Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:40

Jouw dag begon dus niet zo goed. :(:)

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:24

Ik kwam er bij het bestellen van koffie achter dat ik mijn tas en dus portemonnee was vergeten.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:26

Jullie raden het nooit...ik heb weer de hik :+

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:30

Berdien schreef:
De werkweek is nog maar anderhalf uur oud en ik ben er nu al zo klaar mee ;( Nog maar 38,5 uur te gaan.

Ik ook….

Twee uurtjes en al 11 mailtjes van een collega…

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:32

Bellatrix schreef:
Jouw dag begon dus niet zo goed. :(:)

Ik hoop dat het nu allemaal goed gaat, ongeacht de pijn in de rug.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:38

Polarize schreef:

Glas koud water en dan drie keer achter elkaar slikken. Houd het inderdaad wel in de gaten.

Ik zat vanmorgen echt heel slecht in mijn vel, maar het lijkt nu eindelijk wat op te klaren.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:51

denisesilver schreef:
Polarize schreef:

Glas koud water en dan drie keer achter elkaar slikken. Houd het inderdaad wel in de gaten.

Ik zat vanmorgen echt heel slecht in mijn vel, maar het lijkt nu eindelijk wat op te klaren.

Ik heb alleen heet water en soep _O-
En zit op t moment bij een lezing/keynote over kunsteducatie :+

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:54

Lukt drie keer snel slikken? Vaak reset dat het reflex, maar ik gebruik altijd koud water. Geen idee of het met warm ook werkt.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:56

Het lijkt te werken?? Maar ik voel nog wel spanning ofzo bij mn middenrif dus echt comfortabel zit ik niet zegmaar

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:59

Ik krijg altijd de hik als ik hoest, vaak gaat het dan ook weer uit als ik nog een keer hoest, maar niet altijd :\

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:12

Auto komt niet door apk en hoop andere reparaties waardoor hij het eigenlijk noiet meer waard is om te maken.
Wasmachine kapot en gemeente doet er minimaal 8 weken over om te beslissen of se gaan helpen.

Oh en jaarrekening van energie, mag 50 euro bijbetalen maar we gaan je ook 30 euro per maand omhoog gooien qua maandbedrag. Dat je dat niet kan betalen is niet ons probleem en de kans dat ik het niet eens omlaag kan zetten os erg groot. Dat was borig jaar al, kon maar heel klein beetje omlaag. Ga nu naar 155 euro en dat dus met verwarming op 15 en max 5 keer in hele winter kort op 19...

Verder gaat het top hoor. Lijf werkt niet mee, alle kosten stijgen want zelfs verzekeringen zijn 15 euro omhoog gegaan maar hey. }:0

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 13:13

Ik probeer altijd heel diep en traag adem te halen als ik de hik heb. Dat helpt meestal ook wel om de boel te resetten.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:14

MyWishMax schreef:
Auto komt niet door apk en hoop andere reparaties waardoor hij het eigenlijk noiet meer waard is om te maken.
Wasmachine kapot en gemeente doet er minimaal 8 weken over om te beslissen of se gaan helpen.

Oh en jaarrekening van energie, mag 50 euro bijbetalen maar we gaan je ook 30 euro per maand omhoog gooien qua maandbedrag. Dat je dat niet kan betalen is niet ons probleem en de kans dat ik het niet eens omlaag kan zetten os erg groot. Dat was borig jaar al, kon maar heel klein beetje omlaag. Ga nu naar 155 euro en dat dus met verwarming op 15 en max 5 keer in hele winter kort op 19...

Verder gaat het top hoor. Lijf werkt niet mee, alle kosten stijgen want zelfs verzekeringen zijn 15 euro omhoog gegaan maar hey. }:0

Echt zo ontzettend zuur dit. :\
En super stom dat ik niet mag helpen...

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:15

MyWishMax schreef:

:knuffel: Ik wilde dat ik iets voor je kon betekenen. Je zit klem kan geen kant op financieel en dan verwachten ze van alle kanten dat je het geld dat je niet hebt ook nog eens extra kan missen. :(:) -O-

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:20

Ik heb straks SLB gesprek, natuurlijk geen assessment gedaan afgelopen semester omdat ik een eindproduct miste, maar ik kan ook maar heel weinig echt bespreken voor inhalen, want ik moet nog afwachten of ik het product wat ik nog moet maken eventueel kan combineren met stage enzo. Fun times. Ik heb een hele fijne SLBer, maar ik heb het nog even niet helemaal op orde :')

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:23

Mijn lichaam!!! :')

Zaterdag gestrekt in de losgooibak.
Gisteren met uitmesten en zes kruiwagens met kop er op verder... Voelde ik dat dit niet goed ging komen.

Vandaag, ik stapte de auto uit.

DAAAANG

#) ik word 32... |o niet 82. _O-
Ik loop als daffy Duck die zn ei niet uit zn cloaca krijgt. :n #)

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:25

MWM :(:)

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:28

MyWishMax schreef:

Alles wordt duurder, en ondertussen verdienen we er weinig meer op om het te compenseren... als het allemaal al moeilijk is, wordt het alleen maar moeilijker, helemaal als appraten als wasmachines en auto's dan ook nog eens de brui er aan gaan geven, dat zijn ook zulke grote uitgaven... waarom komt ook alles tegelijk?? Hele dikke knuffel. Die financiële strop die steeds meer wordt aangetrokken is zwaar, helemaal als je ondertussen ook nog met je gezondheid worsteld, sterkte :(:)

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:39

MyWishMax schreef:

:( -O-

Gaaf landje...

Sterkte.. Zo naar voor jou en mensen in hetzelfde schuitje. :knuffel:

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:59

Shenavallie schreef:
Ik erger me aan het gemak waarmee de mens een dier van de hand doet, omdat de mens zo nodig een ander of nieuw dier wil. "'Met pijn in ons hart' :r zoeken we voor onze kat van 12 (of zelfs 18 jaar!!!!) een nieuw gouden mandje, omdat we sinds kort twee honden in huis erbij hebben. Onze kat ervaart daar stress van". Begin dan gewoon niet aan een nieuw huisdier of doe het nieuwe huisdier van de hand. Zo'n kat (in dit geval) heeft jarenlang lief en leed met je gedeeld, heeft zich jarenlang thuis gevoeld en moet nu wijken omdat het - al dan niet gezien de leeftijd - stress krijgt van een nieuw huisdier. 8)7 Of moet het weg omdat het vanwege de leeftijd meer medische zorg nodig heeft en dan is het makkelijker om gewoon met een nieuw dier te beginnen en deze weg te doen? Wat de reden ook is, een dier is geen wegwerpartikel. Wacht dan gewoon met een nieuw dier tot het huidige dier op een dag gaat hemelen.

Compleet maar dan ook compleet met je eens !!!

Tancreda wat erg, gecondoleerd.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:04

Dat mijn enige vrije dag deze week alweer voorbij is...

Maar ik heb wel zin in mijn werk morgen!

Wel spannend als ik ingewerkt ben, ik naar de intensieve groep ga. Dat hoort er ook bij, maar is wel zwaarder.

En ergernis aan de plek van mn ruggenprik...er zit een bult...en het doet verrekte zeer weer..pff
Laatst bijgewerkt door Jolliegirl op Vandaag, 16:38, in het totaal 1 keer bewerkt

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:20

Polarize schreef:

Heb je de laatste tijd veel aspirines (of andere NSAID) genomen, of last van maagzuur of gevoelig voor maagzweer? Die combi gaf mij ook eens langdurig de hik.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 17:14

maralyn schreef:
Mijn lichaam!!! :')

Zaterdag gestrekt in de losgooibak.
Gisteren met uitmesten en zes kruiwagens met kop er op verder... Voelde ik dat dit niet goed ging komen.

Vandaag, ik stapte de auto uit.

DAAAANG

#) ik word 32... |o niet 82. _O-
Ik loop als daffy Duck die zn ei niet uit zn cloaca krijgt. :n #)

Elke dag boven de 30 is als een kado! _O-

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 17:51

Mijn ergernis is dat mijn oplaadkabel opeens kapot is van mijn telefoon.
Vanmorgen had ie nog geen knik en zichtbare binnenkabel.

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 18:37

Door wat omstandigheden hebben we op dit moment 1 grote baal weide hooi aangebroken en een ronde baal zeer nat voordroog (bijna kuil) en sinds afgelopen week kleine baaltjes mooi droog hooi. Ik meng nu dus alles samen zodat de overgang niet te groot is en het voordroog niet weggegooid hoeft te worden.
Maar die paarden staan dus gewoon alles uit elkaar te vissen en dat wat ze niet lekker vinden gooien ze op de grond. (hint dat is niet het voordroog).
echt.. paarden zijn eikels.. Als ze die voordroog nou niet hoefden dan gaf ik dat weg/gooide het weg. maar dat vinden ze blijkbaar het allerlekkerste.