Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Firefly289 schreef:Ik wou bloedprikken op cortisol. Twee keer aangesneden in gesprek met de huisarts, maar ze vond het onzin. Irriteer me aan mezelf dat ik dan dicht klap ipv voor mezelf op kom.
fjordjes schreef:Zoiets had ik vandaag ook, nee moeheid staat los van je vitamine d tekort. Jaja... Voel me niet begrepen en gefrustreerd
wyoming schreef:Dat mijn zoon nog steeds zoveel pijn heeft. Ik vind het zo sneu voor hem en hij is het zelf ook zat.
En aan mijzelf, ik wil zo graag naar Krakau/Auschwitz, maar ik durf niet alleen. Toen dacht ik met een singlereis mee te gaan maar die vind ik zo duur dat ik twijfelde, en nu is hij alleen maar duurder geworden. Dus ik heb geregeld dat de kinderen weg zijn, de hond weg is, maar ik heb geen reis.
DuoPenotti schreef:Dat de jack Russell nu al een paar keer snachts ergens bang van is. Maar weet niet waarvan.
Ze slaapt normaal op het voeteneinde maar als ze bang is gaat ze liever op je hoofd zitten
Om 4 uur is ze pas in slaap gevallen tegen mijn buik aan en heb ik ook nog wat geslapen....
BiBiQ schreef:[***] schreef:Deze keer geen kat in mijn bed maar ik krijg de haren er niet meer uit. In mijn eigen bed slapen betekent nu dus allergische reactie omdat anderen hun beesten niet bijhouden
Get, wat k*t!
Helpt het evt om er met een kledingroller doorheen te gaan?