Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nyaleti

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-19 21:25

Nasleep van een oorontsteking (waar ik niks van gevoeld heb omdat ik blijkbaar nog steeds een gat in m'n trommelvlies heb) en het slaat nu ook op m'n kaken en klieren.. :=

Asvinia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-19 22:38

En onweer is ook hier gearriveerd, kat en ik vinden dit niet heel grappig :')

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-19 22:43

deksel schreef:
Heb me een beetje geërgerd aan mn eigen domme dronken kop. Pasjesportomonnee verloren. Kan dus allerlei nieuwe dingen aanvragen. En een nieuwe OV aanvragen en aaaaahh, zoveel werk. Dure intro zo :'). Maar geluk bij een ongeluk, mn ID en bankpas niet verloren *\o/*.

Heb je de gevonden voorwerpen van het gemeentehuis gecheckt? Zo hoefde ik uiteindelijk helemaal niks nieuw aan te vragen :D Iemand had hem daar heen gebracht.

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-19 23:00

Moska schreef:
Onweer en regen in Harlingen. Geen vuurwerk -O-

Een uur later ging het alsnog door, toen wij natuurlijk net weggegaan waren. Hebben het maar vanaf een afstand bekeken.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-19 23:07

Waarom kan het in deze buurt nou nooit eens gewoon stil zijn :')

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-19 23:10

Dat mijn rooster voor volgende week ineens weg is :') . Volgens mij willen ze gewoon niet dat ik kom ofz. Eerst delen ze mij in in de verkeerde klas, nu weet ik überhaupt niet in welke klas ik zit :') . Ineens is het rooster verdwenen ik heb mijn euh mentor? Weet niet eens of hij mijn mentor is maar gemaild. Want de mail in welke klas we nou komen heb ik ook nog steeds niet :wave:

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-19 23:12

Lau schreef:
Dat mijn rooster voor volgende week ineens weg is :') . Volgens mij willen ze gewoon niet dat ik kom ofz. Eerst delen ze mij in in de verkeerde klas, nu weet ik überhaupt niet in welke klas ik zit :') . Ineens is het rooster verdwenen ik heb mijn euh mentor? Weet niet eens of hij mijn mentor is maar gemaild. Want de mail in welke klas we nou komen heb ik ook nog steeds niet :wave:

Volgens mij zijn alle scholen en opleidingen allemaal hetzelfde :')

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-19 23:14

Whale schreef:
Lau schreef:

Volgens mij zijn alle scholen en opleidingen allemaal hetzelfde :')

Denk het ja! Echt verschrikkelijk dit :')
Straks zit ik gewoon in geen klas zijn ze mij vergeten. Past heel mooi in het verkeerde klas lijstje :')

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-19 23:53

Aan mijzelf.

Wonen sinds 3 dagen in ons nieuwe huis en ben nu voor het eerst alleen in de nacht en vind het dood eng....

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-19 00:45

Amandavd schreef:
Jikkeee schreef:
Met het afdoen van de beenbescherming van ponylief vanmorgen wilde hij een vlieg wegjagen met zijn achterbeen, daar zat mijn voorhoofd. Het doet echt verdraaid veel zeer...

Oei, heb je de HAP niet gebeld voor advies?

Niet eens aan gedacht :'). Mocht er vannacht of morgen nog wat geks gebeuren of iets zal ik zeker even bellen. Thanks voor jullie zorgen.. :*

Veel beterschap Nancy, hopelijk loopt het met een sisser af voor je :(:)

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-19 00:50

laraxXxemma schreef:
deksel schreef:
Heb me een beetje geërgerd aan mn eigen domme dronken kop. Pasjesportomonnee verloren. Kan dus allerlei nieuwe dingen aanvragen. En een nieuwe OV aanvragen en aaaaahh, zoveel werk. Dure intro zo :'). Maar geluk bij een ongeluk, mn ID en bankpas niet verloren *\o/*.

Heb je de gevonden voorwerpen van het gemeentehuis gecheckt? Zo hoefde ik uiteindelijk helemaal niks nieuw aan te vragen :D Iemand had hem daar heen gebracht.

Nope haha. Maar is wel nog een goede om te doen! Moet je daarvoor echt langs het gemeentehuis of kan je ook bellen (is namelijk anderhalf uur met de trein van m'n huis af)?
Heb trouwens al wel een nieuwe ov aangevraagd, en moest ook een anonieme OV hebben aangezien ik anders volgende week niet met studenten ov kan reizen... Kostte me ook weer €27.50, treinkaartje naar huis de volgende dag (€14) en dus m'n nieuwe persoonlijke ov (€11). En dan nog van alles wat ik die avond heb gekocht. Pfff :+.
Maar bedankt voor de tip! :)

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-19 02:26

Groundzero..

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-19 06:20

Kuitkramp :x

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-19 06:42

Jikkeee schreef:
Amandavd schreef:

Oei, heb je de HAP niet gebeld voor advies?

Niet eens aan gedacht :'). Mocht er vannacht of morgen nog wat geks gebeuren of iets zal ik zeker even bellen. Thanks voor jullie zorgen.. :*

Veel beterschap Nancy, hopelijk loopt het met een sisser af voor je :(:)

Volgende keer meteen bellen, zeker ivm een hersenschudding ofzo. Beterschap!

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-19 08:05

Eerst even goed nieuws; Ik mag denk ik/hoop ik morgen naar huis, het valt gelukkig allemaal mee en de oorzaak ligt waarschijnlijk bij de hormonen die een scheurtje in mijn kransslagader hebben gemaakt. Gelukkig zeer klein.. Het was weer eens domme pech, What else is new....

Ze kunnen het alleen onderzoeken met een hartkatheterisatie en dat gaan ze nu niet doen ivm zwangerschap. Baby doet t super goed! :):)

Ik erger me aan hard pratende patiënten en personeel een klein stukje verder op. Ik kan het hele gesprek mee volgen, niet echt nodig :n
Zeker niet zo vroeg in de morgen.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-19 09:51

Nancy fijn dat het mee lijkt te vallen. En dat je snel naar huis mag.
Als de baby er is wordt er dan opnieuw naar je kransslagader gekeken?

Independence

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-19 11:09

Mijn collega. Die heeft zich weer eens ziek gemeld. Heel toevallig altijd op de zondag na een groot feest.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-19 13:43

MANNEN!!! Natuurlijk moet last minute de auto nog gesmeerd worden voor wij weg gaan. Rara welke auto nu in panne staat en niet start... Doe dat toch gewoon een paar dagen op voorhand en niet als mensen ergens naartoe moeten

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-19 16:14

Dat ik twee opdrachten wil inleveren via Blackboard en ze er allebei niet op staan, terwijl ik er eentje morgen al moet inleveren :7

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-19 18:08

deksel schreef:
Nope haha. Maar is wel nog een goede om te doen! Moet je daarvoor echt langs het gemeentehuis of kan je ook bellen (is namelijk anderhalf uur met de trein van m'n huis af)?
Heb trouwens al wel een nieuwe ov aangevraagd, en moest ook een anonieme OV hebben aangezien ik anders volgende week niet met studenten ov kan reizen... Kostte me ook weer €27.50, treinkaartje naar huis de volgende dag (€14) en dus m'n nieuwe persoonlijke ov (€11). En dan nog van alles wat ik die avond heb gekocht. Pfff :+.

Bij mij was het op de site van het gemeentehuis zelfs. Incl foto en datum wanneer die gevonden was.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-19 18:12

Moe :O

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-19 18:14

laraxXxemma schreef:
deksel schreef:

Bij mij was het op de site van het gemeentehuis zelfs. Incl foto en datum wanneer die gevonden was.

Ik ga eens kijken, bedankt :)

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-19 18:24

Dat ik, nu de ziektewet bevestigd is, er heel graag even tussenuit wilt .. maar ons vaste vakantiehuis zit vol (en in november gaan we al) :( En eigenlijk al het ander dat ik vind is meer op mensen gericht dan op de honden. En dat laatste is juist zo fijn bij ons vaste vakantiehuis …

Balen. Ik wil gewoon even weg hier ..

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-19 18:39

xDenies schreef:
Dat ik, nu de ziektewet bevestigd is, er heel graag even tussenuit wilt .. maar ons vaste vakantiehuis zit vol (en in november gaan we al) :( En eigenlijk al het ander dat ik vind is meer op mensen gericht dan op de honden. En dat laatste is juist zo fijn bij ons vaste vakantiehuis …

Balen. Ik wil gewoon even weg hier ..

Waar wil je heen? welke regio? Ik ken nog wel wat leuke plekken :j

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-19 18:42

Wat voor eisen heb je precies met 'gericht op honden'? Gewoon voor te wandelen of moet ik me er nog iets anders bij voorstellen?

Wij gingen met onze Rex regelmatig naar een Hoogenboom vakantiepark in Hoenderloo, Gelderland bv. waar je meteen in de Veluwe zat als je het park uitliep. Je kon alle kanten uit daar, was echt geweldig! Echt heerlijk als je even tot rust wilt komen en gewoon lekker met je hond wilt genieten van de natuur.

Kan me voorstellen dat je baalt dat je niet naar je vaste stekkie kunt. Je hecht je daar toch aan; je weet wat je kunt verwachten etc. Maar misschien is het wel leuk om nu gebruik ervan te maken om iets nieuws te ontdekken. Misschien richting strand? Al is dat misschien wel koud in November, maar daar zal de hond zelf niet zoveel last van hebben denk ik.