Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-21 11:09

Het werkt allemaal niet :( ik denk dat ik het alleen nog maar kan vervangen... maar dan wil ik eerst verhuizen want ik moet van die kat af...

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-21 11:16

Matrasbeschermer/-topper erover? Die kun je in de was gooien mocht het eventueel nog een keer voorkomen en dan zit die als barrière tussen je huidige matras (en dus de haren!) en jou. Is een iets meer cost friendly oplossing dan een compleet nieuw matras.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-21 11:23

xPabloBokt schreef:
Matrasbeschermer/-topper erover? Die kun je in de was gooien mocht het eventueel nog een keer voorkomen en dan zit die als barrière tussen je huidige matras (en dus de haren!) en jou. Is een iets meer cost friendly oplossing dan een compleet nieuw matras.

Daar gaat het doorheen :(

Verhuizen wil ik sowieso al vanwege mijn enorme energierekening, gehorigheid (ik kan mijn bovenburen horen snurken en ze hebben geen ondervloer) en overlast. Vaak wietgeur, midden in de nacht ineens hard de muziek aan...
Voorlopig ga ik denk ik maar op de bank slapen, het is komende maand nog maar 1 nacht per week ongeveer. Ik heb van ellende al op mijn luchtbed geslapen in een andere kamer en dat geeft tenminste geen allergische reactie (dekbed ook eerst uitgewassen op hete temperatuur) maar vervolgens kon ik amper lopen van de rugpijn :+
Tijd om een andere plek te vinden dus.

Lau07
Moderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-21 11:46

Een hele enthousiaste vrachtwagenchauffeur, die ongetwijfeld dol is op zijn werk omdat hij elke ochtend rond 5 uur hard toeterend wegrijdt. Ik woon aan de rand van het dorp en het geluid draagt hier nogal ver, waardoor ik elke ochtend wakker wordt van zijn getoeter. Helaas is er niet zoveel aan te doen, omdat ik niet weet bij welk bedrijf hij werkt.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-21 11:46

Lau07 schreef:
Een hele enthousiaste vrachtwagenchauffeur, die ongetwijfeld dol is op zijn werk omdat hij elke ochtend rond 5 uur hard toeterend wegrijdt. Ik woon aan de rand van het dorp en het geluid draagt hier nogal ver, waardoor ik elke ochtend wakker wordt van zijn getoeter. Helaas is er niet zoveel aan te doen, omdat ik niet weet bij welk bedrijf hij werkt.

Bel bij m aan?

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-21 11:58

Mensen die rondslepen met een erg ziek dier en dierenarts advies in de wind slaan + het dier niet laten opnemen want ‘iK lAaT mE BeEsTe NiEt AcHtEr’ :roll:

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-21 12:00

Ik hou van al mijn collega's echt waar, maar ik heb er 1 en die heeft gewoon een rot stem, ze kan er niks aan doen en het is een hele lieve meid, maar pfoe die stem...
En ze is ook altijd enorm enthousiast, staat altijd meteen aan, en praat heel veel...
En als ik dan, met mijn ochtendhumeur, meteen smorgens vroeg een vergadering heb waar zij ook aan mee doet, dan kost mij dit altijd zoveel energie :')

En het is echt heel erg, want ik voel mij heel schuldig dat het zoveel energie kost, terwijl zij zo enorm lief is.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-21 12:10

Beetje teleurgesteld dat er ook op het nieuws zoveel aandacht is voor de storing bij facebook en alles waardoor vele verslaafden niet konden spelen met hun apparaten, maar dat er gewoon geen aandacht was voor de storingen en het onbereikbaar zijn van DigiD wegens aanvallen op die servers. Prioriteiten much?

Merexa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-21 12:54

Dat ik echt óveral achteraan moet. Twee weken geleden heeft iemand van een bedrijf tegen mijn geparkeerde auto gezeten en heb tot nu toe nog niks gehoord van hun verzekering of schadeafdeling. Die jongen bleek die week ziek te zijn geworden nadat ik hem die Donderdag belde gezien hij de forumulieren met zijn baas in moest vullen en deze daarna langs zou brengen de volgende dag (die Dinsdag dus). Vrijdag meldde hij dat hij alles doorgegeven was aan de schadeafdeling en gisteren, ruim een week later, ben ik er weer achter aan gegaan na nog een week stilte. Ben benieuwd. Dit weekend heb ik een rit en heb de auto dan voor de trailer nodig, maar ik schaam mij dood met de zijkant die nog steeds aan gort ligt. Rijden lukt dus nog wel maar baal ontzettend.

Vorige week Dinsdagmiddag heb ik een bureaustoel besteld en deze zou binnen 3 werkdagen geleverd worden. Vrijdag nog niks dus ik mailde dat ik nog geen verzendbevestiging of/met track & trace had gekregen en mij af vroeg waar de stoel bleef. Daarop kreeg ik alleen; ''Wij gaan ervanuit dat DPD het pakket maandag of dinsdag levert''
Dus ik heb Vrijdag avond teruggestuurd; ''Oké, maar zou ik dan nog wel alsnog de track en trace mogen? Dan kan ik het in de gaten houden.'' en heb nog steeds niks.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-21 13:28

Een product dat vandaag geleverd werd, maar niet helemaal is zoals ik verwacht had. En nu twijfel ik of ik het moet retourneren of gewoon moet gebruiken (want in se kan ik het wel gebruiken waarvoor ik het nodig heb).

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-21 13:38

Smilies werken niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-21 14:17

Definitief gebroken met mijn vader. Ook overal geblokkeerd etc. Dat hij mijn grootvader zaterdag niet naar huis van het ziekenhuis wou brengen want er waren genoeg andere mensen die konden en hij had er gewoon geen zin in, dat was echt de allerlaatste druppel. Wat een zak is hij toch. Enkel ik ik ik. Hij zou nu juist als zoon zijn ouders moeten ondersteunen. Maar nee. 0,0. Wat een zak, echt.

Edit: Mijn schoonbroer is zaterdag onverwacht in het ziekenhuis beland. Hierdoor kon hij niet rijden. Mijn tante was niet thuis. Mijn vader was in de stad op 5 minuten van het ziekenhuis en wou niet want hij ging liever leuke dingen gaan doen. Wij konden niet (2 uur rijden en bezoekuur was zo goed als gedaan, grootvader moest dan te lang buiten wachten) Is uiteindelijk iemand van de hobby club nog mijn grootvader gaan halen en naar huis gebracht.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-21 14:27

Wat verdrietig moestuin, maar ik begrijp je helemaal.
Soms is iets gewoon de druppel.... en zo arme opa laten zitten is wel meer dan een druppel ;(

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-21 14:47

Ik had online een halloweenkostuum besteld voor mijn zoontje.Klopt de maatvoering op de website niet.Dat ding is zelfs te lang voor mij.
Retourneren is voor eigen rekening en het moet van België naar Nederland.Weggegooid geld dus.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-21 15:10

Op uitslag zelftest aan het wachten

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-21 15:32

Aan m’n hoest en hoofdpijn pffff,,, ik ben toch maar even naar de medische dienst gegaan voor de zekerheid, eff afwachten.

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-21 15:55

Ik moet zometeen de as van onze overleden hond ophalen en ik dacht dat het wel goed ging komen, maar merk dat ik het wel lastig vind. Het is toch weer iets definitiefs, ofzo.

LuckyLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-21 15:57

Ziek zijn... Bleek klaar mee! Wil men paardje rijden :(

Ergenis, huisarts deed een telefonisch consult zodat ik de deur niet uit hoefde top!

Nu moet ik als nog de deur uit om medicatie te halen.. Blee

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-21 16:20

Dat iemand een pony aan zo'n touw had staan vlak langs de weg, die helemaal om de boom heen gedraaid zat. Aan zo'n touw is toch niet meer van deze tijd!

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-21 16:23

Ik belde vanmorgen naar de HA voor een bloedprikformulier voor mijn schildklier en voorheen legden ze dat gewoon klaar maar had nu een nieuwe assistente.
Waarvoor wilt u dat formulier, dus ik omdat ik denk dat mijn schildklier te snel gaat, zij weer wat voelt u dan $£§¥#&

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-21 16:45

Mijn les duurde maar een half uur in plaats van de geplande 2.5 uur. Het was alleen herhaling van vorige week. Dus ik heb 7.5 uur in het ov gezeten voor 0.5 uur les...
Waar betaal ik ook alweer collegegeld voor?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-21 17:04

Alles.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-21 17:43

fjordjes schreef:
Op uitslag zelftest aan het wachten

Geen corona gewoon verkouden wat ik al dacht

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-21 17:44

Inspiratieloos voor het eten... Heb tevens ook geen zin om te koken maar dan krijg ik straks mijn ouders weer op men dak.

En dat ik al een paar dagen last heb van krampen, misselijk zijn, maagzuur en brok in de keel. Er is iets echt verkeerds gevallen dit weekend...

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-21 17:46

Dat ik volgende week een soort activiteitenweek heb op school, maar ze nog steeds geen indeling bekend hebben gemaakt. Als je als school het logistiek niet kan organiseren, geef me dan maar gewoon les, dan weet ik tenminste ook of ik volgende week extra kan werken. Nu weet ik niet eens of ik mijn standaarduren kan werken :') Maar als de gemiddelde docent ook al geen idee heeft, klinkt het echt alsof het een succes gaat worden.