Ze heeft welgeteld één speeltje nog niet stuk. Een felroze, rubberen snoepjesbal. Ze kauwt er op los, doe er ook regelmatig snoepjes en brokjes in, het is echt haar favoriete ding. Er zit nog geen krasje op, ze krijgt het niet stuk.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Polarize schreef:Benzz schreef:Polarize: als die kleine van jou een keer boe zegt zit mijn kruising berner in een hoek te piepen.
Dat wil ik eigenlijk wel een keer zienal ben ik bang dat madam dan teveel zelfvertrouwen gaat krijgen en denkt dat ze alle honden aan kan
Tancreda4 schreef:Om de zoveel tijd terugkerende hoofdpijn. Heel duidelijk aan 1 zijde en vooral echt mega steek als ik maar iets van omlaag naar hoog ga. Paracetamol helpt weinig en diclo wil ik niet ivm mn darmen. Nu hoop ik dat t uit m'n holtes komt en niet dat dit is omdat m'n oog wat slecht is. Ik wil geen bril
Daarover. Ik zie heel duidelijk rechts minder dan links. Ik ervaar echt een groot verschil. Dus naar Hans voor een testje. Kwam niets uit en geen verschil tussen links en rechts. Heel ergelijk dat die apparaten dus geen drol kunnen. Of zit t tussen mijn oren?![]()
Niobe schreef:Ik wil een paar films kijken die alleen op prime video staan, maar elke keer als ik dat open zie ik dat kansloze gezicht van die poedersuiker kleine.
Bestaat er niet een anti kijklijst of een blockfunctie ofzo?
Marcella schreef:Niobe schreef:Ik wil een paar films kijken die alleen op prime video staan, maar elke keer als ik dat open zie ik dat kansloze gezicht van die poedersuiker kleine.
Bestaat er niet een anti kijklijst of een blockfunctie ofzo?
Alleen via laptop gevonden plaats in lijst niet laten zien. Via tv nog niet gevonden.
Ineke2 schreef:Suzanne F. schreef:Ik doe het andersom. Ik ga 2 x per jaar naar de mondhygienist en eigenlijk nooit naar de tandarts.
Mijn gebit word gereinigd / tandsteen verwijderd door de tandartsassistente dus ik zie het nut er niet van in om langs de mondhygiënist te gaan.