Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-24 15:45

Mijn vriend en ik zijn semi-serieus aan het kijken om naar Japan te gaan in maart.

Wil ik daarom NU boeken? Ja.
Heb ik sinds gisteren al vijf of zes keer vluchten aangeklikt? Ook ja. :')

Soms zou ik willen dat ik geboren was met meer geduld.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-24 15:51

xPabloBokt schreef:
Mijn vriend en ik zijn semi-serieus aan het kijken om naar Japan te gaan in maart.

Haha nou wij gaan dit najaar (oktober denk ik) anders ook al boeken voor onze zomer vakantie in juli volgend jaar. Niks mis mee om op tijd te zijn :o

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-24 16:01

cursebreaker schreef:
xPabloBokt schreef:

Haha nou wij gaan dit najaar (oktober denk ik) anders ook al boeken voor onze zomer vakantie in juli volgend jaar. Niks mis mee om op tijd te zijn :o

Nee, sowieso.

We hebben het er al zó lang over. Mijn vriend is zelf geweest vlak voordat we een relatie kregen en heeft het er sindsdien zo veel over gehad. Ik ben nu net afgestudeerd en zit tussen twee banen in soort van, dus ik heb nu ook nog de flexibiliteit om tegen mijn nieuwe baan te zeggen dat we in maart met vakantie gaan, dus het is een ideaal moment. Daarna volle bak sparen voor een koopwoning.
Laatst bijgewerkt door xPabloBokt op 15-08-24 16:19, in het totaal 2 keer bewerkt

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-24 16:02

Wij gaan volgende maand en hebben nog niets geboekt, kan ik ook niet per se aanraden :')

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-24 16:06

Josien_ schreef:
Wij gaan volgende maand en hebben nog niets geboekt, kan ik ook niet per se aanraden :')

Oef, sterkte :+

Chickyy

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-24 16:31

Ik heb met een vriendin vorige maand ook al een vakantie voor april 2025 geboekt en qua vluchten hadden we de klantenservice al nodig want online lukte dat ons al niet meer ivm beschikbaarheid, dus ach, beter op tijd boeken :D

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-24 16:32

cursebreaker schreef:
xPabloBokt schreef:

Japan is hot. Twee collega's zijn er van het jaar ook naartoe geweest. Inderdaad best om in het voor- of najaar te gaan. 'S zomers is het er bloedheet.

Mensen die hun mail niet goed lezen.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-24 16:50

Een volle bak koffie ging over mijn salontafel. Koffie over mijn papieren, over de afstandsbedieningen, mijn witte vloerkleed.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-24 16:59

Dat mijn graphics card blijkbaar maar één HDMI aansluiting heeft, dat wordt vanavond even uitvogelen samen met mijn broer hoe ik mijn nieuwe pen display tablet verbonden ga krijgen.
Er zit wel een dp aansluiting op, dus hopelijk heeft mijn broer daar een adapter voor liggen zodat ik even kan testen of dat werkt. Anders is de optie in het spaargeld duiken en nieuwe computer kopen of kijken of ik handig genoeg ben om er zelf een andere graphics card in the zetten :+

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-24 17:20

Een andere graphics kaart er in zetten dat is niet moeilijk, jij kan dat :) kwestie van de oude eruit trekken en een nieuwe er in, goede kans dat er aan de achterkant van de pc 2 schroeven zitten die je misschien nog los moet halen maar misschien is dat niet eens het geval. Zo ja dan is de enige tool die je nodig hebt een basic schroevendraaier.
Er zullen kabels aan verbonden zitten, die zal je eerst van je oude af moeten halen, en als je de nieuwe er in hebt dan wijst het ook wel een beetje vanzelf waar je die kabels dan weer in moet steken. Dat is niet per se makkelijker of moeilijker als wanneer je je telefoon wilt opladen en je even in het gat kijkt welke aansluiting er is en welke kabel daar in past. You got this!

Kijk ook even hiernaar
https://www.coolblue.nl/advies/hoe-voor ... je-pc.html

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-24 17:46

De: ‘ik ben over 3 minuten binnen’ man…

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-24 18:00

Dat we weer mogen genieten van een hoog standje kwa muziek van de buren.

Dat er nu 5 katten zijn vergiffigt in de straat en dat er geen enkele waarschuwing naar de buren uit gaat.

Niet dat ik nog een kat heb maar loop wel met mijn hond.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-24 18:04

Caira schreef:

Loonwerkers hé :D

Die van mij zei om 9u klaar te zijn vanavond want moest nog aan de carpush auto sleutelen, geloof er niks van :+

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-24 18:14

Telpeva schreef:
Een andere graphics kaart er in zetten dat is niet moeilijk, jij kan dat :) kwestie van de oude eruit trekken en een nieuwe er in, goede kans dat er aan de achterkant van de pc 2 schroeven zitten die je misschien nog los moet halen maar misschien is dat niet eens het geval. Zo ja dan is de enige tool die je nodig hebt een basic schroevendraaier.
Er zullen kabels aan verbonden zitten, die zal je eerst van je oude af moeten halen, en als je de nieuwe er in hebt dan wijst het ook wel een beetje vanzelf waar je die kabels dan weer in moet steken. Dat is niet per se makkelijker of moeilijker als wanneer je je telefoon wilt opladen en je even in het gat kijkt welke aansluiting er is en welke kabel daar in past. You got this!

Kijk ook even hiernaar
https://www.coolblue.nl/advies/hoe-voor ... je-pc.html

Ohh dankje! Voor nu heb ik even een HDMI naar dp port adapter er tussen, dan kan ik ondertussen rustig kijken naar welke graphics card ik wil

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-24 18:41

Caira schreef:

Is hij er al _O-

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-24 19:22

fjordjes schreef:
Caira schreef:

Die van mij zei om 9u klaar te zijn vanavond want moest nog aan de carpush auto sleutelen, geloof er niks van :+

Yes, gelukkig na 15 minuten binnen dat was een record. En hij is nu alweer weg…

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-24 19:33

Ik ben nog steeds aan het wachten op de vrachtwagen chauffeur die ook een poos in de file heeft gestaan.
maar prijs me helemaal gelukkig dat hij geen loonwerker is :P

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-24 20:04

Ik bood net mn hulp aan aan toeristen, nee ze gaan liever staan kloten met Google Maps dan dat ze toegeven dat het heel erg fijn is als een local je vertelt welke bus je moet hebben en welke halte je moet uitstappen :roll:

Vorige keer had ik ook al een zielige toerist die echt heel laat uiteindelijk zelf om hulp vroeg, als hij dat nou gewoon meteen had gedaan had ik hem meteen vertelt dat hij in de verkeerde bus zat. Die moest toen best een stuk lopen _O-

flintstones

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-24 21:21

Morgen afgesproken met 2 vrienden en een nichtje voor dagje pretpark
Nou stuurt zij vanmorgen ziek te zijn nou allemaal goed kan gebeuren ze ging het nog bekijkeb of ze mss Morgen Beter was.
Had haar dus later nog een bericht gestuurd en ze antwoorde niet .
Nu ze woont niet ver dus ik even Langs gegaan nou ze was niet thuis maar bij haar ex? (Of vriend geen idee)
Krijg ik daarna een bericht Dat ze nogaltijd 'ziek' is...
Nou wees eerlijk...

_Anne_V

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-24 21:37

flintstones schreef:
Nou stuurt zij vanmorgen ziek te zijn nou allemaal goed kan gebeuren ze ging het nog bekijkeb of ze mss Morgen Beter was.
Nu ze woont niet ver dus ik even Langs gegaan nou ze was niet thuis maar bij haar ex? (Of vriend geen idee)
Nou wees eerlijk...

Ze kan vanmorgen bij haar vriend al zijn geweest?

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-24 21:42

Caira schreef:
fjordjes"
[quote="Caira schreef:

Yes, gelukkig na 15 minuten binnen dat was een record. En hij is nu alweer weg…[/quote]

Nou wat zei ik, die van mij is nog niet thuis :D

flintstones

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-24 21:47

_Anne_V schreef:
flintstones schreef:
Nou wees eerlijk...

Ze kan vanmorgen bij haar vriend al zijn geweest?

Nou volgens haar Vader was ze helemaal niet ziek en was tegen 14u daarheen gegaan

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-24 21:49

Nou als ze daarover echt liegt dan is ze mijn vriendin niet meer in ieder geval.

flintstones

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-24 21:53

Nou het was mijn nichtje Dat het stuurde
Maar is deze week al 3x voorgevqllen 1x uur uit het oog verloren en 1x moest ze opeens ergens anders heen
Meid heeft al veel fratsen gedaan (waarvan een hele erge vorig jaar) dus het is genoeg

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-24 22:31

Mijn schoonvader, waar ik al 9 jaar geen hoge pet van op heb.
Die had echt iets langer moeten nadenken of ie de lasten van het vaderschap wel had gewild. Maar goed, mijn aanstaande wilde toch graag iets doen waar zijn familie ook betrokken werd rond onze bruiloft (vader, oom, broer) want anders voelde het voor hem ook niet compleet. Prima, doen we een huwelijksdiner de dag na de bruiloft. Heb ik die mensen niet op mn bruiloft, heb jij je fam er toch bij betrokken en ik hoef niet af te wassen. Prima. Uitnodigingen gemaakt, alle mensen hebben allang aangegeven dat ze komen. Wie niet.... Juist, mijn schoonfamilie. Vandaag belde mijn partner zijn vader. Om te vragen of ie nou kwam.. Moeilijk, moeilijk. Veel herrie op de achtergrond, of ie straks even terug kon bellen. Uh, oke. Partner hangt op. Dit was vanmiddag. Uiteraard is er niet teruggebeld. Ontving ie net een app of ie morgenmiddag even kan bellen want hij had visite.

Kan me zo ergeren aan die man. Kom op vent pak je ballen even onder je arm, ga tegen die heks van een vrouw van je in (want die is absoluut niet uitgenodigd, en vind daar wat van) en kies voor een gezellig dinertje ter ere van je zoon. Denk dat dit een grote trieste bedoeling wordt.