Dat dacht ik ook Shirley dit wens je niemand toch??
quartel
Geplaatst: 27-12-14 15:43
Shirley schreef:
Nou...wat onaardig, een hoop schade wens je toch niemand toe?
Het weegt niet echt af tegen de schade die ze mij mee gaven shirley. Normaal gun ik mensen dit soort dingen ook niet maar in dit geval is het net even anders. AH is niet zo netjes met personeel namelijk..........jammer genoeg. Laat ik het even karma noemen
Maar.....nu zit ik nog steeds moed te verzamelen........misschien moet ik gewoon maar naar buiten gaan nu. Droog word het hier niet meer denk ik
Dan nog is dat nergens voor nodig toch? ook al hebben ze jou niet netjes behandeld, wil dat toch neit zeggen dat jij hun dat wenst? Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook de ander niet..
Vera96
Geplaatst: 27-12-14 15:46
Quartel, met mij gaan ze heel netjes om hoor. Voel totaal niet de behoefte om mijn werk te beschermen, maar wat je zegt klopt niet. Dat jij die ervaring hebt gehad kan best, maar bij dit filiaal zal dat echt wel mee vallen. En ik neem aan dat deze schade toch behoorlijk hoog op kan lopen. Afijn, geen idee of ik betaald krijg of niet, maar ik kan ook gewoon niet werken op dit moment, dus bedankt dat je dat toewenst dan maar.
Ow ik zie dat BR van gedachten veranderd is,nu word het pas rond 6uur droog i.p.v. 3 uur.
Ik begrijp quartel best wel.
Shirley
Geplaatst: 27-12-14 15:50
Denk ook dat alleen het huidige personeel en de verzekering hieronder het meest gebukt zullen gaan en dan indirect vele anderen omdat de premies weer gaan stijgen bij elke forse schade..
Zit je nu lang zonder werk, VeraPopeye?
quartel
Geplaatst: 27-12-14 15:51
Hier gaat het hoe langer hoe harder sneeuwen en waaien......ik hoop dat je gelijk hebt wat betreft de opklaringen.
Wat AH betreft.......je kunt het persoonlijk opvatten of niet.....dat is je eigen keus. Ik denk dat ik na 11 jaar daar werken wel weet waar ik het over heb. Of jullie het er nou mee eens zijn of niet.........ik gun ze wel wat tegenslag. Dat is het fijne van een forum........je hoeft niet altijd in de maat mee te lopen
Het lijkt haast wel een sneeuwstorm te worden hier
Anoniem
Geplaatst: 27-12-14 15:53
Stuur eens sneeuw hier heen , egoïsten zeg alles voor jullie zelf houden
Vera96
Geplaatst: 27-12-14 15:54
Het blijft hier behoorlijk door sneeuwen. Ik niet want ik heb geen slechte ervaringen met de AH Maar dan nog, hoop dat quartel snapt dat het voor de werknemers ook balen is. Vandaag mis ik al 3,5 uur, en morgen 3 uur 200 % betaald. Belangrijkste is natuurlijk dat niemand gewond is, maar als duidelijk is dat dat allemaal in orde is baal je ook wel flink dat je nu niet kunt werken. Zijn toch allemaal uurtjes.
Edit: Vandaag kan ik niet werken, morgen moet ik stand-by staan maar heb een beetje het gevoel dat het nog wel even duurt voor we weer open kunnen. Misschien dat er mensen naar een ander filiaal kunnen hoop ik dan maar. Ik hoef er gelukkig niet van te leven maar ik was zo blij dat ik eens een keer een zondag mocht meepikken.
Edit 2: Ik vat het niet persoonlijk op hoor, ik leg alleen maar uit dat de schade waar jij zo blij mee bent, voor de werknemers heel rot is. Ik denk niet dat jij dat weet als je niet bij ons filiaal werkt, ik werk er bijna 3 jaar en ben altijd heel tevreden.
Shirley
Geplaatst: 27-12-14 15:54
takkie_muis schreef:
Je prikt zelf maar een sneeuwwolk lek met dat enge vingertje van je
Anoniem
Geplaatst: 27-12-14 15:55
Shirley schreef:
takkie_muis schreef:
Je prikt zelf maar een sneeuwwolk lek met dat enge vingertje van je
Ok maar wanneer stuur je het deze kant op ..... This dat ik geen auto heb, anders was ik wel die kant op gegaan....
NatasjavE
Geplaatst: 27-12-14 16:15
Sneeuw blijft steeds beter liggen... Het ziet er op sommige plaatsen uit als gesmolten poedersuiker op een warme oliebol(geen boktcensuur) Ik denk dat we vanavond zalig op ons bek kunnen gaan als we hout gaan halen....
wacht,...dat doe ik nu nog even.
mbkaatje
Geplaatst: 27-12-14 16:15
Hier ligt in ieder geval niets. Inmiddels is het ook weer droog. Er is wel (natte) sneeuw gevallen, maar dat bleef niet liggen. Ik vind sneeuw prachtig, maar het geeft altijd zoveel overlast. En dat blijkt vandaag ook maar weer.
En vlakbij is een groot concours bezig, dus ik ben eigenlijk wel blij dat iedereen er veilig kan komen. Zeker als je bedenkt wat er kan gebeuren, bijv. dat vrachtwagentje met twee paarden erin. Gelukkig is het nog goed afgekomen.
Net nog even gereden, in een sneeuwbuitje. Frisse wind stond er, maar verder goed te doen. Daarna de kantjes geharkt van de bak, en de bak gesleept. De bak is klaar voor een beetje vorst. Kan ik mooi doorrijden. Ik had eigenlijk een wedstrijd vandaag, maar ik ben blij dat ik niet gegaan ben. Helemaal als ik dat paardenkarretje zie, dat zijn ook wagentjes van niks.. maar goed dat even geheel terzijde.
Mijn vriend heeft net een aantal takken uit de boom moeten zagen omdat die het dreigde te begeven door de sneeuwval. Het is al wel flink aan het dooien. De winterefteling is ook gedeeltelijk dicht. Zal wel mooi zijn nu met die sneeuw!