Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karijn schreef:Homer vind ik een regelrechte ramp. De eerste keer heb ik bijna 4 weken moeten wachten. De tweede keer bijna 2 maanden. Als je de recensies over Homer online leest, dan bedenk je je wel. In beide gevallen was het pakketje wel aangekomen op het afhaalpunt maar het label was niet te scannen. Dan zou ik toch wel verwachten dat zo'n afhaalpunt eens contact zoekt met Homer? Nope.
Laatst bestelde ik een paar sneakers via Vinted. De voorkeursinstelling van de verkoper stond op Homer. In een berichtje had ik gevraagd of hij het via DHL kon versturen. Geen probleem. Dag later waren de sneakers binnen. Dan maar een paar euro meer betalen voor verzending. Nooit problemen met DHL gehad.
Phrono schreef:Voor het eerst een Franse zeurpiet. Een zomerjurkje van een merk verkocht voor een tientje. Viscose met een metaaldraadje erin. Nu krijg ik bericht dat ik had moeten vermelden dat de jurk kriebelt. Nou geen idee hoor maar bij mij geen kriebels. Heel bijzonder..
Als ik iets graag wil kopen en het is savonds dan kies ik ook wel eens voor homerrwe hebben hier een fijn punt in de stad dus dat is fijn.