Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Alja schreef:Fly_high schreef:Konijnen hun plasbak vergeten te verschonen gisteren, Henk was er niet van gediend en heeft lekker op laminaat gezeken![]()
Toos voor de verandering weer een oplaadkabel opgevreten vanochtend
Wacht…
Heten je paard en konijn nu hetzelfde?
Lestrange01 schreef:Gvd, wil ik me dus voor gaan bereiden op mijn les morgen, blijkt dat ze de verkeerde boeken hebben opgegeven. Bij studiemateriaal staat een boek dat verplicht is, dus dat had ik gekocht - maar dat bleek van vorig jaar te zijn want dat hebben ze nooit aangepast. Nu heb ik dus snel een ander boek besteld wat bij verplicht leer materiaal stond, maar ik ben zó pissig. Dat eerste boek was wel mooi 40 euro! Gelukkig kan ik via bol.com het eerste hoofdstuk inkijken dus ik kan me alsnog voorbereiden. Ik word hier zó moe van, kunnen ze nooit eens dingen correct aangeven?
Pluisje1998 schreef:Morgen een concert in Amsterdam, en moet nu heel mijn route omgooien omdat ik degene die mee gaat op moet halen. Die zou met de trein naar mij komen, maar ja, geen treinen... Dus nu moet ik morgen rond de spits eerste over de a15 naar Europoort, en dan vanaf daar naar Amsterdam![]()
En met dank aan de post van Taartje ga ik nu ook even een parkeerplaats reserveren