Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Corelli schreef:Ik ben voor mijn vriend op zoek naar nike’s en zie daar zoveel advertenties van verkopers zonder reviews en dan alleen die ene advertentie…
Daar word ik toch een beetje achterdochtig van
Zouden jullie dit bijvoorbeeld vertrouwen?
[ [url=m/m5A5ZJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jildau schreef:Ja precies waarom zou je nieuwe weg doen voor €30? Dat slaat nergens op..
Alja schreef:Jildau schreef:Ja precies waarom zou je nieuwe weg doen voor €30? Dat slaat nergens op..
Wat kosten zulke schoenen nieuw dan?
Ik heb namelijk ook nieuwe Nikes weggedaan, wel kindermaat maar voor 10 euro en waren ook gewoon in de winkel gekocht met bon.
Ik denk altijd weg is weg
Maar nu ben ik geen nieuwe verkoper op vinted en heb meer dan 700 reviews
Maar persoonlijk zou ik echt denken dat zo n prijs wel zou kunnen kloppen.
Alja schreef:Jildau schreef:Ja precies waarom zou je nieuwe weg doen voor €30? Dat slaat nergens op..
Wat kosten zulke schoenen nieuw dan?
Ik heb namelijk ook nieuwe Nikes weggedaan, wel kindermaat maar voor 10 euro en waren ook gewoon in de winkel gekocht met bon.
tita schreef:Ik had Nike van 200€ te koop staan voor 50€
Waarom zo goedkoop mijn man had ze in de zak gedaan voor de kringloop
En net als Alja denk ik weg is weg
Alja hoe kom jij aan zoveel kleding? Want jij verkoop maten waar je kinderen niet eens in passen
MyWishMax schreef:Alja schreef:Wat kosten zulke schoenen nieuw dan?
Hier een vriendin die ook gewoon zulke nieuwe voor 40 euro oid gekocht heeft en ontvangen.dus ik zou ook denken dat het klopt.