Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
denisesilver schreef:Polarize schreef:Jullie raden het nooit...ik heb weer de hik
Glas koud water en dan drie keer achter elkaar slikken. Houd het inderdaad wel in de gaten.
Ik zat vanmorgen echt heel slecht in mijn vel, maar het lijkt nu eindelijk wat op te klaren.
MyWishMax schreef:Auto komt niet door apk en hoop andere reparaties waardoor hij het eigenlijk noiet meer waard is om te maken.
Wasmachine kapot en gemeente doet er minimaal 8 weken over om te beslissen of se gaan helpen.
Oh en jaarrekening van energie, mag 50 euro bijbetalen maar we gaan je ook 30 euro per maand omhoog gooien qua maandbedrag. Dat je dat niet kan betalen is niet ons probleem en de kans dat ik het niet eens omlaag kan zetten os erg groot. Dat was borig jaar al, kon maar heel klein beetje omlaag. Ga nu naar 155 euro en dat dus met verwarming op 15 en max 5 keer in hele winter kort op 19...
Verder gaat het top hoor. Lijf werkt niet mee, alle kosten stijgen want zelfs verzekeringen zijn 15 euro omhoog gegaan maar hey.

MyWishMax schreef:Auto komt niet door apk en hoop andere reparaties waardoor hij het eigenlijk noiet meer waard is om te maken.
Wasmachine kapot en gemeente doet er minimaal 8 weken over om te beslissen of se gaan helpen.
Oh en jaarrekening van energie, mag 50 euro bijbetalen maar we gaan je ook 30 euro per maand omhoog gooien qua maandbedrag. Dat je dat niet kan betalen is niet ons probleem en de kans dat ik het niet eens omlaag kan zetten os erg groot. Dat was borig jaar al, kon maar heel klein beetje omlaag. Ga nu naar 155 euro en dat dus met verwarming op 15 en max 5 keer in hele winter kort op 19...
Verder gaat het top hoor. Lijf werkt niet mee, alle kosten stijgen want zelfs verzekeringen zijn 15 euro omhoog gegaan maar hey.
Ik wilde dat ik iets voor je kon betekenen. Je zit klem kan geen kant op financieel en dan verwachten ze van alle kanten dat je het geld dat je niet hebt ook nog eens extra kan missen.

ik word 32...
niet 82.
Shenavallie schreef:Ik erger me aan het gemak waarmee de mens een dier van de hand doet, omdat de mens zo nodig een ander of nieuw dier wil. "'Met pijn in ons hart'zoeken we voor onze kat van 12 (of zelfs 18 jaar!!!!) een nieuw gouden mandje, omdat we sinds kort twee honden in huis erbij hebben. Onze kat ervaart daar stress van". Begin dan gewoon niet aan een nieuw huisdier of doe het nieuwe huisdier van de hand. Zo'n kat (in dit geval) heeft jarenlang lief en leed met je gedeeld, heeft zich jarenlang thuis gevoeld en moet nu wijken omdat het - al dan niet gezien de leeftijd - stress krijgt van een nieuw huisdier.
Of moet het weg omdat het vanwege de leeftijd meer medische zorg nodig heeft en dan is het makkelijker om gewoon met een nieuw dier te beginnen en deze weg te doen? Wat de reden ook is, een dier is geen wegwerpartikel. Wacht dan gewoon met een nieuw dier tot het huidige dier op een dag gaat hemelen.
maralyn schreef:Mijn lichaam!!!
Zaterdag gestrekt in de losgooibak.
Gisteren met uitmesten en zes kruiwagens met kop er op verder... Voelde ik dat dit niet goed ging komen.
Vandaag, ik stapte de auto uit.
DAAAANG
ik word 32...
niet 82.
![]()
Ik loop als daffy Duck die zn ei niet uit zn cloaca krijgt.![]()