Wil ik daarom NU boeken? Ja.
Heb ik sinds gisteren al vijf of zes keer vluchten aangeklikt? Ook ja.

Soms zou ik willen dat ik geboren was met meer geduld.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xPabloBokt schreef:Mijn vriend en ik zijn semi-serieus aan het kijken om naar Japan te gaan in maart.
cursebreaker schreef:xPabloBokt schreef:Mijn vriend en ik zijn semi-serieus aan het kijken om naar Japan te gaan in maart.
Haha nou wij gaan dit najaar (oktober denk ik) anders ook al boeken voor onze zomer vakantie in juli volgend jaar. Niks mis mee om op tijd te zijn
cursebreaker schreef:xPabloBokt schreef:Mijn vriend en ik zijn semi-serieus aan het kijken om naar Japan te gaan in maart.
Haha nou wij gaan dit najaar (oktober denk ik) anders ook al boeken voor onze zomer vakantie in juli volgend jaar. Niks mis mee om op tijd te zijn
Telpeva schreef:Een andere graphics kaart er in zetten dat is niet moeilijk, jij kan datkwestie van de oude eruit trekken en een nieuwe er in, goede kans dat er aan de achterkant van de pc 2 schroeven zitten die je misschien nog los moet halen maar misschien is dat niet eens het geval. Zo ja dan is de enige tool die je nodig hebt een basic schroevendraaier.
Er zullen kabels aan verbonden zitten, die zal je eerst van je oude af moeten halen, en als je de nieuwe er in hebt dan wijst het ook wel een beetje vanzelf waar je die kabels dan weer in moet steken. Dat is niet per se makkelijker of moeilijker als wanneer je je telefoon wilt opladen en je even in het gat kijkt welke aansluiting er is en welke kabel daar in past. You got this!
Kijk ook even hiernaar
https://www.coolblue.nl/advies/hoe-voor ... je-pc.html
flintstones schreef:Morgen afgesproken met 2 vrienden en een nichtje voor dagje pretpark
Nou stuurt zij vanmorgen ziek te zijn nou allemaal goed kan gebeuren ze ging het nog bekijkeb of ze mss Morgen Beter was.
Had haar dus later nog een bericht gestuurd en ze antwoorde niet .
Nu ze woont niet ver dus ik even Langs gegaan nou ze was niet thuis maar bij haar ex? (Of vriend geen idee)
Krijg ik daarna een bericht Dat ze nogaltijd 'ziek' is...
Nou wees eerlijk...
Caira schreef:fjordjes"
[quote="Caira schreef:De: ‘ik ben over 3 minuten binnen’ man…
Loonwerkers hé
Die van mij zei om 9u klaar te zijn vanavond want moest nog aan de carpush auto sleutelen, geloof er niks van
_Anne_V schreef:flintstones schreef:Morgen afgesproken met 2 vrienden en een nichtje voor dagje pretpark
Nou stuurt zij vanmorgen ziek te zijn nou allemaal goed kan gebeuren ze ging het nog bekijkeb of ze mss Morgen Beter was.
Had haar dus later nog een bericht gestuurd en ze antwoorde niet .
Nu ze woont niet ver dus ik even Langs gegaan nou ze was niet thuis maar bij haar ex? (Of vriend geen idee)
Krijg ik daarna een bericht Dat ze nogaltijd 'ziek' is...
Nou wees eerlijk...
Ze kan vanmorgen bij haar vriend al zijn geweest?