MyWishMax schreef:raket schreef:Mijn huisarts en ik zelf dachten 2x dat ik mijn gebruikelijk astma had. Helaas...
Het blijft lastig.
Lenaatje, ik had het over bijvoorbeeld raket en in combinatie met eigen lichaam kennen. Dat is gewoon lang niet altijd een betrouwbare benadering. Zorgde er bij familielid voor dat er van de hele afdeling nog maar 4 mensen aan het werk zijn en de andere 20+ thuis zitten met corona.
Jammer dat je meteen weer begint over doorslaan susan. Ik ken gewoon juist een heel aantal mensen waarbij het dus wel zo was. Heeft niks met doorslaan te maken. Ik vind mensen juist wel heel makkelijk af en toe over klachten.
Dat snap ik maar in mijn geval betekenen deze wisselende temperaturen/mist etc. Er gewoon voor dat ik dan iedere morgen niet naar mijn werk zou kunnen. Terwijl ik na 1,5 uur gewoon weer functioneer. Dat is voor mij en mijn werkgever geen doen. Twijfel ik wel, zijn mijn klachten ineens anders dan blijf ik thuis voor een test.
Dat is nu dus ook 2x gebeurd.
En nu is het dus zo dat ik dan dus snel test maar dus alleen bij de klachten waarbij ik normaal ook gewoon mee naar het werk mocht.