Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-24 09:34

Ineke2 schreef:
Joh dan ga jij er toch wel heen? Ik kies er zelf toch voor om niet te gaan? Heb een prima gebit, al jaren geen gaatjes of andere bijzonderheden. Heb al genoeg andere kosten dus is het mijn keuze om dit niet te doen.

Hier ook geen mondhygiënist hoor, mijn tandarts doet het reinigen zelf, ik ben er blij mee.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-24 09:37

Hier elk half jaar de mondhygiëniste.
Terwijl die bezig is komt de tandarts 2 minuten binnen waaien.
De mondhygiëniste zegt haar bevindingen de tandarts kijkt een halve seconde voor de sier en is weer weg en stuurt ook de rekening.
Zoiets.

Schuur_

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-24 09:54

Ik heb liever een kleinere vervelende hond die mijn teefje lastigvalt dan zo een bakbeest van 50kg in Mastiff stijl. Dan weet ik niet goed wat ik moet doen. Bij een kleinere hond die door blijft gaan ondanks dat mijn hond inelkaar gedoken zit ga ik er gewoon tussen staan en een paar keer flink met mijn voeten op de grond stampen en roepen om hem weg te jagen maar dat durf ik niet bij zo een type hond (waak en mogelijke kans op veel schade).

Ik ben een paar weken thuis tussen 2 banen en ben ineens flink ziek. Snotteren, hoesten en een hoop uitslag op mijn gezicht want mijn weerstand is naar pomp gelopen denk ik. Ik heb nog een dikke twee weken dus hoop dat alles dan weer is bijgetrokken.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-24 10:04

M_D_H schreef:
Wat is dat toch voor iets raars dat mensen maar denken dat een tandartsassitent of een tandarts hetzelfde kan en doet als een mondhygienist.

Nou heel simpel, het enige wat ze doet is tandsteen afkrabben, dus dat kan een assistente of tandarts ook.

Molly1230

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-24 10:56

Vandaag een gesprek waar ik toch wel tegenop zie. Hopen dat het snel voorbij is en mijn stagebegeleider vooral het woord neemt.

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-24 11:06

Coco4life schreef:
Over hoeveel dagen is het lente?
Want ik wil een aftel kalender daarvoor haha

Ik ook haha helemaal klaar mee :')

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-24 11:09

Maar dan is het zo weer zomer en dan is het weer of stikheet of regen ^)

colinneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-24 11:21

Mijn man _-:(
Hij vindt het vreemd dat ik een beetje gepikeerd ben om het feit dat ie zijn moeder vertelt dat hij ergens heeft gesolliciteerd en ook op gesprek mag komen.
En dat vertel je uiteraard niet thuis, waarom zou je? Waarom zou je uberhaupt delen dat je gaat solliciteren :o?
Ik moest het dus van mijn schoonmoeder horen...

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-24 11:27

Ik zou het ook liever niet thuis vertellen als ik ging solliciteren omdat ik het dan te spannend vind :') maar als zijn moeder het wel mag weten is het idd een beetje l*llig ja.

Nog over tandartsen gesproken, ik ben een vulling kwijtgeraakt maar kan pas volgende week bij de tandarts terecht om dat te fixen. Zo irritant :\

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-24 11:33

Hier een assistent die doet reinigen en de tandarts waait binnen.

Mag er morgen heen. Opeens dikke kiespijn. Voel een wortelkanaalbehandeling aankomen. En ik rij dus echt 20 min omdat die tandarts mij ondertussen goed kent. Kijk ik net is er een invaller. Heb nu al stress.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-24 11:46

Ik had vorige week een afspraak bij de Mondhygiëniste maar de receptioniste was daar niet zo blij want het was vroeg dag..
Zeg ik bel dan geen 48 uur van te voren af maar wel 24 uur..maarja volgende week Woensdag mag ik echt. _O-

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-24 11:59

Eindelijk had ik de moed gevonden om een kleine ingreep te laten inplannen, kan ik niet terecht bij mijn arts maar alleen bij een arts in opleiding. We hadden het er hier nog over van de week _O-
Als ik mijn huisarts wil hebben dan moet ik morgen of overmorgen terugbellen en hopen dat het dan wel lukt. Fijn, morgen weer met knikkende knietjes bellen.

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-24 12:03

mijn tandarts 'zeurt' ook altijd dat ik naar de mondhygieniste zou moeten gaan. Maar dat vind ik te duur. Tanden poetsen lukt me zelf nog prima en ik heb echt nooit gaatjes of problemen.
De kinderen laat ik wel gaan want die gaan nog gratis, en die zijn meer bestand tegen het belerende toontje van de hygiëniste.

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-24 12:04

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-24 12:14

Het gebeurt me wéér dat ik te horen krijg dat mijn deurbel het niet doet maar als ik hem daarna zelf test werkt hij prima... Ben ik nou een deurbelfluisteraar of zijn anderen te incapabel om een knop in te drukken? Of heb ik een verlegen deurbel?

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-24 12:32

JudithGigi schreef:
Het gebeurt me wéér dat ik te horen krijg dat mijn deurbel het niet doet maar als ik hem daarna zelf test werkt hij prima... Ben ik nou een deurbelfluisteraar of zijn anderen te incapabel om een knop in te drukken? Of heb ik een verlegen deurbel?

Bij de mijne lijkt het weer invloed te hebben, met goed weer doet hij het meestal wel en bij slecht weer soms opeens niet meer.

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-24 12:33

Wat is overtreffende trap van stress?
Ik zoek een andere baan.Liefst één die beter betaald is dan mijn huidige maar niet voltijds tenzij ik 's morgens vroeg kan beginnen en namiddag vrij ben.
Op dit moment krijg ik m'n eigen huis en tuin niet meer aan de kant maar ben ik m'n nek aan het uitsteken voor anderen.

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-24 12:36

Telpeva schreef:
JudithGigi schreef:

Bij de mijne lijkt het weer invloed te hebben, met goed weer doet hij het meestal wel en bij slecht weer soms opeens niet meer.

Wij hebben geen bel meer...kregen bericht van mensen we zijn bij jullie aan de deur geweest maar waren er niet. Hele dag thuis.
Midden in de nacht ging dat ding vanzelf bellen.

3 soorten gehad, dure tot een goedkope van de action die het nog het beste heeft gedaan :D

Nu hangt mijn telefoonnummer aan de poort. Poort is 50 m van de weg af anders had ik het niet gedaan.
iedereen heeft voortaan telefoon, dus ze bellen maar.
Daarnaast mocht er iemand aan de poort staan omdat er wat is met de paarden hebben ze mij ook.

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-24 12:52

Ja en toch snap ik dus niet waarom mijn tandarts dat niet mee pakt terwijl ze gewoon allround zijn opgeleidt. It’s all about the money… :')

Mondhygiëniste zit niet in het basis pakket

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-24 12:55

Ik heb nog irritatie moment!! Ik heb sinds een paar maanden zo’n heeeeel duur pakketbak gekocht. Waar de pakketservice het in kan doen en dan druk je hem in en dan gaat hij op slot. Stond vanochtend de dpd voor de deur, niemand thuis. Joh! Wat denkje loopt hij terug naar zijn bus met MIJN pakket terwijl er onder de bel staat dat het in het pakketbak neergelegd moet worden. Kan hem nu dus gaan ophalen bij een servicepunt. Pffff -:(-

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-24 12:56

Ik ga altijd naar de tandarts en mondhygiëniste, maar ik heb zo'n hekel aan de mondhygiëniste. Ze doet altijd zo boos, en chagrijnig en zegt dat ik niet goed poets terwijl ik echt m'n best doe. Ik heb autisme en een angststoornis dus ik kan daar echt helemaal niet tegen maar durf het ook niet aan te geven. :o

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-24 12:59

TessaxQuincy schreef:
Ik ga altijd naar de tandarts en mondhygiëniste, maar ik heb zo'n hekel aan de mondhygiëniste. Ze doet altijd zo boos, en chagrijnig en zegt dat ik niet goed poets terwijl ik echt m'n best doe. Ik heb autisme en een angststoornis dus ik kan daar echt helemaal niet tegen maar durf het ook niet aan te geven. :o

oh wat vervelend.
Misschien een mail sturen als je dat wel durft?

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-24 13:05

Oeh nee ik zou er geen mail aan wagen maar gewoon niet meer gaan of een ander zoeken.

Ik baal zo. Ik heb vrijdag een belangrijke eerste afspraak dus banketstaaf om die te verzetten, en een leuk feestje. Ik heb nooooit feestjes.
Raad eens wie er ziek aan het worden is?

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-24 13:10

Ja ik wil ook liever een ander, we hebben ook een nieuwe tandarts en die zegt dat mijn gevoelige tanden aan mijn leeftijd ligt. Nou ik ben 22 en volgens mij hoort daar geen gevoelige tanden bij? Maar ik ga altijd met m'n moeder en zus en die vinden ze wel fijn.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-24 13:14

Merlen schreef:
Wat is overtreffende trap van stress?
Ik zoek een andere baan.Liefst één die beter betaald is dan mijn huidige maar niet voltijds tenzij ik 's morgens vroeg kan beginnen en namiddag vrij ben.
Op dit moment krijg ik m'n eigen huis en tuin niet meer aan de kant maar ben ik m'n nek aan het uitsteken voor anderen.

Ik zou bij de Overheid kijken!
Die zijn zo soepel qua werktijden en ze betalen goed.