Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

(Zei ze ook bij de vorige drie.)
Cayenne schreef:"Ik heb toch liever de kinderbijslag."Och jee, 8 moedersArme vent!
Of vond hij het zelf niet erg?
Ik lees bij een vriendin op FB nu de tekst: "Denk jij dat je een zware baan hebt? Wacht maar tot je kinderen hebt!
"Maar de liefde die je van je kind krijgt is veel meer waard als geld!"I beg to differ...

moonsparkle schreef:Ik had ook een keer een topic gestart over beroepen oid en toen reageerde ook iemand dat diegene moeder was, oke krijg je daar voor betaald? Kun je ontslag nemen? Heb je ervoor gesolliciteerd? Nou ja betaald krijgen moeders wel een beetje dankzij kinderbijslag
"Wat doe je voor werk?" "Ik ben fulltime mama."

Niobe schreef:Inruilen met de kassabon.Je zou maar ontslagen worden als moeder

Ik stond vandaag met m'n vader ergens buiten te wachten tot m'n Vietnamese baguette (
) klaar was en er kwam een familie langs met twee jonge kinderen. Eén van die koters rende een paar meter voor zijn ouders uit, maar die wilden ook een baguette halen. Moeders vroeg aan ons of wij stonden te wachten om te bestellen, waarop het antwoord negatief was, en vervolgens: "Ocean, kom, we gaan even eten halen!" (Of misschien was het wel Auchan, klinkt ook ongeveer hetzelfde.
)
" Dat geschokte gezicht was onbetaalbaar, maar het stopte wel meteen met jengelen en gaf nog antwoord ook.