Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Polarize

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-24 22:40

Mijn vorige hond was een shihtzu/malteser, die heeft 13 jaar met dezelfde speeltjes gedaan. We hadden Daisy één maand en al die speeltjes waren stuk :') ze is gek op haar trektouw en knaagbotjes, als ze niks te kauwen heeft begint ze aan de meubels.

Ze heeft welgeteld één speeltje nog niet stuk. Een felroze, rubberen snoepjesbal. Ze kauwt er op los, doe er ook regelmatig snoepjes en brokjes in, het is echt haar favoriete ding. Er zit nog geen krasje op, ze krijgt het niet stuk.

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-24 22:41

Polarize: als die kleine van jou een keer boe zegt zit mijn kruising berner in een hoek te piepen.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-24 22:48

Benzz schreef:
Polarize: als die kleine van jou een keer boe zegt zit mijn kruising berner in een hoek te piepen.

Dat wil ik eigenlijk wel een keer zien :+ al ben ik bang dat madam dan teveel zelfvertrouwen gaat krijgen en denkt dat ze alle honden aan kan :')

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-24 22:49

Dit is één van mijn doggies :D Afbeelding

Coco4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-24 22:55

Die van mij staat in m’n profiel :D

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-24 22:58

Polarize schreef:
Benzz schreef:

Dat wil ik eigenlijk wel een keer zien :+ al ben ik bang dat madam dan teveel zelfvertrouwen gaat krijgen en denkt dat ze alle honden aan kan :')

Ja dat is ook gevaarlijk! Mijne is sowieso heel voorzichtig met kleine honden. Grote reu daar integen -O-

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-24 22:58

Leuke foto's van knappe honden!

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-24 23:10

@benzz, ja we houden het voor nu maar bij de "slow but steady" methode, rustig aan vertrouwen opbouwen. Afgelopen vrijdag kon ze zelfs mee een restaurant in en heeft ze 2 uur lang stil onder de tafel gelegen! Had een jaar geleden echt niet gekund met die stresskip.

Wind..tot laat moeten werken en morgen weer vroeg beginnen, dus eigenlijk niet echt rustig kunnen zitten en tot rust komen na een hele middag werken.

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-24 23:15

Hier kan een restaurant wel, maar alleen met hondenliefhebbers :+ mijn fysio vroeg vanmorgen: pakt hij alleen agressieve reuen of ook mensen: uhh nee mensen worden alleen dood geknuffeld ;) hij mag in het dorp overal mee, maar voor niet hondenliefhebbers is het niet altijd leuk ondanks dat de eigenaar vd zaken het leuk vindt. Ik houd daar dus rekening mee. Uitermate lomp en enthousiast.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-24 23:31

Om de zoveel tijd terugkerende hoofdpijn. Heel duidelijk aan 1 zijde en vooral echt mega steek als ik maar iets van omlaag naar hoog ga. Paracetamol helpt weinig en diclo wil ik niet ivm mn darmen. Nu hoop ik dat t uit m'n holtes komt en niet dat dit is omdat m'n oog wat slecht is. Ik wil geen bril :=

Daarover. Ik zie heel duidelijk rechts minder dan links. Ik ervaar echt een groot verschil. Dus naar Hans voor een testje. Kwam niets uit en geen verschil tussen links en rechts. Heel ergelijk dat die apparaten dus geen drol kunnen. Of zit t tussen mijn oren? := :+

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-24 23:32

Tancreda4 schreef:
Om de zoveel tijd terugkerende hoofdpijn. Heel duidelijk aan 1 zijde en vooral echt mega steek als ik maar iets van omlaag naar hoog ga. Paracetamol helpt weinig en diclo wil ik niet ivm mn darmen. Nu hoop ik dat t uit m'n holtes komt en niet dat dit is omdat m'n oog wat slecht is. Ik wil geen bril :=

Daarover. Ik zie heel duidelijk rechts minder dan links. Ik ervaar echt een groot verschil. Dus naar Hans voor een testje. Kwam niets uit en geen verschil tussen links en rechts. Heel ergelijk dat die apparaten dus geen drol kunnen. Of zit t tussen mijn oren? := :+

Of een rondje oogarts?

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-24 23:38

Zucht de regen heeft Nederland ook weer gevonden ;(

Nou ja wel weer eens even in de bak kunnen rijden , maar de volgende keer zal wel weer over een week of 5 zijn :+

Zil

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-24 00:23

Dat ik net achtervolgt werd door plastic in de straat tijdens de honden uitlaten. Mensen zetten met dit weer hun lichtgewicht gevulde kliko met plastic aan de straat. Ik heb er 3 opgeraapt en een beetje strategisch weggezet voor de nacht

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-24 00:29

Ik wil een paar films kijken die alleen op prime video staan, maar elke keer als ik dat open zie ik dat kansloze gezicht van die poedersuiker kleine.
Bestaat er niet een anti kijklijst of een blockfunctie ofzo?

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-24 00:36

Dit herfstweer. Het lijkt nu wel harder te waaien ook dan tijdens die storm van gisteren.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-24 00:39

Niobe schreef:
Ik wil een paar films kijken die alleen op prime video staan, maar elke keer als ik dat open zie ik dat kansloze gezicht van die poedersuiker kleine.

Alleen via laptop gevonden plaats in lijst niet laten zien. Via tv nog niet gevonden.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-24 00:52

Marcella schreef:
Niobe schreef:

Alleen via laptop gevonden plaats in lijst niet laten zien. Via tv nog niet gevonden.

Oh!! Thanks!!

Edit: yessss het is gelukt. Wat gek dat dat niet gewoon via tv of telefoon kan

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-24 07:17

Het dak kraakt aan alle kanten door de wind.Vandaag worden er zonnepanelen gelegd,maar of dat door gaat.We wonen ook nog in het buitengebied.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-24 07:33

Kan het a.u.b. weer gaan vriezen dat het kraakt. Ben de regen en de wind nu alweer zat.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-24 08:16

_San87_ schreef:
Kan het a.u.b. weer gaan vriezen dat het kraakt. Ben de regen en de wind nu alweer zat.

Dit. Waarom moet het hier altijd zo extreem en kunnen we niet constant "gewoon" winterweer hebben met rondom 0 graden in plaats van dit "2 weken winter en de rest is gewoon volop herfst"

Coco4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-24 08:19

Over hoeveel dagen is het lente?
Want ik wil een aftel kalender daarvoor haha

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-24 08:54

Coco4life schreef:
Over hoeveel dagen is het lente?
Want ik wil een aftel kalender daarvoor haha

8 weken

Ik heb vandaag een ct scan in het vooruitzicht en zie er zo tegenop. Vooral het infuus weer…
En ik moet nuchter zijn.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-24 09:07

Ineke2 schreef:
Suzanne F. schreef:
Ik doe het andersom. Ik ga 2 x per jaar naar de mondhygienist en eigenlijk nooit naar de tandarts.

Mijn gebit word gereinigd / tandsteen verwijderd door de tandartsassistente dus ik zie het nut er niet van in om langs de mondhygiënist te gaan.

Ja, want een tandartsassistente krijgt hooguit 3 maanden les in het reinigen van het gebit en een mondhygienist 4 jaar.
Je laat je paard toch ook nog steeds naar de hoefsmid gaan, ook al kan je dierenarts ook hoeven uit krabben.
Wat is dat toch voor iets raars dat mensen maar denken dat een tandartsassitent of een tandarts hetzelfde kan en doet als een mondhygienist.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-24 09:12

Joh dan ga jij er toch wel heen? Ik kies er zelf toch voor om niet te gaan? Heb een prima gebit, al jaren geen gaatjes of andere bijzonderheden. Heb al genoeg andere kosten dus is het mijn keuze om dit niet te doen.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-24 09:25

Coco4life schreef:
Die van mij staat in m’n profiel :D

Oe dat is ook wel een schattig hondje.