Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Alja schreef:hoe graag ik ook iets wil hebben ik vertik het om tegen iemand op te bieden die zeg niet kenbaar maakt..
want wie zegt dat diegene er wel echt is?
Shirley schreef:Kitty1985 schreef:Voor mij slechts 276 km.
Meende dat je schreef andere kant van NL...
En Wijchen is voor mij andere kant NL....vandaar dat ik dacht dat het misschien bij mij in de buurt was.
Maar denk dat het andere bokker was die dat had geschreven
Dat was ik
De "mijne" woont in Noord-Holland, maar ik hoor er weer niks van ... heb m'n ongenoegen laten blijken dat ik ineens moest gaan opbieden tegen een onbekende mededinger, ondanks dat we in feite al een overeenkomst hadden
pmarena schreef:Bij zulke dingen is het gewoon de vraag hoe graag je het wilt hebben, of je dan nog de moeite wil doen om er iets meer voor te bieden of denkt: stop dat ding maar in je *censuur*
Wat de steeds uitgestelde verzending van het zadel betreft:
ik zou er voor nu even vanuit gaan dat het zadel inderdaad vanochtend op de post is gegaan omdat dat beloofd was.
Dan zou je dus morgen het zadel moeten ontvangen, of wellicht een berichtje van de verkoper waardoor je weer wat meer weet.
Beetje onzin om er nu allemaal mensen bij te gaan betrekken, eerst even morgen afwachten en dan weer verder kijken, eventueel overmorgen nog afwachten en als je dan geen pakket hebt en ook geen contact meer met de verkoper hebt gehad, is het vroeg genoeg om melding te maken vind ik want die mensen hebben vast ook zat te doen
Shirley schreef:Kitty1985 schreef:Voor mij slechts 276 km.
Meende dat je schreef andere kant van NL...
En Wijchen is voor mij andere kant NL....vandaar dat ik dacht dat het misschien bij mij in de buurt was.
Maar denk dat het andere bokker was die dat had geschreven
Dat was ik
De "mijne" woont in Noord-Holland, maar ik hoor er weer niks van ... heb m'n ongenoegen laten blijken dat ik ineens moest gaan opbieden tegen een onbekende mededinger, ondanks dat we in feite al een overeenkomst hadden
Citaat:En wil even melden dat sommige mensen moeten werken dus niet ten alle tijden kunnen reageren en op internet kunnen zitten de hele dag
Vind het jammer dat sommige mensen ongeduldig zijn en dat ze berichten moeten spammen omdat ze geen geduld hebben
Daarom verkoop ik mijn zadel niet aan jou..
Citaat:En ik vind het vreemd dat sommige mensen wel een paar keer per dag op Bokt kunnen zitten, maar niet hun berichten beantwoorden EN heel jammer dat mensen hun gemaakte afspraken niet nakomen !
Ik ben akkoord gegaan met je vraagprijs, dan is het niet netjes om daarop terug te komen en mij te vragen tegen een andere ( fictieve ? ) koper op te bieden !
Ik maak hier sowieso melding van