Jouw bruidsjurk

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Liebeskind

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 16:35

mirriezz schreef:
Mooi dondeyne!

@Shanna, mooie jurken, maar persoonlijk vind ik zoiets wel heel donker van kleur voor zo'n feestelijke dag. Ik stond zelf wel open voor kleur, maar heb mijn aanstaande ook duidelijk aangegeven dat ik hoop dat hij niet in een te donker pak is (zwart, heel donker grijs of blauw), ik zou dat niet zo feestelijk vinden.

Ik ben getrouwd in zwart strapless. Was heel feestelijk hoor.

Liebeskind

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 16:36

Noeps schreef:
ruitje schreef:
Ik lees wel mee maar ben nog niet gevraagd :') .... En ik wil eigenlijk dit jaar trouwen, maar of dat planningsgewijs kan?

Natuurlijk! Afhankelijk van je wensen tav een locatie / fotograaf is wel een hoop mogelijk. Maar op populaire data (vrijdagen in het voorjaar en de weken na de zomervakantie, “bijzondere” getallen zoals 20-06-20) zullen een hoop locaties en goede fotografen inmiddels al wel geboekt zijn gok ik zo.

Wij zijn een half jaar tevoren begonnen met plannen. Geen enkel probleem tegengekomen.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 18:09

Paardennamen schreef:
[ [url=m/cqTYDH.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb de mijne eindelijk op een paspop gezet!

Wauwwww wat een mooie jurk.

fique

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 18:17

Vind het wel jammer dat je voor je dag een mooie jurk wil hebben en daar eigenlijk heel veel geld voor kwijt bent. En dat hij daarna qua geld als je hem wilt verkopen niet veel meer waard is.

leenbeesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 18:36

Paardennamen schreef:

Mooi hoor!
Ik heb daarstraks een afspraak gemaakt bij een coupeuse, op 13 mei wordt mijn jurk op mijn maat gemaakt (stiekem hoop ik dat hij wat smaller gemaakt moet worden :=

Nu moet ik wel gaan beslissen welke schoenen ik wil, hadden jullie schoenen met hak of zonder? Voorbeelden mogen ook altijd gegeven worden :o

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 18:55

Zonder hak, anders ben ik echt langer dan mijn vriend :').

Afbeelding
's avonds verruil ik ze voor sneakers.

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 19:06

Met een kleine hak :)

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 19:09

leenbeesje schreef:
Paardennamen schreef:

Mooi hoor!
Ik heb daarstraks een afspraak gemaakt bij een coupeuse, op 13 mei wordt mijn jurk op mijn maat gemaakt (stiekem hoop ik dat hij wat smaller gemaakt moet worden :=

Nu moet ik wel gaan beslissen welke schoenen ik wil, hadden jullie schoenen met hak of zonder? Voorbeelden mogen ook altijd gegeven worden :o

Ik had een sleehak van 12cm tijdens de ceremonie en borrel. Daarna slippers en om 2100 mijn jurk uit en een andere aan omdat ik niet kon dansen.
Met slippers moest ik de jurk optillen maar dat was niet erg. Daar heb ik zelf voor gekozen.

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 19:54

:wave: ik mag me ook melden. Sinds kerstavond verloofd met mijn lieve vriend <3 Nu gaan we rustig rondkijken naar wat we willen, daar nemen we lekker de tijd voor want we wien er allebei helemaal gelukkig van worden. En natuurlijk nog eventjes doorsparen :))

Qua jurk weet ik nog niet of ik wat aanschaf of dat ik hem laat maken of wat laat vermaken door mijn schoonmoeder (is naaister geweest), nog eventjes verder nadenken dus :D Denken jullie dat het slim is om sowieso ergens te gaan passen?

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 20:31

Wat leuk! Gefeliciteerd Milan_lover!

Leenbeesje, ik had twee totaal verschillende schoenen.

Afbeelding

Heb tijdens de ceremonie en alle hele officiele dingetjes mijn prachtige hakken aan gehad en tijdens het foto's maken en het feest mijn allstars.

De jurk was afgestemd op mijn allstars, maar door de hoepel iets smaller te zetten viel de jurk ook gewoon goed bij mijn hakken.

Ik vond juist het passen van jurken in de winkel een hele gave ervaring, dat zou ik sowieso doen!

Ik heb nog wel een leuke detailfoto. Hier zie je ook de laag glittertule in mijn rok een beetje <3.

Afbeelding

Wat hiervoor ook werd gezegd over het plannen.. vooral de locaties zijn belangrijk, die moeten kunnen. Fotograaf is minstens zo belangrijk, daar moet je echt op tijd een afspraak mee maken, kijken of het klikt, want zo iemand is echt overal bij en uiteindelijk is het echt zo, je hebt alleen de foto's nog na de bruiloft om de herinneringen op te halen. Ik heb zelfs foto's van dingen die ik totaal niet meegekregen had, dus extra leuk!

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 20:44

Wat ik echt een aanrader vind is een film laten maken van je bruiloft.

De foto's zijn tof maar vooral het filmpje van ongeveer 4 minuten blijft overweldigend. Ik kijk het echt zo vaak nog terug. Zeker eens per week. Alles is daar zo mooi in gevangen.

Paardennamen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 21:16

PSvanLot schreef:
Paardennamen schreef:

Wauwwww wat een mooie jurk.

Dank je, ik ben er nog steeds verliefd op haha

Ik had schoenen met een klein hakje. Tijdens de receptie heb ik gewoon op blote voeten -met pantykousen- gelopen. Kon niks meer aan mijn voeten verdragen...

leenbeesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 21:27

x_Rebecca schreef:
Wat leuk! Gefeliciteerd Milan_lover!

Leenbeesje, ik had twee totaal verschillende schoenen.

[ [url=m/zizvxG.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heb tijdens de ceremonie en alle hele officiele dingetjes mijn prachtige hakken aan gehad en tijdens het foto's maken en het feest mijn allstars.

De jurk was afgestemd op mijn allstars, maar door de hoepel iets smaller te zetten viel de jurk ook gewoon goed bij mijn hakken.

Ik vond juist het passen van jurken in de winkel een hele gave ervaring, dat zou ik sowieso doen!

Ik heb nog wel een leuke detailfoto. Hier zie je ook de laag glittertule in mijn rok een beetje <3.

[ [url=m/c1ESUM.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat hiervoor ook werd gezegd over het plannen.. vooral de locaties zijn belangrijk, die moeten kunnen. Fotograaf is minstens zo belangrijk, daar moet je echt op tijd een afspraak mee maken, kijken of het klikt, want zo iemand is echt overal bij en uiteindelijk is het echt zo, je hebt alleen de foto's nog na de bruiloft om de herinneringen op te halen. Ik heb zelfs foto's van dingen die ik totaal niet meegekregen had, dus extra leuk!

Die all-stars zouden nog lukken, die hakken overleef ik niet :') maar ze zijn wel heel mooi! En die détail foto <3

Bedankt iedereen voor het delen, ik ga er nog wat over denken... Heb al gezegd dat ik laarzen onder mijn jurk ga dragen :') maar op 27 juni gaat dat wat warm zijn hoop ik

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 21:33

Ik had mn (bordeaux rode) rijlaarzen onder mn jurk

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 21:36

Comfortabele schoenen zijn toch wel echt een aanrader. Je staat zoveel op die dag.

marrlinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 22:22

Ik had s ochtends tijdens het klaarmaken voor de foto's en film hoge hakken, maar daarna met jurk mooie platte sandalen. Anders was ik te groot, had ik het niet volgehouden en daarbij veel te warm voor hakken.

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-20 10:32

Iedereen bedankt voor de felicitaties en de tips!!

fique

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-20 23:36

Ik had witte nike air max onder mn jurk :)

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 00:42

Even een vraagje aan de al getrouwde bruidjes; hoe lang hebben jullie moeten wachten op het fotoboek van de fotograaf? Wij zijn 19sept getrouwd. Hebben wel alle foto's op usb ontvangen, maar vervolgens niks meer gehoord. Hij heeft ook van alle koppels een stukje inclusief foto's op de website staan (ook een koppel dat 2 weken voor ons trouwde, die stonden voor onze bruiloft er al op). Maar van ons nog niks?

Ik probeer te bellen en mailen, maar krijg geen contact. Is deze periode heel lang? Of is het heel normaal dat we nog niks ervan gezien/gehoord hebben?

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 00:51

Ik ben getrouwd op 31 mei en ik had mijn fotoboek 19 december binnen.
USB-stick halverwege augustus ontvangen.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 01:12

Wij zijn op 21 oktober getrouwd en hadden de foto's op 22 december binnen, dus net voor kerst. Daarbij zaten ook 2 fotoalbums voor de ouders en een groot album voor ons zelf.
Zo te lezen is dat best snel.

Paardennamen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 02:24

Fotoboek kan best even duren, daar zit echt veel werk in.
Maar dat je geen contact kunt krijgen, zou ik me nu meer zorgen om maken. Misschien is de beste man wel ziek?

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 07:58

Hmm wat bijzonder := vooral omdat je geen contact krijgt. Is hij nog wel actief geweest op Social media?

Zou mij vooral zorgen maken over als je geen contact krijgt, mocht je wel zelf je foto's kiezen?
Ik lever mijn foto's in principe binnen 6 weken na de bruiloft (vaak sneller) en dan nog een keer binnen 6 weken het album (klant kiest welke foto's ze in het album willen, dus daar ook een beetje afhankelijk van).

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 09:10

Suuszels schreef:
Hmm wat bijzonder := vooral omdat je geen contact krijgt. Is hij nog wel actief geweest op Social media?

Zou mij vooral zorgen maken over als je geen contact krijgt, mocht je wel zelf je foto's kiezen?
Ik lever mijn foto's in principe binnen 6 weken na de bruiloft (vaak sneller) en dan nog een keer binnen 6 weken het album (klant kiest welke foto's ze in het album willen, dus daar ook een beetje afhankelijk van).

Ja, hij plaatst ongeveer elke 2 weken een bericht op facebook. Zij maken eerst de preview. Die kunnen we dan bekijken en evt wijzigen of aanpassen met andere foto's.
Ik vind 4 maanden wel erg lang wachten....

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 09:30

Ja is het ook en zeker zonder contact... als hij wat laat weten dan kan je misschien begrip voor de situatie opbrengen of weet je wat er gaat gebeuren.