Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Ik vermoed dat deze rat vlooien heeft waardoor hij gewassen moet worden. Niet altijd uit gaan van het slechtste.
SavannahNx schreef:Janine1990 schreef:Waarom slaap ik op zondag zo vreselijk moeilijk?
Gewoon een redelijk actieve dag...
Daarom juist. Omdat je actief bent geweest zit je soms nog in zo’n productieve modus waardoor je te wakker bent om te slapen.
LilChar schreef:Ik ben al een behoorlijke tijd op zoek naar een blikje met krab met een keurmerk van MSC.
Overal waar ik tot nu toe gekeken heb vind ik, als ik al krab kan vinden, blikjes zonder een keurmerk.
De krab hoeft niet per se in een blikje te zitten, mag ook 'vers' maar dan dus wel met keurmerk.
Ik heb al op de site van MSC gekeken en daar stond dat het wel bestond maar via de zoekmachine kon ik het niet vinden.
IsaCalixa schreef:Is het mogelijk om al een maand lang de hele tijd opnieuw ziek te worden?Door bv. te weinig rust? Ik ben al sinds begin januari telkens een week ziek, dan weer een paar dagen beter, en dan word ik weer opnieuw ziek. Begin er onderhand wel nogal flauw van te worden
(dan heb ik het wel over griep natuurlijk, geen andere ziekte oid)
Janine1990 schreef:IsaCalixa schreef:Is het mogelijk om al een maand lang de hele tijd opnieuw ziek te worden?Door bv. te weinig rust? Ik ben al sinds begin januari telkens een week ziek, dan weer een paar dagen beter, en dan word ik weer opnieuw ziek. Begin er onderhand wel nogal flauw van te worden
(dan heb ik het wel over griep natuurlijk, geen andere ziekte oid)
Mijn ouders hebben het ook.Zeker in deze tijd vrij logisch, weinig weerstand enzo. En als het ziek zijn niet doorzet, neem je er ook niet echt de tijd voor.
Amy schreef:Waarom staat overal en hoor je overal één of ander kleuterliedje met 'Hallo allemaal, wat fijn dat je er bent...'.
Leef ik onder een steen?
MarJon schreef:[naam] schreef:Waarom staat overal en hoor je overal één of ander kleuterliedje met 'Hallo allemaal, wat fijn dat je er bent...'.
Leef ik onder een steen?
Is van een nieuwe serie op NPO1: de Luizenmoeder![]()
https://www.npo3.nl/de-luizenmoeder