Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-25 16:43

Ik wacht op een pakketje en de tijd van bezorgen word steeds later... En ik wil hem zó graag, ik zit nog net niet buiten naast de deur te wachten :):) Als hij vandaag niet komt, dan ga ik huilen.

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-25 16:44

saskiaojan schreef:
Ik lees net een verkoopadvertentie voor een pony, als je wilt dat hun hem voorrijden vragen ze daar een vergoeding voor…. Ik vind het bijzonder

Ik zag hem ook, wel een leuk blondje.

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-25 16:45

Mando schreef:
Collega vind mij niet zo aardig.
Jammer dan maar na 4 maanden moet je toch wel weten dat wij zelf de B en C lokatie met een vorkheftruck naar beneden halen en dat je daar niet de warehouse voor hoeft te vragen.
Die halen alleen de lokaties D-E-F want dat redt mijn vorkheftruck niet om zo hoog te komen.

En dan zijn ze boos dat je dat aangeeft.

Ruilen voor een collega die na 2 maanden nog het verschil niet weet tussen een euro en een blokpallet formaat.
Hij trekt nu continu alle euro's kapot met de pompwagen .

En hem willen ze ook nog op de heftruck hebben binnenkort.. nou mij niet bellen.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-25 16:52

saskiaojan schreef:
Ik lees net een verkoopadvertentie voor een pony, als je wilt dat hun hem voorrijden vragen ze daar een vergoeding voor…. Ik vind het bijzonder

Geen 1 april grap?

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-25 16:53

denisesilver schreef:
Mensen die niet een duidelijke vraag kunnen stellen. Of gewoon accountants in het algemeen. Echt vraag gewoon een begrijpelijke, fatsoenlijk geformuleerde vraag. Hoe moeilijk is het om gewoon Nederlands te typen? Heb altijd zo het idee dat ze proberen je een loer te draaien door expres fouten te laten maken. Of te sturen op meerwerkfacturen, omdat je eerst een halve dag bezig bent met het ontcijferen van wat ze nu eigenlijk vragen _-:(

Ik was assistent accountant en je wilt niet weten hoeveel tijd er verloren gaat met het ontcijferen en in elkaar puzzelen en opvragen van (ontbrekende) gegevens van een klant. En hoezeer ik me bezwaard voelde en me schaamde voor de facturen die eruit gingen. Ik doe dat werk dan ook niet meer. Alhoewel ik nu wel weer een baan heb waarbij ik klanten achter de kont aan moet zitten om tijdig documenten aan te leveren, anders kan ik alsnog mijn werk niet doen. Maar die betalen een eenmalig vast bedrag gelukkig.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-25 16:56

saskiaojan schreef:

Voorrijkosten, maar dan anders :')

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-25 16:59

Zou zo graag pleeggezin willen zijn voor asielkittens <3 maar weet niet wat mijn katten daar van vinden, die komen ook buiten en ben bang dat de kittens dan ontsnappen. Maar Ohhh zou het zo graag willen.

Fenneeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-25 17:16

Ik irriteer mij aan de jeuk onder mijn gips. 2 dagen geleden geopereerd en wordt helemaal gek van de jeuk. Nog 2 weken te gaan tot dat ik kan krabben :')

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-25 17:47

paddington schreef:
Mando schreef:
Jammer dan maar na 4 maanden moet je toch wel weten dat wij zelf de B en C lokatie met een vorkheftruck naar beneden halen en dat je daar niet de warehouse voor hoeft te vragen.
Die halen alleen de lokaties D-E-F want dat redt mijn vorkheftruck niet om zo hoog te komen.

Ruilen voor een collega die na 2 maanden nog het verschil niet weet tussen een euro en een blokpallet formaat.

En hem willen ze ook nog op de heftruck hebben binnenkort.. nou mij niet bellen.

Oef.. mij ook niet bellen.

Moet je ze eens orders laten consolideren en dan euro en blok in 1 trailer laten plannen. Dat is pas grappig. _O-

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-25 17:55

Wij gebruiken alleen maar euro :=.

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-25 18:17

Makkelijk.
Laatst bijgewerkt door Mando op 02-04-25 18:18, in het totaal 1 keer bewerkt

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-25 18:18

Moska schreef:
denisesilver schreef:
Mensen die niet een duidelijke vraag kunnen stellen. Of gewoon accountants in het algemeen. Echt vraag gewoon een begrijpelijke, fatsoenlijk geformuleerde vraag. Hoe moeilijk is het om gewoon Nederlands te typen? Heb altijd zo het idee dat ze proberen je een loer te draaien door expres fouten te laten maken. Of te sturen op meerwerkfacturen, omdat je eerst een halve dag bezig bent met het ontcijferen van wat ze nu eigenlijk vragen _-:(

Ik was assistent accountant en je wilt niet weten hoeveel tijd er verloren gaat met het ontcijferen en in elkaar puzzelen en opvragen van (ontbrekende) gegevens van een klant. En hoezeer ik me bezwaard voelde en me schaamde voor de facturen die eruit gingen. Ik doe dat werk dan ook niet meer. Alhoewel ik nu wel weer een baan heb waarbij ik klanten achter de kont aan moet zitten om tijdig documenten aan te leveren, anders kan ik alsnog mijn werk niet doen. Maar die betalen een eenmalig vast bedrag gelukkig.

Heb zelf ook als assistent accountant gewerkt, maar het werd er bij ons echt ingestampt dat we de taal moesten spreken van de persoon wie we aanschreven. En dat we echt duidelijk op de mail zette wat precies onze vragen waren. Die les hebben ze bij deze accountant niet gehad.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-25 18:18

Mando schreef:
Makkelijk.

Dat is precies de reden

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-25 18:39

Dammie schreef:
Aan de Belgische rechtbank die vindt dat een verkrachter geen straf opgelegd hoeft te worden en dat een verkrachter prima gynaecoloog kan worden.
https://nos.nl/artikel/2561959-belgisch ... -geschorst
Want gerechtigheid is nergens voor nodig en het is helemaal niet erg dat die klootzak straks los kan gaan op vrouwen in kwetsbare posities. -:(- -:(- -:(-

Wat voor precedent schept dit ook, he. Als je een respectabele studie doet, dan kom je met strafbare feiten weg?

Doet me afvragen, zou hij ook niet gestraft zijn wanneer hij voor monteur studeerde? Ik denk zelf van wel, namelijk.

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-25 19:02

Mando schreef:
saskiaojan schreef:

Ik zag hem ook, wel een leuk blondje.

Dat zeker, de mensen van wie hij nu is iets zijn iets minder leuk :x

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-25 19:04

Suzanne F. schreef:
saskiaojan schreef:

Geen 1 april grap?

Nope, vandaag geplaatst…..

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-25 19:05

Dit weer en dekens…. Deken op, deken af, eczeemdeken op, winterdeken weer op in de nacht…. Deken - ergernis dus.

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-25 19:15

Bij ons gaat zo wie zo alle diepvries export wat in een container moet op blokpallets formaat weg.

Maar bijvoorbeeld de A.H gaat op cheppblok weg i.v.m hun warehouse systeem.

De rest gaat meestal wel op euro of H1 pallets weg.

Vanuit de leveranciers krijgen we divers aangeleverd.

Maar onze collega is vrachtwagen chauffeur is nu vooal nu alleen nog verantwoordelijk voor het laden van de export en het lossen van onze opgevraagde voorraad vanuit het vrieshuis waar alles opgeslagen word.

Maar zijn taken moeten worden uitgebreid naar onze andere warehouse waar de voorraad verpakkingsmaterialen liggen etc en daar rijden we dus op een heftruck.

Maar ik heb menig persoon geholpen met de begeleiding ervan om te rijden maar voor deze persoon ga ik geen geduld voor op kunnen brengen..

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-25 19:20

saskiaojan schreef:

Ik heb het nog al gehoord inderdaad, vaak om zo mensen af te schrikken die voor een plezierritje willen komen

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-25 19:21

Dammie schreef:
Aan de Belgische rechtbank die vindt dat een verkrachter geen straf opgelegd hoeft te worden en dat een verkrachter prima gynaecoloog kan worden.
https://nos.nl/artikel/2561959-belgisch ... -geschorst
Want gerechtigheid is nergens voor nodig en het is helemaal niet erg dat die klootzak straks los kan gaan op vrouwen in kwetsbare posities. -:(- -:(- -:(-

Ja ik las het ook in de krant, echt walgelijk die reden van de rechter :r

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-25 20:06

saskiaojan schreef:
Dit weer en dekens…. Deken op, deken af, eczeemdeken op, winterdeken weer op in de nacht…. Deken - ergernis dus.

Ja, deze ergernis deel ik.

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-25 20:58

paddington schreef:
Mando schreef:

Ik heb er een in de aanbieding die na 2 weken nog steeds dezelfde slordigheidsfouten maakt in zijn werk, niet lijkt te snappen wat hij in de werkinstructie leest, en je feedback niet lijkt te registreren. Tenminste, niet van een andere vrouwelijke collega en mij, en wij zijn de 1e opleiders en experts bij ons op dat proces. Hij neemt wel dingen aan van onze en zijn mannelijke servicelead. Oh, en hij stinkt als een malle.

Laten we het er op houden dat hij een nieuw record gevestigd heeft, en na die twee weken uit ons team gemieterd is :') .

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-25 21:08

Ik erger aan mijn muis, vooral aan de scrollwiel...het scrolt niet.. _-:(

En als je even stevig door scrolt sta je onder aan de pagina. :x

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-25 21:09

Die afgrijselijk Temu reclames over een gratis tablet >;)

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-25 22:09

Nog een reclame ergernis, hier op bokt, de kromme zin "mode for lente" :x