Ik heb niet gekeken. Hoef het ook niet te zien. Ben teleurgesteld! Maar vooral boos op die Rutten Als het zo doorgaat met PSV, spelen ze over een paar jaar tegen FCE....Nu hebben ze helemaal niets! Geen kampioenschap, geen beker, geen CL...Ze hadden 't in eigen hand en ze verprutsen het gewoon!
Ajax is niet erg zorgvuldig met de kampioensschaal van de Eredivisie omgesprongen. De trofee is van de spelersbus van de Amsterdammers gevallen.
Het zou doelman Maarten Stekelenburg zijn geweest die de schaal uit zijn handen liet glippen, aldus de Telegraaf. De prijs liep daarbij flinke schade op, want Ajax toonde een behoorlijk gedeukte schaal aan de fans op het Museumplein.
Recent liet Real Madrid-verdediger Sergio Ramos de Spaanse beker uit zijn handen vallen tijdens een rondrit door de stad. Daarbij werd de prijs overreden door de bus.
Hahahahahahaha wat dacht Steekie, Ramos dondert 'n beker van de bus af, dan donder ik die schaal d'r ook maar vanaf?
Ja klopt.. Ik vind Rutten altijd zo overpositief, als ze 1 minuut goed spelen (bijvoorbeeld) dan vind hij dat ze ook goede momenten hebben, hij geeft bijna nooit toe dat ze slecht spelen....
Joonsel
Geplaatst: 15-05-11 20:28
HAHAHA stom
Ja toch? Ik heb steeds het idee dat ik een andere wedstrijd heb gezien dan hij...ERUIT! Rutten rot op
Het is de laatste jaren steeds net niet bij PSV....
Laatst bijgewerkt door Joonsel op 15-05-11 20:29, in het totaal 1 keer bewerkt