Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Boheme

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-23 15:22

Wpaard schreef:
Het feit dat laminaat zo poepie duur is.. -O-

Wat is poepie duur, sommige bedrijven hebben 25 euro de m2 inclusief leggen. Of laminaat vanaf 14.95 de m2 zonder leggen. Hou wel rekening met ondervloer en plinten. En vaak hebben bedrijven ook een all inn prijs vanaf 30euro de m2 inclusief alles.

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-23 15:25

Sterkte MDH.

Benieuwd hoe het met Kimberley is.

Ik ben helemaal vergeten hoe het is om een pup in huis te hebben.
Zegt men dat n Rottweiler goed opgevoed moet worden, dat is prima gelukt.
Maar n Jack Russel is heel andere koek. }>

xrobbiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-23 15:33

Nyaleti schreef:
xrobbiee schreef:
Dat ik heb opgezocht hoeveel ik kan lenen en ik daar nog niet eens een half huis van kan kopen, en nu twijfel om dan maar een paard te kopen aangezien ik dan net zo goed iets leuks kan doen met mijn geld :)

I like the way you think :')

Ja zo een gave 3 jarige gezien en kan het makkelijk betalen maar dan kan ik geen huis kopen maar dat kan ik sowieso niet dus ik weet het ook niet meer :+

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-23 15:41

tones schreef:
Sterkte MDH.

Benieuwd hoe het met Kimberley is.

Ik ben helemaal vergeten hoe het is om een pup in huis te hebben.
Zegt men dat n Rottweiler goed opgevoed moet worden, dat is prima gelukt.
Maar n Jack Russel is heel andere koek. }>

Een jack russel valt niet op te voeden. Die van ons is 10 en heeft nog steeds wortels in de oren. En als je dan een keer haar aanspreekt doet ze net alsof wij haar al jaren zwaar mishandelen en gaat ze zo zielig doen dat je niks anders kan doen dan knuffelen :')

Ze heeft niks voor niks de bijnaam prinses maar het is wel echt een dramaqueen

tones

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-23 15:48

Haha! Dat geeft hoop Zebrastreep. :')

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-23 16:08

2 logeer jack russels in huis, prima opgevoed, maar 1 is heel bang voor de vliegenmepper ( nee dat heeft niks met elkaar te maken) dus nu erger ik me aan de vliegen in huis, maar wil de hond niet in de stress jagen

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-23 16:20

saskiaojan schreef:
2 logeer jack russels in huis, prima opgevoed, maar 1 is heel bang voor de vliegenmepper ( nee dat heeft niks met elkaar te maken) dus nu erger ik me aan de vliegen in huis, maar wil de hond niet in de stress jagen

Hond even de tuin in en als een gek met de mepper door t huis?

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-23 16:26

_San87_ schreef:
saskiaojan schreef:

Hond even de tuin in en als een gek met de mepper door t huis?

Gister heb ik haar met mijn vriend mee gegeven toen hij eten ging halen, stuur hem zo na de f1 wel even een rondje om met de hond, maar vind het gewoon zo sneu, zo in de stress

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-23 16:27

Of leer ze vliegenvangen. Onze teef was daar goed in.

Opzich mag ik niet mopperen.
Ze is nagenoeg zindelijk, weet dat ze op de handdoek op de mat moet wachten als we binnen komen en dat ze netjes moet zitten voor dat ze een snackje krijgt.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-23 17:17

Dat ik het een beetje spannend vindt om straks weer op mijn Fjord te stappen na die hevige bokpartijen :')

Verschil is nu wel dat ze vanaf gisteren weer even op gras heeft gestaan vaak is ze dan wel rustiger dan dat ze uit de dieetwei komt.

miereneter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-23 17:39

xrobbiee schreef:
Ja zo een gave 3 jarige gezien en kan het makkelijk betalen maar dan kan ik geen huis kopen maar dat kan ik sowieso niet dus ik weet het ook niet meer :+

Paard kopen natuurlijk!

Zonder dollen: ik huur en heb een paard. Paard kan ik bekostigen, huis kopen niet met mijn inkomen.
Ik zou overigens prima een flinke hypotheek kunnen betalen, want de huren in het Amsterdamse zijn fors, maar toch kan die hypotheek krijgen blijkbaar niet.

Dropneus95

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-23 17:56

xrobbiee schreef:
Dat ik heb opgezocht hoeveel ik kan lenen en ik daar nog niet eens een half huis van kan kopen, en nu twijfel om dan maar een paard te kopen aangezien ik dan net zo goed iets leuks kan doen met mijn geld :)

Ik ga een motor kopen :')
Ik kon 160.000 lenen van de bank. Daar koop ik in regio Utrecht bij lange na geen huis voor. En ik heb best wel een grote spaarpot, maar een huis kopen kan nog steeds niet. Dus besloten voor een motor te gaan _O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-23 18:43

De lelijke foto’s die bij de hondenfotografie heel hip zijn. De achtergrond is zo wazig dat de foto overal wel gemaakt kan zijn en je ziet vooral hond + blur. :n

En dat kan wel leuk zijn bij 1 foto van een shoot. Maar gewoon 10 foto’s met onherkenbare achtergrond is zo zonde van het mooie bos / heide / water whatever.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-23 19:01

MarlindeRooz schreef:
De lelijke foto’s die bij de hondenfotografie heel hip zijn. De achtergrond is zo wazig dat de foto overal wel gemaakt kan zijn en je ziet vooral hond + blur. :n

En dat kan wel leuk zijn bij 1 foto van een shoot. Maar gewoon 10 foto’s met onherkenbare achtergrond is zo zonde van het mooie bos / heide / water whatever.

Ik word ook een beetje moevan dat bokeh te pas en te onpas :). Het voegt niet altijd wat toe.

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-23 19:07

Dat ik nou niet zo goed weet wat ik moet doen, vrijdagavond iemand bericht gestuurd, waar ik maanden niet mee heb gepraat, vervolgens wat heen en weer geappt. Toen vroeg ze hoe het met mij ging. Ik reageer daarop en gewoon geen reactie meer, ze heeft het gelezen, ze is al heel veel online geweest en ze bekijkt m'n story ook gewoon. Nu weet ik niet wat ik moet doen. :')

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-23 19:31

MarlindeRooz schreef:

Ik ben daar ook niet zo fan van

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-23 19:52

Onherkenbaar vind ik nog beter dan die zwartfoto's van paarden met niet kloppende schaduwen :') of mooi lucht, zonsondergang oid erin geplakt zonder dat de rest erbij past. Heb je zo'n strand fotoshoot met grijzig paard en grijzig zand en ineens! zonsondergang in de achtergrond :=

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-23 19:53

Bestelling geplaatst bij Mediamarkt, word die net geannuleerd. Met de reden; niet op voorraad. Maar ik kan het online toch nog steeds bestellen...? Wat gaat hier mis? :+

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-23 20:09

Ik ergerde net aan een auto dat achteruit reed...en dan vooral die pieptoon die eruit komt.

Maakt niet uit waar het is, blijf die pieptoon vreselijk vinden.
M'n nekharen gaan er van overeind staan.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-23 20:17

Ik ging vanmiddag naar een film. En er zat dichtbij iemand die heeft 3 uur lang steeds scheten lopen laten. Zowel mijn vriend als ik roken het de hele op en aan. :')

3 uur zonder pauze in de scheetlucht. :r
Laatst bijgewerkt door MarlindeRooz op 30-07-23 20:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-23 20:17

Motoren met van die knallende pijpen, waarom is dat? Je schrikt je elke keer weer rot.

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-23 20:22

Paard met slokdarmverstopping op de zondagavond, eindelijk de natte mest opgelost, nu dit weer. Mag eerste uren geen hooi, wel gras en slobber, wei staat ze direct bij uitgang en de slobber die ik net neerzet eet ze ook niet.

Echt fijn dit, net ook van de week bericht gehad dat ik mn zorgtoeslag voor 2022 terug moet betalen, dus joe daar gaat mn geld

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-23 21:11

Boheme schreef:
Wpaard schreef:
Het feit dat laminaat zo poepie duur is.. -O-

Wat is poepie duur, sommige bedrijven hebben 25 euro de m2 inclusief leggen. Of laminaat vanaf 14.95 de m2 zonder leggen. Hou wel rekening met ondervloer en plinten. En vaak hebben bedrijven ook een all inn prijs vanaf 30euro de m2 inclusief alles.

Wij zijn hier eens geweest. Viel me enorm mee de prijzen!
https://www.beboparket.nl/?gad=1&gclid= ... k0QAvD_BwE

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-23 21:15

Argh m’n kassabon van de jumbo klopt niet.
Scheelt 4/5 euro

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-23 21:16

Al eens gekeken bij Kwantum of Ikea voor laminaat? Het is niet dezelfde kwaliteit die je elders voor 40+ euro per m2 koopt, maar ja hey. Bij mij ligt het al een paar jaar prima.