Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

fotolijstje

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 23:02

Ik mis mijn lievelingskat, hij is er nog wel hoor maar sinds onze nieuwe er is, is hij steeds afhankelijker geworden en zie ik hem dagen gewoon niet meer. Ik mis het knuffelen en aaien met hem en zijn gemiauw als die me ziet ;(

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 23:12

Kitten dat mijn kipfilet liep te jatten.

Firefly289

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 23:13

Ik wou bloedprikken op cortisol. Twee keer aangesneden in gesprek met de huisarts, maar ze vond het onzin. Irriteer me aan mezelf dat ik dan dicht klap ipv voor mezelf op kom.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 23:24

Firefly289 schreef:
Ik wou bloedprikken op cortisol. Twee keer aangesneden in gesprek met de huisarts, maar ze vond het onzin. Irriteer me aan mezelf dat ik dan dicht klap ipv voor mezelf op kom.

Zoiets had ik vandaag ook, nee moeheid staat los van je vitamine d tekort. Jaja... Voel me niet begrepen en gefrustreerd

Firefly289

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 23:34

fjordjes schreef:
Zoiets had ik vandaag ook, nee moeheid staat los van je vitamine d tekort. Jaja... Voel me niet begrepen en gefrustreerd

:(:) Dat is een bijzondere aanname. Werkt inderdaad erg frustrerend. Misschien komt er niks uit, maar uitsluiten kan geen kwaad.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-21 00:00

Dat mijn zoon nog steeds zoveel pijn heeft. Ik vind het zo sneu voor hem en hij is het zelf ook zat.

En aan mijzelf, ik wil zo graag naar Krakau/Auschwitz, maar ik durf niet alleen. Toen dacht ik met een singlereis mee te gaan maar die vind ik zo duur dat ik twijfelde, en nu is hij alleen maar duurder geworden. Dus ik heb geregeld dat de kinderen weg zijn, de hond weg is, maar ik heb geen reis.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-21 00:18

Iemand enig idee hoe je een practicum met hplc uitwerkt als je de resultaten niet krijgt van de docent :+

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-21 00:48

Dat ik buiten een vrij irritant soort gezoem hoor. Op het moment dat ik het typ is het weer stil :')

Dacht even dat het lampje op mijn nachtkastje zoveel lawaai maakte.

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-21 02:48

Niet kunnen slapen want zorgen, stress, boos, paniek, verdriet. Teveel emoties voor de nacht bleh

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-21 04:53

wyoming schreef:
Dat mijn zoon nog steeds zoveel pijn heeft. Ik vind het zo sneu voor hem en hij is het zelf ook zat.

En aan mijzelf, ik wil zo graag naar Krakau/Auschwitz, maar ik durf niet alleen. Toen dacht ik met een singlereis mee te gaan maar die vind ik zo duur dat ik twijfelde, en nu is hij alleen maar duurder geworden. Dus ik heb geregeld dat de kinderen weg zijn, de hond weg is, maar ik heb geen reis.

Wat is de reden dat je niet alleen durft? Het is enorm indrukwekkend en als je de kans hebt moet je zeker gaan!

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-21 06:30

Wakker gegraven door de kat die zeer uitgebreid en luidruchtig krabbend op de bak op de overloop ging. Lig inmiddels al een uur wakker -O-

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-21 07:46

De afgelopen twee weken al veel te veel vuurwerk gehoord. Iedere avond is het wel raak met enorm harde knallen, de ene keer wat dichterbij dan de andere keer. Soms zo hard dat ik 's nachts rechtop in bed zit. _-:(

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-21 07:55

Wakker gemaakt worden door een teckel die vervolgens zelf verder tukt. :roll:

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-21 08:03

Dat de jack Russell nu al een paar keer snachts ergens bang van is. Maar weet niet waarvan.
Ze slaapt normaal op het voeteneinde maar als ze bang is gaat ze liever op je hoofd zitten :+
Om 4 uur is ze pas in slaap gevallen tegen mijn buik aan en heb ik ook nog wat geslapen....

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-21 08:13

zo nerveus voor de dokter, ik heb geen idee wat ik moet zeggen %)

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-21 08:17

Lijstje maken waar je last van hebt Fotolijstje? Dat kan je dan gewoon voorleggen?

Ik erger me aan mijn schouder. Eens in de zoveel tijd speelt hij op, lijkt alsof een zenuw die klem zit. Ben volledig misselijk van de pijn. Gelukkig heb ik goede pijnstillers gekregen van de huisarts, nu nog even wachten tot ze werken..

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-21 08:17

DuoPenotti schreef:
Dat de jack Russell nu al een paar keer snachts ergens bang van is. Maar weet niet waarvan.
Ze slaapt normaal op het voeteneinde maar als ze bang is gaat ze liever op je hoofd zitten :+
Om 4 uur is ze pas in slaap gevallen tegen mijn buik aan en heb ik ook nog wat geslapen....

Heb je toevallig onze jack in bed liggen :') zelfde probleem namenlijk.... Nou ja of ze op mijn moeders hoofd ligt geen idee maar ze is wel enorm aan het rillen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-21 08:31

Longoedeem bij mijn meme…

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-21 08:47

Deze keer geen kat in mijn bed maar ik krijg de haren er niet meer uit. In mijn eigen bed slapen betekent nu dus allergische reactie omdat anderen hun beesten niet bijhouden -:(-

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-21 09:27

Dat ik de hele nacht geslapen heb ingebouwd door 3 katten. Even omdraaien even als naar de wc kon je vergeten.

Was wel heerlijk warm.

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-21 09:39

[***] schreef:
Deze keer geen kat in mijn bed maar ik krijg de haren er niet meer uit. In mijn eigen bed slapen betekent nu dus allergische reactie omdat anderen hun beesten niet bijhouden -:(-

Get, wat k*t!
Helpt het evt om er met een kledingroller doorheen te gaan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-21 09:46

BiBiQ schreef:
[***] schreef:

Get, wat k*t!
Helpt het evt om er met een kledingroller doorheen te gaan?

Nee, het zit in mijn matras. Ik heb al stofzuigen, ducttape en rubberhandschoenen geprobeerd.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-21 10:22

Moestuin schreef:
Longoedeem bij mijn meme…

Veel sterkte en beterschap!! :knuffel:

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-21 10:58

[***] schreef:

Kledingrollers? Wij ontharen daar de bank ook mee van dierenharen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-21 11:02

Matras omdraaien? :o