Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-22 12:06

Ik erger me er aan dat ik weer zo slecht stil kan zitten. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-22 12:35

Ik zal jullie de details besparen maar corona |o grootste ergernis.. keel doet zo'n pijn van het hoesten enzo |o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-22 14:19

Iemand uit mijn projectgroep is positief getest op corona en gaat volgende week gewoon mee naar het bedrijf waar we naartoe moeten, of hij nog klachten heeft of niet.

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-22 14:21

En dat wordt gewoon toegestaan?! >;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-22 14:28

friendly schreef:
En dat wordt gewoon toegestaan?! >;)

Niemand die het controleert

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-22 14:32

Ik heb zo een toets en ik vind het zo dood eng

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-22 14:42

Als hij 5 dagen quarantaine heeft gehad en klachtenvrij is hoeft het toch geen probleem zijn.
Wanneer is hij positief getest.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-22 14:58

Mando schreef:
Als hij 5 dagen quarantaine heeft gehad en klachtenvrij is hoeft het toch geen probleem zijn.

Vandaag, maar hij gaat ook mee als hij niet klachtenvrij is. Dat is wel een probleem.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-22 14:59

fotolijstje schreef:
Ik heb zo een toets en ik vind het zo dood eng

Veel succes +:)+

Zeedraakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-22 15:30

Aan Samsung. Telefoon besteld, dag voor levering een mailtje dat het 2 weken langer gaat duren. Nou jammer maar ok dat kan. Maar zou dus vandaag verzonden moeten worden (ze schreven geleverd maar met verzonden ben ik al blij). Maar bij mijn account staat nog steeds alleen besteld, niet verzonden. En de dag is nog niet om, dat weet ik maar ik heb een sterk vermoeden dat het weer verschoven wordt. En dan niet eens een update mail. Ik heb na 6 jaar een nieuwe telefoon gekocht en nu wil ik hem ook hebben :\

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-22 15:50

[***] schreef:
Mando schreef:

Vandaag, maar hij gaat ook mee als hij niet klachtenvrij is. Dat is wel een probleem.

Dan is dat dus wel een probleem.

Ik zou het melden, lekker dan dat zo'n pipo dan toch mee gaat en bewust andere mensen wil besmetten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-22 16:02

Mando schreef:
[***] schreef:

Dan is dat dus wel een probleem.

Ik zou het melden, lekker dan dat zo'n pipo dan toch mee gaat en bewust andere mensen wil besmetten.

Ik zou niet weten waar ik het moet melden. Ik reis in ieder geval niet mee met mijn groep, ik ga niet met zo iemand in de auto zitten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-22 17:33

Mijn normale vermogen om na te denken is ook aangetast door corona. Heb al de hele dag vrij heftige keelpijn maar even bedenken dat je dan ook gewoon paracetamol in kan nemen gaat blijkbaar niet. Goeiemorgen Annette :roll:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-22 17:36

Zeedraakje schreef:
Aan Samsung. Telefoon besteld, dag voor levering een mailtje dat het 2 weken langer gaat duren. Nou jammer maar ok dat kan. Maar zou dus vandaag verzonden moeten worden (ze schreven geleverd maar met verzonden ben ik al blij). Maar bij mijn account staat nog steeds alleen besteld, niet verzonden. En de dag is nog niet om, dat weet ik maar ik heb een sterk vermoeden dat het weer verschoven wordt. En dan niet eens een update mail. Ik heb na 6 jaar een nieuwe telefoon gekocht en nu wil ik hem ook hebben :

Vervelend he, mijn man moest 7 weken wachten op zijn nieuwe telefoon.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-22 17:37

Mijn collega maakt schijnbaar afspraken met mensen bij mij zonder mij te informeren. Staat er weer iemand voor mij neus zonder dat ik er van wist of me heb kunnen voorbereiden.
Denk aan documenten ondertekenen, spullen ophalen etc.

Zeedraakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-22 17:44

@zonnebloem: ja dan liever een eerlijke mail met "we hebben nog geen idee wanneer u het product zult ontvangen maar hij gaat vast een keer komen!" :+

En die collega is een sappige dan. Kun je niet een paar keer hetzelfde doen bij hem/haar? Leren ze vaak sneller van dan van vragen of ze het aub niet meer willen doen omdat het erg vervelend is. Dan weten ze meteen vanzelf dat het ook écht vervelend is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-22 18:03

Ik wil een normale monteur die netjes belt om een afspraak te maken en niet op de deurbel ramt tot de deur trilt en ik open doe.
Oh ja, hij kwam omdat de bel kapot was, dus hij wist al dat op de bel rammen niet helpt.
De conclusie is dat de bel kapot is en toen gingen ze weer weg (ja, voor deze grote klus hadden ze uiteraard 2 personen nodig)

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-22 18:09

Dat Friezen/spaanse paarden zo populair zijn dat ik niet kan vinden wat ik zoek met iets anders dan een Fries of een Spanjaard :')

Miekje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-22 19:02

Als mn epilepsie roet in t eten gooit en me noodgedwongen plat op de bank drukt! Zou morgenmiddag voor de 2e op date gaan met een lieve jongeman. Helaas.
Mevrouw gaat voor t éérst sinds jaren op vakantie voor mensen met beperking en en licht psychische klachten. We gaan naar Terschelling. Retegaaf maar ook kneiterspannend!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-22 19:50

Verdorie mijn laptop gaat van 40% opeens uit terwijl ik hem nodig heb. -O-
Hij is 7,5 jaar oud, Mac book air (aanrader). Nooit echt kuren gehad en nu valt hij uit.

Iemand geld over? -O-

miereneter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-22 20:07

Gaat hij niet terug aan als hij een tijdje in het stopcontact zit? Ik had het ook, de mijne was dan al wel 13 jaar oud. Begon random uit te vallen, moest dan even opladen en 'm ook aan de oplader houden.

Ik typ dit vanaf mijn nieuwe Air, sorry.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-22 20:09

Ik heb een hele fancy luxe (vaste pc) iMac uit 2020 haha. Maar heb mijn laptop nodig voor mijn studie.

Ik zit nu in de trein maar ga zo bij mijn vriend direct hem proberen op te laden. Als ik hem aan de oplader moet houden dan heeft hij voor mij geen zin meer. Gebruik hem zeker 5 uur per week in de trein. Daar is geen stopcontact. -O-

miereneter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-22 20:16

MarlindeRooz schreef:
Ik heb een hele fancy luxe (vaste pc) iMac uit 2020 haha. Maar heb mijn laptop nodig voor mijn studie.

Ik zit nu in de trein maar ga zo bij mijn vriend direct hem proberen op te laden. Als ik hem aan de oplader moet houden dan heeft hij voor mij geen zin meer. Gebruik hem zeker 5 uur per week in de trein. Daar is geen stopcontact. -O-

Nee, dat snap ik volkomen. Daarom heb ik uiteindelijk een nieuwe gekocht, al deed hij het verder nog prima.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-22 20:20

Ja dan komt er hier een ipad, maar het is zo zonde geld haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-22 21:56

In de knoei met een planning morgen… Lam moet drinken krijgen terwijl wij de hele dag verplichtingen hebben. :\