Ik zie er 2 spellen op staan die ik ook graag wil hebben, nostalgie.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mariekeoo schreef:Oké mijn bel ging net. en dat is gek want mijn bel is stuk... Maar ik dus rennen naar de deur, POST nl man. Die verwachtte ik niet want ik had geen melding in de app dat er een pakketje kwam. Hij vroeg of ik even mee wilde lopen. Braaf mee lopend krijgt ik een GROOT pakket in mijn handen gedrukt. Maar dat was nog niet alles, het was vooral zo ZWAAR dat ik nog net geen rughernia er van over heb gehouden. Ik had de laatste weken goed mee gelezen en dit deed al enkele belletjes rinkelen.
[ [url=m/kbsbYB.jpg]Afbeelding[/url] ] Hier lijkt hij niet heel groot, maar als je ziet wat eruit komt snap je hem wel.
Folie verwijderd, en ondanks dat je zegt dat je niet kan inpakken heb je fantastisch werk geleverd hoor.
Eerst een kaartje lezen en gelukkig was deze SS als een Vis in het water...
[ [url=m/q0sCAD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Uit die doos kwam een Berg pakketten, niet normaal. Eerst de 2 zachte cadeautjes open gemaakt en voor ik het wist gingen mijn katten er mee vandoor. Het lukte me nog net om er 1 op de foto te zetten.
[ [url=m/Qt4baq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Toen mega veel grote pakketten open gemaakt. Ik was helemaal overdonderd.
[ [url=m/Liy2c7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wauw wauw wauw Germie. Ik ben geen makkelijk lootje geweest voor je, maar wat heb jij je poten uit gestoken om een fantastisch pakket in elkaar te zetten. Ik ben echt volledig lam geslagen. En dat lukt niet snel.
[ [url=m/c6oXPQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ga me echt niet vervelen in de corona periode. veel spellen die ik nog niet ken, die we dus kunnen gaan testen met mijn vrienden. Ik heb er zoveel zin in.
Zoals je op de laatste foto kan zien zijn de katten druk in de weer met de visjes
Ik blijf het zeggen, wauw. dit had je niet beter kunnen doen.
Je vlaggetjes op de cadeautjes bevestigden mijn gevoel. Want toen ik het cadeau overnam was het eerste wat ik dacht wow wat zwaar. En indien jij Germie bakstenen in je pakket had verstuurd, kwam dat wel snel overeen.
Ik heb al je berichten de laatste tijd nog even doorgelezen, een hele hoop hints terug kunnen vinden. En genoten van je foto's van curaçao.
Dankjewel
germie schreef:mariekeoo schreef:Oké mijn bel ging net. en dat is gek want mijn bel is stuk... Maar ik dus rennen naar de deur, POST nl man. Die verwachtte ik niet want ik had geen melding in de app dat er een pakketje kwam. Hij vroeg of ik even mee wilde lopen. Braaf mee lopend krijgt ik een GROOT pakket in mijn handen gedrukt. Maar dat was nog niet alles, het was vooral zo ZWAAR dat ik nog net geen rughernia er van over heb gehouden. Ik had de laatste weken goed mee gelezen en dit deed al enkele belletjes rinkelen.
[ [url=m/kbsbYB.jpg]Afbeelding[/url] ] Hier lijkt hij niet heel groot, maar als je ziet wat eruit komt snap je hem wel.
Folie verwijderd, en ondanks dat je zegt dat je niet kan inpakken heb je fantastisch werk geleverd hoor.
Eerst een kaartje lezen en gelukkig was deze SS als een Vis in het water...
[ [url=m/q0sCAD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Uit die doos kwam een Berg pakketten, niet normaal. Eerst de 2 zachte cadeautjes open gemaakt en voor ik het wist gingen mijn katten er mee vandoor. Het lukte me nog net om er 1 op de foto te zetten.
[ [url=m/Qt4baq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Toen mega veel grote pakketten open gemaakt. Ik was helemaal overdonderd.
[ [url=m/Liy2c7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wauw wauw wauw Germie. Ik ben geen makkelijk lootje geweest voor je, maar wat heb jij je poten uit gestoken om een fantastisch pakket in elkaar te zetten. Ik ben echt volledig lam geslagen. En dat lukt niet snel.
[ [url=m/c6oXPQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ga me echt niet vervelen in de corona periode. veel spellen die ik nog niet ken, die we dus kunnen gaan testen met mijn vrienden. Ik heb er zoveel zin in.
Zoals je op de laatste foto kan zien zijn de katten druk in de weer met de visjes
Ik blijf het zeggen, wauw. dit had je niet beter kunnen doen.
Je vlaggetjes op de cadeautjes bevestigden mijn gevoel. Want toen ik het cadeau overnam was het eerste wat ik dacht wow wat zwaar. En indien jij Germie bakstenen in je pakket had verstuurd, kwam dat wel snel overeen.
Ik heb al je berichten de laatste tijd nog even doorgelezen, een hele hoop hints terug kunnen vinden. En genoten van je foto's van curaçao.
Dankjewel
Veel plezier er mee. Ik schrok zelf ook van het gewicht. We moesten het met 2 personen op de weegschaal tillen bij het postNL punt. Schaam schaam. Maar gelukkig is alles goed gekomen.
Je wilde groot en veel.
Gelukkig ben je blij met de spellen. Ik vond dat toch wel moeilijk.
mariekeoo schreef:Snap ik hoor! maar het is echt fantastisch! had natuurlijk wel een lijstje gedeeld wat ik had.
Ja dat gewicht echt wow!!![]()
![]()
![]()
mensen zouden wel gedacht hebben ....
germie schreef:mariekeoo schreef:Snap ik hoor! maar het is echt fantastisch! had natuurlijk wel een lijstje gedeeld wat ik had.
Ja dat gewicht echt wow!!![]()
![]()
![]()
mensen zouden wel gedacht hebben ....
Ja, gelukkig kwam een lijst voorbij waarbij niet 1 spel op jouw lijstje stond als al in het bezit. Ook geen spel die echt nog in de top stond, maar omdat alle spellen top zouden zijn dacht ik, dat is wel leuk. De Lama's, Robin Hood,mijn Tent is top en het boerderijspel ken ik ook zelf niet. Dus ik ben wel benieuwd wat je er van gaat vinden.
AfricanLady schreef:Oke poging 2
mariekeoo ben jij mijn ss![]()
je komt wel bij het fp dus dezelfde locatie.
Je volgt ook een opleiding weet alleen niet welke.
Je zit volgens Google maps op precies 67 km afstand van mij.
En je hebt het wel koud haha
theadora99 schreef:Die met die gieter misschien Gietersebrug? Geen idee of dat iets is maar Google zei van welDie rechts van Marken misschien iets met het noorden ivm het kompas?
Schapershoek ligt in Zeeland dus dat zou best kunnen.
mariekeoo schreef:AfricanLady schreef:Oke poging 2
JAAAAA![]()
![]()
De persoon met de domste schrijffout ever. Moest ipv November, December zijn. Van 10 december tot 24 december elke 2 dagen een cadeautje. Zo dommmm hahahah
AfricanLady schreef:[quote="m
Oke poging 2
Mkango schreef:De oplossing van hint 1 was 'Ik ben ik en jij bent jij.'
Dit zijn hint 2 en 3:
[ Afbeelding ]
Dus het kan niet anders dan dat Thats_Me mijn Santa is!
Nogmaals ontzettend bedankt voor het toffe pakket!