Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marleen_88 schreef:Ik weet niet of hij hier al langs is gekomen..
Maar ik vind deze advertentie echt zeer apart.
https://www.marktplaats.nl/a/verzamelen ... ontent=vipSpoiler:
Een ponyvacht incl. staart en manen. 'Leuk' voor in huis ofzo..
MarcoBorsato schreef:Doe niet zo moeilijk. Je stuurt zelf toch een tikkie?
marleen_88 schreef:Ik weet niet of hij hier al langs is gekomen..
Maar ik vind deze advertentie echt zeer apart.
https://www.marktplaats.nl/a/verzamelen ... ontent=vipSpoiler:
Een ponyvacht incl. staart en manen. 'Leuk' voor in huis ofzo..
Carol_Beer schreef:Janee mn telfoon nummer stond nog openbaar op marktplaats, gwn dom van me maar zo had die gast me opgezocht op whatsapp![]()
Kheb maar gwn screens gemaakt en m toen ook maar gwn geblockt, tzal maar je kind zijn
beert schreef:kaatje77 schreef:Zo had ik ooit uit Canada een zwarte beer meegenomen na mijn stage
En ik had een opgezette das in huis, beiden bleken verboden te zijn, maar dat wist ik niet.
Had ooit gezegd dat als mijn hond zou overlijden ik hem op wou laten stoppen. Nu achteraf blij dat ik dat niet gedaan heb.....je krijgt hem nooit zo mooi als toen hij in levende lijve was.
Pony kleed vind ik wel apart, wordt er tenminste nog iets nuttigs mee gedaan
Hoe neem je een zwarte beer mee? Is niet iets wat je in je bagage stopt, ervan uitgaande dat je met het vliegtuig ging..
Luca03 schreef:beert schreef:Dan had je een enorme koffer of het was een kleine beer?
Ik denk niet dat ze een opgezette beer bedoelt maar het vel ervan met kop en klauwen er nog aan. Zoals die pony eerder
Carol_Beer schreef:MarcoBorsato schreef:Doe niet zo moeilijk. Je stuurt zelf toch een tikkie?
Waarom zou iemand die niet oplicht dan meteen gaan spugen schelden en dreigen als ik het via de normale manier wil doen?Komop, iedereen zou van n afstand al ruiken dattie een scammer is, zo reageren ze gewoon altijd als je niet mee wil werken met hun plannetjes
![]()
Daan13 schreef:beert schreef:Ooooh! Ja sorry, ik zag het echt niet voor me hoe je een volwassen beer de grens over smokkelt in een koffer. Maar opgerold is natuurlijk een andere maat
Ik zie nu iemand in een hele harige jas met een hele enge capuchon langs de incheckbalie van een vliegveld lopen *beelddenker*