Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DuoPenotti schreef:Daar heb je ook gelijk in Fly, eigenlijk verdienen ze dat low contact niet eens.
Maar die dooddoener speelt althans bij mij toch wel op, het blijft je moeder hè....
Ook omdat ik weet dat ze psychisch giga in de knoop zit met een of andere onbehandelde stoornis anders doe je zo niet.
En ook gelijk met mishandeling is meer dan in elkaar gemept worden.
psychisch mishandeling is zeker niet minder, helaas als ze goed zijn in shows opvoeren minder zichtbaar.
Soepblik schreef:Ik had er al een paar keer iets in het voorbijgaan over gelezen, maar was uiteindelijk zo benieuwd dat ik een instagram profiel heb aangemaakt.Was even werk - paar mooie voetenfoto's gemaakt, ongelofelijk cringe naam verzonnen en de juiste mensen volgen, en toen kreeg ik een aanbod. 50 voetenfoto's voor 650 euro.
Jahoor, dacht ik. Paypal aangemaakt voor het geval dat het echt was, en binnen 3 minuten stond het op m'n rekening.Vriend gaat helemaal stuk, wij gaan lekker uit eten vanavond.
Esmee_RS schreef:Soepblik schreef:Biecht: ik heb net voor 650 euro foto's van m'n voeten verkocht.
Hahahahahaha dit is top! Ik ben ook wel een beetje jaloers
Ik heb echt vet lelijke voeten, kan me niet voorstellen dat iemand daarvoor betaalt