Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
deksel schreef:Heb me een beetje geërgerd aan mn eigen domme dronken kop. Pasjesportomonnee verloren. Kan dus allerlei nieuwe dingen aanvragen. En een nieuwe OV aanvragen en aaaaahh, zoveel werk. Dure intro zo. Maar geluk bij een ongeluk, mn ID en bankpas niet verloren
.
Lau schreef:Dat mijn rooster voor volgende week ineens weg is. Volgens mij willen ze gewoon niet dat ik kom ofz. Eerst delen ze mij in in de verkeerde klas, nu weet ik überhaupt niet in welke klas ik zit
. Ineens is het rooster verdwenen ik heb mijn euh mentor? Weet niet eens of hij mijn mentor is maar gemaild. Want de mail in welke klas we nou komen heb ik ook nog steeds niet
Whale schreef:Lau schreef:Dat mijn rooster voor volgende week ineens weg is. Volgens mij willen ze gewoon niet dat ik kom ofz. Eerst delen ze mij in in de verkeerde klas, nu weet ik überhaupt niet in welke klas ik zit
. Ineens is het rooster verdwenen ik heb mijn euh mentor? Weet niet eens of hij mijn mentor is maar gemaild. Want de mail in welke klas we nou komen heb ik ook nog steeds niet
Volgens mij zijn alle scholen en opleidingen allemaal hetzelfde
Amandavd schreef:Jikkeee schreef:Met het afdoen van de beenbescherming van ponylief vanmorgen wilde hij een vlieg wegjagen met zijn achterbeen, daar zat mijn voorhoofd. Het doet echt verdraaid veel zeer...
Oei, heb je de HAP niet gebeld voor advies?
laraxXxemma schreef:deksel schreef:Heb me een beetje geërgerd aan mn eigen domme dronken kop. Pasjesportomonnee verloren. Kan dus allerlei nieuwe dingen aanvragen. En een nieuwe OV aanvragen en aaaaahh, zoveel werk. Dure intro zo. Maar geluk bij een ongeluk, mn ID en bankpas niet verloren
.
Heb je de gevonden voorwerpen van het gemeentehuis gecheckt? Zo hoefde ik uiteindelijk helemaal niks nieuw aan te vragenIemand had hem daar heen gebracht.
Jikkeee schreef:Amandavd schreef:
Oei, heb je de HAP niet gebeld voor advies?
Niet eens aan gedacht. Mocht er vannacht of morgen nog wat geks gebeuren of iets zal ik zeker even bellen. Thanks voor jullie zorgen..
![]()
Veel beterschap Nancy, hopelijk loopt het met een sisser af voor je
deksel schreef:Nope haha. Maar is wel nog een goede om te doen! Moet je daarvoor echt langs het gemeentehuis of kan je ook bellen (is namelijk anderhalf uur met de trein van m'n huis af)?
Heb trouwens al wel een nieuwe ov aangevraagd, en moest ook een anonieme OV hebben aangezien ik anders volgende week niet met studenten ov kan reizen... Kostte me ook weer €27.50, treinkaartje naar huis de volgende dag (€14) en dus m'n nieuwe persoonlijke ov (€11). En dan nog van alles wat ik die avond heb gekocht. Pfff.
Maar bedankt voor de tip!
laraxXxemma schreef:deksel schreef:Nope haha. Maar is wel nog een goede om te doen! Moet je daarvoor echt langs het gemeentehuis of kan je ook bellen (is namelijk anderhalf uur met de trein van m'n huis af)?
Heb trouwens al wel een nieuwe ov aangevraagd, en moest ook een anonieme OV hebben aangezien ik anders volgende week niet met studenten ov kan reizen... Kostte me ook weer €27.50, treinkaartje naar huis de volgende dag (€14) en dus m'n nieuwe persoonlijke ov (€11). En dan nog van alles wat ik die avond heb gekocht. Pfff.
Maar bedankt voor de tip!
Bij mij was het op de site van het gemeentehuis zelfs. Incl foto en datum wanneer die gevonden was.
xDenies schreef:Dat ik, nu de ziektewet bevestigd is, er heel graag even tussenuit wilt .. maar ons vaste vakantiehuis zit vol (en in november gaan we al)En eigenlijk al het ander dat ik vind is meer op mensen gericht dan op de honden. En dat laatste is juist zo fijn bij ons vaste vakantiehuis …
Balen. Ik wil gewoon even weg hier ..