Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sterre98 schreef:Hihi jullie zijn zo tof!![]()
Nee heb het niet heel meer. Als ik fulltime model was, dan had ik gezegd ja. Maar aangezien ik dat niet ben houdt het op
Geel is wel upcoming nu. Echt grappig. Je ziet het ook regelmatig langskomen op de catwalk.
Ik vind (bijna) alles wat ze doen tof. Heb wel direct gezegd dat ze t roze moesten maken
Toen werd het blauw ivm een opdracht. En nu ben ik grijs
[ [url=m/lzsdO4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Net vers van de kapper
[ [url=m/LBxv6u.jpg]Afbeelding[/url] ]
Joscaa schreef:Mijn foto van gister had wel in 5u 1000 likes, maar vervolgens na de nacht maar 1200, dus in de nacht is het niet zo goed verlopen.M'n volgers lopen ook maar heel traag op, 7659.
Nu moet ik wel toegeven dat mijn account ook een beetje saai word/is omdat ik met een gebroken enkel thuis zit en ze alleen savonds op stal zet en knuffel (en dan geen foto's kan maken) en Bright ook al maanden in de lappenmand zit dus we ook geen foto's kunnen maken aan het werk.
De tekening van Valentino en ik die heeft wel bijna 1000 likes ook, terwijl alles wat ik post dat geen Bright is, doet het normaal een heel stuk minder, dus dat valt wel weer mee.
_classic schreef:De likes gaan hier ook heel traag, haal niet eens 100 likes per foto..
Maar ik gebruik ook geen hashtags, dat vergeet ik altijd.
Het aantal volgers stijgt ook maar heel traag helaas![]()
Ik heb ook een quiz gedaan in mijn story, veel mensen hebben meegedaan en ik kreeg allemaal leuke reacties!
ninaphilo schreef:Likes gaan bij mij best lekker, bijna elke keer richting de 400 of er over heen. En ik kruip laaangzaam naar de 1000 volgers!
Ook een van mijn paardensieraden via instagram verkocht, enorm leuk dat ik anderen er ook blij mee kan maken.
@Eclare ik heb mijn insta aan een Facebookbedrijfspagina gekoppeld. Tot nu toe het enige duidelijke voordeel wat ik heb gemerkt is dat ik bij FB gratis advertentietegoed kreeg en de advertentie die ik maakte automatisch ook op instagram werd gezet.