Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 21:44

Berdien schreef:
Veel wijntjes lukt wel := :))

Niks meer horen sinds maandag... :n hoeveel tijd kost een appje nu?

Idd.. Heb er best wel 'last' van. Denk ik eindelijk iemand te treffen die het zelfde denkt over dingen als ik, waar ik goed mee kon praten en lachen, doet hij opeens zo. :( :(

suikermeisje

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 21:53

Berdien :(:)

En idd, hoeveel tijd kost een appje sturen? Gewoon een gevalletje van geen tijd willen maken ipv tijd hebben.

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 21:57

*komt maar weer eens binnenvallen na een paar maand tindervrij*

Wat ontzettend balen Berdien, neem even lekker de tijd om uit te huilen. This too shall pass. :(:)

Ik heb de focus een tijdje op andere dingen dan de liefde gehad maar heb Tinder en 3 sites weer aan geslingerd dus ik doe weer actief mee met het topic.

Charlottemv

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 22:26

Ahh berdien wat rot zeg.. en dan via een appje nog wel! :(:) sterkte en fijn dat je met je vriendin wijntjes kunt drinken!

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 22:40

Ik ben er ook helemaal klaar mee. Voorlopig even een pauze voor mij. Kost me teveel (negatieve) energie.

Collega heeft dinsdag afgezegd. Beetje vaag. Meer wil ik er niet over kwijt in het topic.

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 22:41

jooproo schreef:
Ik ben er ook helemaal klaar mee. Voorlopig even een pauze voor mij. Kost me teveel (negatieve) energie.

Collega heeft dinsdag afgezegd. Beetje vaag. Meer wil ik er niet over kwijt in het topic.

Ook voor jou :(:)

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 22:53

Ik zou bijna gaan zingen..we hebben een clubske opgericht..
Relaties en daten zijn soms gewoon stom.. Zeker als duidelijkheid via een appje komt. Of er radiostilte is..wat er nou bij de ander in t hoofd om gaat is vaak lastig in te schatten.

Even hard huilen en een vriendin met wijn en happies zijn dan wel de beste dingen die je even nodig hebt.

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 22:57

Jibbel schreef:
Ik zou bijna gaan zingen..we hebben een clubske opgericht..
Relaties en daten zijn soms gewoon stom.. Zeker als duidelijkheid via een appje komt. Of er radiostilte is..wat er nou bij de ander in t hoofd om gaat is vaak lastig in te schatten.

Even hard huilen en een vriendin met wijn en happies zijn dan wel de beste dingen die je even nodig hebt.

Dat dus helemaal!

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 23:02

Relaties zijn niet stom, zolang je in de juiste zit tenminste. Daten daar en tegen is wel stom. Werd daar zo zenuwachtig van. Zodra je eenmaal duidelijkheid hebt is alles goed naar mijn idee. Maar tot die tijd, brrrr....
Al wil ik met mijn huidige relatie ook niet komen op het punt waar ik met mijn vorige relatie geëindigd ben hoor. Dat was wel echt killing, toen vond ik relaties wel stom :')

HappyBuddha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 23:17

Ik kom me ook maar weer eens melden, vorige week best een leuke date gehad met een jongen, ik had niet het idee dat het relatie materiaal was maar toch een gezellige dag gehad samen.
Kom ik er dus achter dat hij ook een paar jaar een vriendin heeft :+ toen ik dat zei werd ik ook overal van verwijderd.

Ik kan me om dat soort dingen gewoon rot voelen, ook dat ik er zelf niet eerder achter kwam. Ik moet betere research doen voor ik afspreek met een jongen :')

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 23:24

Ahh ik durf bijna mn positieve verhaal niet meer te doen na al deze berichten -O-

Heb vandaag date nummer 3 gehad en na ons afscheid weet ik wel zeker dat het goed zit <<) ik ga alleen jammer genoeg op vakantie dus zie em pas weer over een ruime 2 weken..

HappyBuddha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 23:33

SpikkelFire schreef:
Ahh ik durf bijna mn positieve verhaal niet meer te doen na al deze berichten -O-

Heb vandaag date nummer 3 gehad en na ons afscheid weet ik wel zeker dat het goed zit <<) ik ga alleen jammer genoeg op vakantie dus zie em pas weer over een ruime 2 weken..

Juist wel doen! Krijgt iedereen weer goede hoop van! :')

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 23:35

Kom maar op met de goede verhalen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 23:51

Je moet ook echt gewoon verdomde veel geluk hebben om de juiste persoon te vinden. Maar dat geldt even goed irl als voor Tinder.

Vind wel onwijs onbeschoft om een appje te sturen. Dat doe je gewoon niet, ook niet als je elkaar via Tinder hebt leren kennen..

Berdien, fijn dat je wat afleiding hebt met vriendin en wijn en troostvoer :(:)

Delias

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 00:05

Zal ik dan eindelijk na tijden meelezen en leven ook een succesverhaal delen??

Vorig jaar februari (na weer een teleurstellend lege brievenbus op de 14e) een account aangemaakt op Tinder.
Na een week swipen en ook de meest beschamende voorstellen naar mijn hoofd te hebben gehad kwam ik hem tegen, leuke kop, leuke tekst en hup de goede kant op geswiped. Bleken een match *\o/* en gesprek begon dan ook vanuit hem met Hey, leuke match!

Na een heel normaal gesprek over vanalles en nog wat kwam het na een tijdje over daten... doodeng maar omdat we op de app al zo'n lol hadden toch gedaan. Gezellig naar Scheveningen na 2 weken appen.
Dat was half maart vorig jaar.

Na 4 dates was het raak en vroeg hij braaf verkering. <3

Vanaf toen ging het in een stroomversnelling... hij heeft mijn zoon ontmoet, ik zijn kinderen en in augustus waagden we de grote stap om met zijn allen 10 dagen naar Frankrijk te rijden.
Na een zeer geslaagde vakantie hadden we als afsluiter thuis een zeer geslaagd verjaardagsfeest met achteraf het mooiste cadeau ooit...

Begin september bleek ik zwanger. Niet bewust maar zeer welkom.

In december zijn mijn zoon en ik bij hem ingetrokken, verhuisd van Hellevoetsluis naar Papendrecht ( nog leuke mensen van hier uit de buurt?? ) en afgelopen 15 mei ben ik bevallen van onze Tinder liefdes Baby. Een prachtige dochter!

Ook ik geloofde niet meer in de liefde na 5 jaar "samen" te zijn geweest met een narcist. Ben zelfs nog gestalkt door hem tijdens mijn huidige relatie.
Ook mijn huidige vriend had de hoop opgegeven na meerdere malen te zijn besodemieterd door zijn toenmalige vrouw.

Maar zie! Een leuke vent die niet binnen 3 zinnen vraagt of je geil bent, je voor erbij wil hebben of gewoon ronduit een banketstaaf is bestaat echt! En soms kom je die dus ook gewoon tegen op Tinder...

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 00:06

Als je je even rot voelt, bedenk dan dat ik ooit met een Italiaan van OKcupid rotzooide die per ongeluk in zijn eigen gezicht ejaculeerde. Ielw ielw ielw.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 00:15

wees blij dat het in zijn eigen gezicht was :+

Delias

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 00:17

Heeft spontaan de slappe lach! *erg visueel ingesteld* :D

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 01:09

SophieFT schreef:
Ik kom me ook maar weer eens melden, vorige week best een leuke date gehad met een jongen, ik had niet het idee dat het relatie materiaal was maar toch een gezellige dag gehad samen.
Kom ik er dus achter dat hij ook een paar jaar een vriendin heeft :+ toen ik dat zei werd ik ook overal van verwijderd.

Ik kan me om dat soort dingen gewoon rot voelen, ook dat ik er zelf niet eerder achter kwam. Ik moet betere research doen voor ik afspreek met een jongen :')

Snap best dat je je daar rot om voelt, zeker als je al een date hebt gehad wordt jij in principe ook gewoon besodemieterd. :(:)

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 07:31

Pfff Berdien wat heb ik met je te doen..

Delias, wauw! Mooi verhaal. <3

En voor iedereen, je mag best Tinder opgeven en stoppen met daten enzo hoor maar je moet nooit stoppen met geloven in liefde. Het bestaat, echt! ;)

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 07:57

lieveli schreef:
Als je je even rot voelt, bedenk dan dat ik ooit met een Italiaan van OKcupid rotzooide die per ongeluk in zijn eigen gezicht ejaculeerde. Ielw ielw ielw.

:') _O-

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 09:11

Helaas niet echt bijgelezen. Heel druk weekend (zaterdag 9 paarden wassen, total 6 uren bezig geweest en zondag 6 uren bezig geweest met alle paarden op de foto met de fotograaf).

Gisteravond nog door ex gebeld; zij hebben geen zin om veel met een hond te wandelen (hij heeft de pup toen mee genomen) dus de hond moet weg.
Ik ben alleen en heb de andere 3 al, dus 4 is eigenlijk wel heel veel.
Dus ik ben nu helaas een ander adresje aan het zoeken voor haar |( |(

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 09:17

Goh, had ie dat niet eerder kunnen bedenken :x

@ Berdien, als je nog een bakkie troost nodig hebt, ik ben dagelijks in Groningen (ook langzaam naar een woning kijken), single & kindvrij ;)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 09:24

He wat sneu, dat had hij vast ook wel eerder kunnen bedenken.

Wijntjes en beste vriendin hebben zeker geholpen! Wel de halve nacht wakker gelegen, heb nog zoveel vragen. Vooral over de manier waarop. The fiets. Waarom heb je niet het lef gehad om me op zijn minst te bellen, in plaats van zo'n laf appje te sturen?!

Vind jullie reacties wel ontzettend lief! :* :* Tof topic is dit.

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 09:28

DanielleB schreef:
Helaas niet echt bijgelezen. Heel druk weekend (zaterdag 9 paarden wassen, total 6 uren bezig geweest en zondag 6 uren bezig geweest met alle paarden op de foto met de fotograaf).

Gisteravond nog door ex gebeld; zij hebben geen zin om veel met een hond te wandelen (hij heeft de pup toen mee genomen) dus de hond moet weg.
Ik ben alleen en heb de andere 3 al, dus 4 is eigenlijk wel heel veel.
Dus ik ben nu helaas een ander adresje aan het zoeken voor haar |( |(

dat is ook erg sneu zeg :(:)

arme beestje ;(