https://www.gedragensokken.nl/product/gedragen-broekje/
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

.
In welke situaties krijg je meestal energie van haar? Wanneer luistert ze wel?
Wanneer heeft ze voor het laatst iets liefs voor je gedaan dat compleet gespeend was van enig eigenbelang (d.w.z. ze werd zelf niet beter van deze actie)?
Lau schreef:Hij kan alleen over zichzelf praten en wat er in mijn leven gebeurd onthoud hij niet eens.

DuoPenotti schreef:Knap gaby dat je nu met je gewone account reageert.
Maar het mag ook gewoon. Jij hebt en doet niets verkeerd gedaan
En voor alle andere lotgenoten ook![]()
En dan lees je in het kindervrije topic dat mensen het moelijk gemaakt word als ze zich willen steriliseren. Bijvoorbeeld naar de psycholoog moeten.
Het zou een beter plan zijn geweest voor heel veel ouders...
- mijn vader brak tijdens de laatste paar jaar zowat in woede uit zodra hij het woord 'bank' hoorde.
.
Gaby schreef:Zelf wil ik geen kinderen en ik post in het kindervrij-topic. Ik heb zojuist een doorverwijzing voor sterilisatie gehad.
Een van de drie redenen waarom ik geen kinderen wil is dat ik niet het idee heb een goede basis meegekregen te hebben, dus wat kan ik dan doorgeven aan mijn hypothetische kinderen?
fascinerend hoe dat werkt allemaal)
[***] schreef:(Bij mij denk ik het omgekeerde effect, ik wil juist heel graag de genegenheid, stabiliteit en kansen meegeven die ik heb gemist in mijn eigen jeugd. Naast andere redenen natuurlijkfascinerend hoe dat werkt allemaal)
Mijn grootmoeder en (inmiddels overleden) overgrootmoeder zijn ook allebei nightmare material, heb een sterk vermoeden dat er iets van persoonlijkheidsstoornis in de familie runt, maar wie weet, er zijn nooit diagnoses gesteld. Alleen mijn zusje heeft er wel een. En van mijn moeder weet ik best zeker dat ze een schoolboek voorbeeld Munchausen is, ook by proxy. Moet nog steeds (niet bepaald liefdevol) aan haar denken elke keer als in naar de huisarts moet