle euro's kapot met de pompwagen .
En hem willen ze ook nog op de heftruck hebben binnenkort.. nou mij niet bellen.