Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
[***] schreef:Mando schreef:Als hij 5 dagen quarantaine heeft gehad en klachtenvrij is hoeft het toch geen probleem zijn.
Wanneer is hij positief getest.
Vandaag, maar hij gaat ook mee als hij niet klachtenvrij is. Dat is wel een probleem.
Mando schreef:[***] schreef:
Vandaag, maar hij gaat ook mee als hij niet klachtenvrij is. Dat is wel een probleem.
Dan is dat dus wel een probleem.
Ik zou het melden, lekker dan dat zo'n pipo dan toch mee gaat en bewust andere mensen wil besmetten.
Zeedraakje schreef:Aan Samsung. Telefoon besteld, dag voor levering een mailtje dat het 2 weken langer gaat duren. Nou jammer maar ok dat kan. Maar zou dus vandaag verzonden moeten worden (ze schreven geleverd maar met verzonden ben ik al blij). Maar bij mijn account staat nog steeds alleen besteld, niet verzonden. En de dag is nog niet om, dat weet ik maar ik heb een sterk vermoeden dat het weer verschoven wordt. En dan niet eens een update mail. Ik heb na 6 jaar een nieuwe telefoon gekocht en nu wil ik hem ook hebben
MarlindeRooz schreef:Ik heb een hele fancy luxe (vaste pc) iMac uit 2020 haha. Maar heb mijn laptop nodig voor mijn studie.
Ik zit nu in de trein maar ga zo bij mijn vriend direct hem proberen op te laden. Als ik hem aan de oplader moet houden dan heeft hij voor mij geen zin meer. Gebruik hem zeker 5 uur per week in de trein. Daar is geen stopcontact.