Secret Santa Surprise 2021

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Neonlight
Moderator Over Paarden

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 17:50

Ooo, die spellen! Dat pakket moet echt mega groot geweest zijn!
Ik zie er 2 spellen op staan die ik ook graag wil hebben, nostalgie. <3

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 17:52

Even snel, lees straks bij en plaats een verslag.

*\o/* *\o/* {:) {:)

Afbeelding

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 17:56

mariekeoo schreef:
Oké mijn bel ging net. en dat is gek want mijn bel is stuk... Maar ik dus rennen naar de deur, POST nl man. Die verwachtte ik niet want ik had geen melding in de app dat er een pakketje kwam. Hij vroeg of ik even mee wilde lopen. Braaf mee lopend krijgt ik een GROOT pakket in mijn handen gedrukt. Maar dat was nog niet alles, het was vooral zo ZWAAR dat ik nog net geen rughernia er van over heb gehouden. Ik had de laatste weken goed mee gelezen en dit deed al enkele belletjes rinkelen.

[ [url=m/kbsbYB.jpg]Afbeelding[/url] ] Hier lijkt hij niet heel groot, maar als je ziet wat eruit komt snap je hem wel.

Folie verwijderd, en ondanks dat je zegt dat je niet kan inpakken heb je fantastisch werk geleverd hoor.

Eerst een kaartje lezen en gelukkig was deze SS als een Vis in het water...
[ [url=m/q0sCAD.jpg]Afbeelding[/url] ]

Uit die doos kwam een Berg pakketten, niet normaal. Eerst de 2 zachte cadeautjes open gemaakt en voor ik het wist gingen mijn katten er mee vandoor. Het lukte me nog net om er 1 op de foto te zetten.

[ [url=m/Qt4baq.jpg]Afbeelding[/url] ]

Toen mega veel grote pakketten open gemaakt. Ik was helemaal overdonderd.

[ [url=m/Liy2c7.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wauw wauw wauw Germie. Ik ben geen makkelijk lootje geweest voor je, maar wat heb jij je poten uit gestoken om een fantastisch pakket in elkaar te zetten. Ik ben echt volledig lam geslagen. En dat lukt niet snel.

[ [url=m/c6oXPQ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik ga me echt niet vervelen in de corona periode. veel spellen die ik nog niet ken, die we dus kunnen gaan testen met mijn vrienden. Ik heb er zoveel zin in.

Zoals je op de laatste foto kan zien zijn de katten druk in de weer met de visjes <3

Ik blijf het zeggen, wauw. dit had je niet beter kunnen doen <3.

Je vlaggetjes op de cadeautjes bevestigden mijn gevoel. Want toen ik het cadeau overnam was het eerste wat ik dacht wow wat zwaar. En indien jij Germie bakstenen in je pakket had verstuurd, kwam dat wel snel overeen.

Ik heb al je berichten de laatste tijd nog even doorgelezen, een hele hoop hints terug kunnen vinden. En genoten van je foto's van curaçao.

Dankjewel <3

Veel plezier er mee. Ik schrok zelf ook van het gewicht. We moesten het met 2 personen op de weegschaal tillen bij het postNL punt. Schaam schaam. Maar gelukkig is alles goed gekomen.

Je wilde groot en veel. :D
Gelukkig ben je blij met de spellen. Ik vond dat toch wel moeilijk.
:P

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 17:56

Holy wat een gaaf pakket met spellen zeg! Daar ga je zeker veel plezier van krijgen :D

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 17:57

Echt veel pakketten vandaag :oo .

Woooow al die spellen, wel echt super leuk !!

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 18:00

Wauw, wat een prachtige pakketten weer!

Die spelletjesbom :oo , geweldig <3.

En nog een aantal flink aan de puzzel zo te zien. Ik heb nog geen pakket, dus ik probeer een beetje mee te puzzelen waar mogelijk. Ach, wordt het raden dadelijk alleen maar eenvoudiger van O:) .

Had ik gemeld dat ik vandaag geen pakket ga wegbrengen? Ik ga dadelijk mijn zwarte heethoofdje rijden en ben dan te laat om naar het pakketpunt te gaan. Helaas, morgen misschien beter :* .

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 18:00

germie schreef:
mariekeoo schreef:
Oké mijn bel ging net. en dat is gek want mijn bel is stuk... Maar ik dus rennen naar de deur, POST nl man. Die verwachtte ik niet want ik had geen melding in de app dat er een pakketje kwam. Hij vroeg of ik even mee wilde lopen. Braaf mee lopend krijgt ik een GROOT pakket in mijn handen gedrukt. Maar dat was nog niet alles, het was vooral zo ZWAAR dat ik nog net geen rughernia er van over heb gehouden. Ik had de laatste weken goed mee gelezen en dit deed al enkele belletjes rinkelen.

[ [url=m/kbsbYB.jpg]Afbeelding[/url] ] Hier lijkt hij niet heel groot, maar als je ziet wat eruit komt snap je hem wel.

Folie verwijderd, en ondanks dat je zegt dat je niet kan inpakken heb je fantastisch werk geleverd hoor.

Eerst een kaartje lezen en gelukkig was deze SS als een Vis in het water...
[ [url=m/q0sCAD.jpg]Afbeelding[/url] ]

Uit die doos kwam een Berg pakketten, niet normaal. Eerst de 2 zachte cadeautjes open gemaakt en voor ik het wist gingen mijn katten er mee vandoor. Het lukte me nog net om er 1 op de foto te zetten.

[ [url=m/Qt4baq.jpg]Afbeelding[/url] ]

Toen mega veel grote pakketten open gemaakt. Ik was helemaal overdonderd.

[ [url=m/Liy2c7.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wauw wauw wauw Germie. Ik ben geen makkelijk lootje geweest voor je, maar wat heb jij je poten uit gestoken om een fantastisch pakket in elkaar te zetten. Ik ben echt volledig lam geslagen. En dat lukt niet snel.

[ [url=m/c6oXPQ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik ga me echt niet vervelen in de corona periode. veel spellen die ik nog niet ken, die we dus kunnen gaan testen met mijn vrienden. Ik heb er zoveel zin in.

Zoals je op de laatste foto kan zien zijn de katten druk in de weer met de visjes <3

Ik blijf het zeggen, wauw. dit had je niet beter kunnen doen <3.

Je vlaggetjes op de cadeautjes bevestigden mijn gevoel. Want toen ik het cadeau overnam was het eerste wat ik dacht wow wat zwaar. En indien jij Germie bakstenen in je pakket had verstuurd, kwam dat wel snel overeen.

Ik heb al je berichten de laatste tijd nog even doorgelezen, een hele hoop hints terug kunnen vinden. En genoten van je foto's van curaçao.

Dankjewel <3

Veel plezier er mee. Ik schrok zelf ook van het gewicht. We moesten het met 2 personen op de weegschaal tillen bij het postNL punt. Schaam schaam. Maar gelukkig is alles goed gekomen.

Je wilde groot en veel. :D
Gelukkig ben je blij met de spellen. Ik vond dat toch wel moeilijk.
:P

Snap ik hoor! maar het is echt fantastisch! had natuurlijk wel een lijstje gedeeld wat ik had.

Ja dat gewicht echt wow!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ mensen zouden wel gedacht hebben .... :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 18:01

Wauw, wat gaaf, mariekeoo! :oo

Hier ook echt onwijs blij met mijn pakket! <3 *\o/*

Allereerst de mooie roze doos die matcht bij m'n yogamat. Net als vorig jaar heeft Shiraz ook dit jaar zich de cadeaus toegeëigend geholpen met uitpakken. :+
Afbeelding

Een heerlijk vrolijk kaartje. :D
Afbeelding

Met wat instructies.
Afbeelding

En de hints.
Afbeelding

Dit is hint 1. Ik weet niet of ik hint 2 en 3 meteen mag openmaken, dus die laat ik nog even dicht tot ik de woordzoeker heb gemaakt!
Afbeelding

Shiraz met de cadeautjes. :D
Afbeelding

Als eerste pakte ik een pakje dat heel zacht aanvoelde. Ik dacht nog even aan brei/haakgaren, maar het waren heerlijke zachte sokken in kattenpootjesvorm. <3 Daarna pakte ik de chocoladereep uit, gevolgd door de theefilters en de thee, waarbij ik heel erg geïntrigeerd ben door de smaak, dus ik ga hem zo meteen proeven! En tot slot: de eiersnijder! :D
Afbeelding

Shiraz heeft meteen beslag gelegd op de Lindt (maar die jat ik straks wel weer terug :D ).
Afbeelding

Onwijs bedankt, lieve Santa! Ik hoop dat ik geen al te lastig lootje was - ik ben in ieder geval ontzettend blij met m'n pakket! <3

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 18:02

Pakketje *\%/* :):) [&] :#
Afbeelding

Maar er staat hier iemand heel hard te piepen dat ze wil wandelen :)) Dus even de dieren verzorgen, en daarna mag ik em open maken *\o/*

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 18:03

Wauw! Mooie pakketten. En al die spelletjes, zo gaaf ook :oo

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 18:05

Neonlight schreef:
Fem, ziet er uit als een leuke puzzel, alleen is het te wazig als je inzoomt, kan er niets van lezen en zien.

Nieuwe poging:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En voorbeelden:

Afbeelding

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 18:08

Oke, ik heb mijn pakket open en trof een leuk kaartje en een hint aan. Daar ben ik nu mee bezig.

Ik probeer mijzelf te beheersen met het uitpakken tot mijn vriend thuis is.
Afbeelding

Afbeelding

Ik ben nu al enthousiast Santa! Je hoort vanavond zeker nog van me.

Supertoffe pakketten ook verder!

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 18:13

Die met die gieter misschien Gietersebrug? Geen idee of dat iets is maar Google zei van wel :') Die rechts van Marken misschien iets met het noorden ivm het kompas?
Schapershoek ligt in Zeeland dus dat zou best kunnen.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 18:14

mariekeoo schreef:
Snap ik hoor! maar het is echt fantastisch! had natuurlijk wel een lijstje gedeeld wat ik had.

Ja dat gewicht echt wow!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ mensen zouden wel gedacht hebben .... :Y)

Ja, gelukkig kwam een lijst voorbij waarbij niet 1 spel op jouw lijstje stond als al in het bezit. Ook geen spel die echt nog in de top stond, maar omdat alle spellen top zouden zijn dacht ik, dat is wel leuk. De Lama's, Robin Hood,mijn Tent is top en het boerderijspel ken ik ook zelf niet. Dus ik ben wel benieuwd wat je er van gaat vinden. :D

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 18:16

Oke poging 2

mariekeoo ben jij mijn ss *\o/*

je komt wel bij het fp dus dezelfde locatie.
Je volgt ook een opleiding weet alleen niet welke.
Je zit volgens Google maps op precies 67 km afstand van mij.
En je hebt het wel koud haha

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 18:20

germie schreef:
mariekeoo schreef:

Ja, gelukkig kwam een lijst voorbij waarbij niet 1 spel op jouw lijstje stond als al in het bezit. Ook geen spel die echt nog in de top stond, maar omdat alle spellen top zouden zijn dacht ik, dat is wel leuk. De Lama's, Robin Hood,mijn Tent is top en het boerderijspel ken ik ook zelf niet. Dus ik ben wel benieuwd wat je er van gaat vinden. :D

Hihi ik ga een review schrijven voor je

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 18:21

AfricanLady schreef:
Oke poging 2

JAAAAA *\o/* *\o/*

De persoon met de domste schrijffout ever. Moest ipv November, December zijn. Van 10 december tot 24 december elke 2 dagen een cadeautje. Zo dommmm hahahah

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 18:30

theadora99 schreef:
Die met die gieter misschien Gietersebrug? Geen idee of dat iets is maar Google zei van wel :') Die rechts van Marken misschien iets met het noorden ivm het kompas?
Schapershoek ligt in Zeeland dus dat zou best kunnen.

Goeie! Ik denk dat het inderdaad wel eens Gietersebrug kan zijn.
En die met het kompas, als ik op Noord-ik (Noordik) zoek, kom ik bij een scholengemeenschap in Almelo.
Schapershoek had ik inderdaad gevonden.

Mijn eerste gok gaat voor nu zijn:
A Schapershoek -Zeeland
B
C
D Vrouwenpolder (Zeeland, maar die heb ik al bij A) of Vrouwenakker (Een buurtschap in Zuid-Holland) - Maar dat zou niet kunnen omdat D bij provincie Utrecht zou horen,.
E Gietersebrug - Friesland
F
G Bovenhuizen - Groningen
H
I Hoogland - Utrecht (maar dat zou niet kunnen aangezien ze in de brief aangeeft dat D bij provincie Utrecht zou horen.)
J Marken - Noord-Holland
K Noordik - Overijssel
L

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 18:31

De oplossing van hint 1 was 'Ik ben ik en jij bent jij.'

Dit zijn hint 2 en 3:
Afbeelding

Dus het kan niet anders dan dat Thats_Me mijn Santa is! *\o/*
Nogmaals ontzettend bedankt voor het toffe pakket!

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 18:34

mariekeoo schreef:
AfricanLady schreef:
Oke poging 2

JAAAAA *\o/* *\o/*

De persoon met de domste schrijffout ever. Moest ipv November, December zijn. Van 10 december tot 24 december elke 2 dagen een cadeautje. Zo dommmm hahahah

:') :') wauw hahah toch hoeveel erg blij met het pakket dankjewel :D

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 18:36

Hulp met de puzzel van Fem:
Spoiler:
H lijkt mij Steen+kamer te zijn en dan kom ik uit op Steenenkamer en dat ligt in Gelderland en B is heel simpel gedacht, precies wat er op het plaatje staat.

Ik merk dat ik de wikipedia lijst met plaatsen erg nuttig vind bij het oplossen van Fem haar rebus.
Laatst bijgewerkt door Jorex op 14-12-21 18:39, in het totaal 1 keer bewerkt

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 18:37

Ik ben denk 1 stap verder. Mijn ss moet uit Zeeland komen!

De brandnetel thee komt uit Goes. En Zeeuws brood is ook Zeelands (ga ik met kerst vakantie poging maken om te bakken :-) )

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 18:42

AfricanLady schreef:
[quote="m
Oke poging 2

JAAAAA *\o/* *\o/*

De persoon met de domste schrijffout ever. Moest ipv November, December zijn. Van 10 december tot 24 december elke 2 dagen een cadeautje. Zo dommmm hahahah[/quote]

:') :') wauw hahah toch hoeveel erg blij met het pakket dankjewel :D[/quote]
wilde hem eigenlijk persoonlijk gaan afleveren

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 18:46

Mkango schreef:
De oplossing van hint 1 was 'Ik ben ik en jij bent jij.'

Dit zijn hint 2 en 3:
[ Afbeelding ]

Dus het kan niet anders dan dat Thats_Me mijn Santa is! *\o/*
Nogmaals ontzettend bedankt voor het toffe pakket!

Yes, je hebt mij gevonden *\o/* fijn dat het pakket in de smaak valt. Veel plezier en hopelijk is de thee lekker.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 18:48

Wat een leuke pakketten weer!

Die lijst van Wikipedia heb ik ook open staan. 2 is inderdaad letterlijk wat er staat en dan heb je Overijssel.
Alleen die Vrouwenpolder/Vrouwenakker en Hoogland, ik kan daar ook niets anders van maken.