Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-22 06:39

poes schreef:
Moestuin schreef:
Helemaal verlekkerd op de conqueror challenges maar jeetje, wat een geld :oo

Wacht maar tot je de invoerrechten moet betalen. Compleet de moeite niet meer helaas…

Is dat zo omhoog gegaan? Ik dacht dat je de invoerrechten bij hen terug kom vragen? Ik wil de LOTR serie gaan doen.. heb er al een stuk of 5 gedaan maar toen vond ik het meevallen?

Castilja

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-22 07:58

Oh dat zag ik inderdaad ook voorbij komen in reclames, maar ik sloeg ook steil achterover door de prijzen :')

Ik erger me aan mensen op Marktplaats die een berichtje sturen dat ze interesse hebben en op het moment dat ik een afspraak wil plannen voor overname ze ineens niet meer reageren?! Denk er dan even twee seconden langer over na of je echt zeker bent van je aankoop :+

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-22 08:06

Vorig jaar voor hetzelfde (jaarlijkse) feest niet gevraagd worden (want de groep is al te groot, het was like ik en een ander persoon die niet gevraagd waren), met uitgaan standaard 'vergeten' worden te vragen of ik ook zin heb om mee te gaan (maar vervolgens wel mensen die vragen waar je was) en nu opeens wel mee gevraagd worden? Die vorige 2x was ik ook niet belangrijk genoeg en nu is het dan jammer dat ik andere plannen heb? :') De gemiddelde 'vrienden'groepen zijn echt leuk man, pff...

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-22 08:55

Nagels lakken

Ik heb gewoon niet het geduld te wachten tot het droog is.
Dus het is gelijk al beschadigd :')

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-22 09:05

Urbanus schreef:
Domme opmerking dus dom antwoord terug.

Ok

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-22 09:19

ME COLLEGA'S....GRRRRR
Stuur ik een mail een week van tevoren naar 3 collega's. monteur, ploegleider en chef.
Er komt maandag 07.00 uur een kraan en werklui om een CV te demonteren. Zorg dat de deuren open zijn, ,mannen koffie krijgen. Zorg dat alles op de juiste plek staat ivm andere werkzaamheden... Ja sure!!!!

Word ik nóg net om 07.15 gebeld thuis....
Er is niemand, deuren zijn dicht, vrachtwagens staan in de weg....zucht...
Ik er gauw heen, heeft de monteur die alles open zou doen zich verslapen, tja dat kan gebeuren, maar de ploegleider loopt er vanaf 6 en de productiechef vanaf 06.30....
Ploegleider ziet dat er een wagen in de weg staat, zeg niks......
Productiechef zou alles in de gaten houden, zit hij gewoon achter zijn buro......

kortom, i kon nog alles regelen..... echt een maandamorgen....

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-22 09:50

Urbanus schreef:
MyWishMax schreef:
Maar was het feestje wel leuk voor jouw kinderen? Wel jammer van de ouders :')

Ja, was echt fantastisch! Ze hebben genoten en het irritante gezin mag niet meer komen :=

Was dit ook gelijk het Safari feestje of heb je die al gehad/moet die nog komen?

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-22 09:50

Roodvos schreef:
Nagels lakken

Ik heb gewoon niet het geduld te wachten tot het droog is.
Dus het is gelijk al beschadigd :')

Gellak nemen, gewone nagellak is verschrikkelijk.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-22 09:51

ElCamino wat een vreselijke collega’s.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-22 10:00

Shenavallie schreef:
Was dit ook gelijk het Safari feestje of heb je die al gehad/moet die nog komen?

Ja, was meteen, dus alles in 1 keer, zo chill! En nu zijn we verliefd op de python dus heb Animal al een berichtje gestuurd. Wat een ontwapend diertje was het. Zo mooi.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-22 10:02

Captain: ik moest alleszins echt veel opleggen, wel in België.
Maar vooral: ik kreeg pas het bericht toen de termijn voor betaling al verlopen was en dat domme ding dus al weer terug naar Amerika was…
Ik vond er ook niets aan eerlijk gezegd.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-22 10:05

Konijnen hun plasbak vergeten te verschonen gisteren, Henk was er niet van gediend en heeft lekker op laminaat gezeken -O-

Toos voor de verandering weer een oplaadkabel opgevreten vanochtend :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-22 10:06

Fly_high schreef:
Konijnen hun plasbak vergeten te verschonen gisteren, Henk was er niet van gediend en heeft lekker op laminaat gezeken -O-

Henk is mijn spiritanimal.

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-22 10:26

School, afgelopen vrijdag hebben ze de afspraak voor vandaag afgezegd en verplaatst naar volgende week. Alleen loop ik al een maand stage en ben ik van de eerste afspraken uitgegaan. Hierdoor kom ik dus de 5e in de knoop met zowel school als stage...
Echt, hoe moeilijk is het om je gewoon aan je afspraken te houden als school...

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-22 10:53

Dat we de hele week vroeg moeten eten omdat er alle avonden wel afspraken staan om 18:00/18:30....
Ja ik sta achter al het sporten/kantine diensten/trainen/training geven etc maar ik baal toch. 17:15-17:30 aan tafel is zeker in de zomer voor mij veel te vroeg om aan tafel te zitten.
Andere optie is in etappes eten maar dat is ook wel erg ongezellig (en dan moet ik 2 x ofzo koken).

Gelukkig is school nog niet begonnen voor de kinderen.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-22 10:56

Dat mijn ouders wel weer op vakantie mogen :') huis is alweer ontploft en het was zo netjes en schoon.

Ik moet echt opzoek naar een huisje voor mijzelf. Zo jammer dat er geen plek is of de huur niet te betalen is.

Ik had wel de mogelijkheid om een huis te kunnen huren maar dat gaat nog meer als 2 jaar duren en de buurt daar begint wat onveilig te worden dus ik zie daar denk ik vanaf. Ook is 2 jaar nog wel erg lang natuurlijk.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-22 11:00

Weer zo dom geweest om medicatie vergeten te wisselen gisterenavond. Herinnering gemist dus toen ik vanochtend ineens koorts had toch maar agenda geopend. Nu duurt het weer paar uur voordat de koorts en het shaken stopt.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-22 12:01

Het is uit tussen mij en mijn vriend. We zijn echt als goede vrienden uit elkaar gegaan en we hebben gisteren ook gewoon samen een online escape room na de break up gedaan (die we super snel verslagen hebben haha). Dus niks te klagen eigenlijk, we waren super goede vrienden voor we een relatie hadden en ik zie dat niet anders, we zijn er niet minder close om. Maar voel me toch een beetje rauw. Ook begin ik weer aan de uni, laatste jaar, maar alles is zo rommelig! Pas vandaag hoorde ik wanneer en hoe laat en waar ik - morgen - les heb, de wettenbundels zijn of nog niet uit, of worden pas volgende week bezorgd (en ja ik heb 3 weken van tevoren besteld). We hebben geen online tentamens meer helaas, terwijl die voor mij zoooo fijn waren, ik heb al 2.5 jaar geen tentamens meer in het echt gemaakt en kijk er heel erg tegen op om in zo'n grote zaal te zitten.

Ik wil gewoon kunnen janken in mijn kamer wanneer ik een tentamen vraag niet weet zonder dat heel de examen ruimte mee kan luisteren :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-22 12:16

Studies.

Ik had er onwijs veel zin in. Werk 24 uur per week thuis, en heb al het eerste jaar van een vergelijkbare studie gedaan maar gestopt toen mijn vader dood ging. Kan verder makkelijk leren dus goed te combineren.

.1 komt mijn baas na 2 jaar "ja ik wil eigenlijk wel weer op kantoor afspreken voor een overleg eens in de zoveel tijd". Okay, ben net 127 km verhuisd van het kantoor, maargoed. Reiskosten zijn voor jou. afgesproken dat ik 2x per maand op kantoor werk.

.2 Ik stuur docenten een mailtje dat ik worstel met de volledige aanwezigheidsplicht omdat ik 2x per maand een dag op kantoor moet zijn. Dat ik waarschijnlijk 1 of 2 colleges zal missen. En of ik een vervangende opdracht mag maken.
"Nee nee. Dat doen we alleen bij bijzondere omstandigheden, en dat is het rooster van je bijbaantje niet" {:)-:(

Ik betaal hier gewoon mijn hypotheek van hoor. En bovendien heb ik 80% van het vak al gehad bij mijn vorige studie en heb ik waarschijnlijk meer ervaring als communicatiemedewerker dan jij -O- (okay, dat laatste is irrelevant. Maar ik doe graag even zuur...)

Mijn vorige studies hadden helemaal nada noppes aanwezigheidsplicht, dus dit had ik niet verwacht. En door zo'n rigide poedersuiker heb ik ook meteen geen zin meer in de studie :')

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-22 12:19

Fly_high schreef:

Wacht…

Heten je paard en konijn nu hetzelfde?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-22 12:23

Dat ik weer een dag heb dat ik het liefst de hele dag in bed zou liggen met mijn deken over mijn hoofd.

Helaas wil mijn oppashondje erg graag naar het park zo’n 3x per dag. :+

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-22 12:37

Huisarts gebeld, dochter moet terug naar de neuroloog en doorverwijzing voor de genetica. Neuroloog duurt 3,5 week en voor de genetica zijn ook lange wachttijden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-22 12:39

wyoming schreef:
Huisarts gebeld, dochter moet terug naar de neuroloog en doorverwijzing voor de genetica. Neuroloog duurt 3,5 week en voor de genetica zijn ook lange wachttijden.
Sterkte. :knuffel:

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-22 12:43

Sinds een vrijdag middag pakket hebben staan van de buurvrouw die er zelden tot nooit thuis is. Waarom heb ik het nu aangenomen stom van mij.

En de rest vergeten we gewoon even. Ook dat mijn benen aanvoelen alsof het niet mijn benen zijn.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-22 12:56

Communicatie op mijn werk. Conclusie er zijn teveel afdelingen :')

Ik werd gebeld of ik wou werken op de dagbesteding dus ik nam aan dat het om mijn eigen locatie ging. Maar opeens was het van daar moet je zijn. Dus toen zei ik ja ik doe alleen op mijn eigen locatie. Snapte ze het niet totdat ik zei ik ben geen flexer meer. Blijkbaar sta ik daar nog in het systeem