Maar dit was ook heerlijk, gewandeld in het regenwoud, naar een vanille plantage en s avonds nog een wandeling en een kerstdiner in een zomers jurkje

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Femke_Tweety schreef:Ik vind zo ongeveer 100% van de kinderen onder de 8 ruk. Geen fluit aan.
Boven de 8 afhankelijk van het individuele exemplaar.
Mars schreef:Femke_Tweety schreef:Ik vind zo ongeveer 100% van de kinderen onder de 8 ruk. Geen fluit aan.
Boven de 8 afhankelijk van het individuele exemplaar.
Eens.
Hoewel ik ze boven 8 ook meestal energievreters vind maar dan vermaken ze zichzelf ook een beetje en is het minder mamamaaamamamamamamamaaa door je gesprekken heen.
Hier een zwangere schoonzus/zwager (broer van mijn man) maar de kans dat die ooit hun koter bij ons dumpen is nihil. Sws weinig contact mee.
De rest van de familie is er irritant blij onder met hun ‘ooooh jullie worden oom&tante!!!’ Hoe ik daarop moet reageren zit ik nog te bedenken. Feitelijk gezien klopt het maar zo’n ‘titel’ impliceert ook bepaalde band of verwachting dat je van alles met dat kind hebt/doet/etc wat er totaal niet is.
Renee1991 schreef:Valt mee hoor Roosch, ik kan ervoor kiezen om op mijn eigen hotelkamer te gaan zitten.
Maar dan nog is het hier echt een bende van ellende. Ik kies er zelf voor, uit principe, dat wel, om hier te blijven zitten. Wachten tot ik er een op z’n bek kan laten gaan
Berdien schreef:Oh, welk hotel is dat? Wij hebben nog een luxe kasteelhotel in Luxemburg op het oog. Wil echt geen kinderen in zo’n hotel![]()
Hier was Kerst verder heel ontspannen. Avond met mijn ouders en een avond met mijn vriend, zijn zoon en mijn schoonmoeder. Heb de zoon Exploding Kittens geleerd en met flink wat wijn erbij was het een prima avond
DuoPenotti schreef:En dan gaan ouders helemaal over de flos als er een artikel is over adult only...hoe zou het toch komen hè.
Echt balen Renée
Roosch schreef:DuoPenotti schreef:En dan gaan ouders helemaal over de flos als er een artikel is over adult only...hoe zou het toch komen hè.
Echt balen Renée
Ik heb dan altijd de neiging om bij een Monkey Town of speeltuin met een paar flessen drank en vreten te gaan zitten. Want hoezo zou dat dan niet toegestaan zijn?
robinxfellow schreef:Kwam deze reel tegen op FB en echt de perfecte samenvatting waarom ik geen kinderen wil:
https://www.facebook.com/reel/5644269088970965
Citaat:Maar ouders niet. Kijk, er zijn leuke ouders, maar die gedragen zich vooral níet als ouder. Maar een ouder, dat is iemand die zegt: ‘Hé, niet doen, kom hier! Waar hadden we het over?’ Gék word je ervan. Constant maar bezig met die kinderen. Daar heb ik geen zin in.”