Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 16:47

Mensen die zich niet aan afspraak houden. Zouden vandaag (proberen) af te spreken. Maar dat is dus niet gelukt maar heb ook niets meer gehoord over hoe of wat

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 17:43

Ging net weer naar de supermarkt waar ik maandag die gorgonzola heb gehaald met als datum 9-10-2020. Meisje zei van oh ja gebeurt vaker met de kaasafdeling. Maar kreeg geen geld terug want had geen bon. (Zei ze 3x)
1. Ik vroeg niet om geld terug, wilde het alleen melden
2. Dat zou je juist aan moeten bieden
3. Begrip was fijn geweest, of excuses ofzo

Toen ik bij de AH werkte zou ik noooooit zo tegen klanten mogen praten. Kwam echt over als wat zeur je nou zonder bon. :=
Was al klaar met deze supermarkt, maar fiets de volgende keer wel naar een andere winkel. :wave:

Voelde me al hondsberoerd dus dan kan ik al zo weinig hebben.

Marcella

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 18:43

Teveel gedaan en nu ook nog gezellig steken in mijn nek. En dan vanaf morgen 7 dagen achter elkaar werken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 18:55

Faalangst voor sollicitaties. |o

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 18:59

Waar is dat bericht over ervaring nodig hebben voor stage plekken? Ik voel je |o

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 19:00

Ik heb morgen een sollicitatiegesprek via teams en dinsdag via skype. Vind het zó spannend :=

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 19:22

Dat ik vanaf vandaag de thermostaat van de douche moet bedienen met sleutel 13 :roll:

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 19:30

Nayomie schreef:
Fijn! :D

Ik erger me aan het feit dat mijn cavia vorige week is overleden, en familie hier mee spot op echt een hele onaardige manier.

Kan er over mee praten.
Ik heb er nu nog 'maar' 21.
13 kippen, 1 hond, 2 katten en paarden maar ze zijn me allemaal er even heilig .
Of het nou een cavia, kip of iets is die overlijd.
Ze betekenen allemaal evenveel met mij en degene die er grappen over maakt die kan een veeg krijgen hoor.
Mijn antwoord is meestal ook: ik heb zoveel beesten omdat mensen geen verantwoording nemen en alles maar lozen, zou je ook is kunnen waarderen ipv de spot drijven.
Niks van aantrekken hoor ;) anders geef ik je wel een les hoe je dat kan oplossen }:)

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 19:40

LukieBradley schreef:
Nayomie schreef:
Fijn! :D

Ik erger me aan het feit dat mijn cavia vorige week is overleden, en familie hier mee spot op echt een hele onaardige manier.

Kan er over mee praten.
Ik heb er nu nog 'maar' 21.
13 kippen, 1 hond, 2 katten en paarden maar ze zijn me allemaal er even heilig .
Of het nou een cavia, kip of iets is die overlijd.
Ze betekenen allemaal evenveel met mij en degene die er grappen over maakt die kan een veeg krijgen hoor.
Mijn antwoord is meestal ook: ik heb zoveel beesten omdat mensen geen verantwoording nemen en alles maar lozen, zou je ook is kunnen waarderen ipv de spot drijven.
Niks van aantrekken hoor ;) anders geef ik je wel een les hoe je dat kan oplossen }:)

Nou, mijn wederhelft kreeg een handgeschreven kaart met "die kan je wel gebruiken...". Mijn familie weet dat hij niks met die cavia's heeft, des te gemener vond ik die kaart :=

Vind het rot want nu is mijn andere cavia alleen maar die kan niet met andere cavia's. -O-

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 19:45

Dat ik mijn weekmenu wil maken maar dat ik nog zo vol zit dat ik al misselijk wordt bij de gedachte aan avondeten...

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 19:46

Ik zou de kaart bij hun terug in de bus doen, verkeerd geadresseerd.
Sommige zijn echt horror. Ik wou ook een grote groep maar helaas.
Gelukkig wel genoeg om uit te testen en er is altijd wel een match.
Soms kun je met je cavia naar een opvang om te gaan daten? Dan hoef je niet zelf iets te kopen en hopen dat het goed gaat. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 19:52

denisesilver schreef:
Waar is dat bericht over ervaring nodig hebben voor stage plekken? Ik voel je |o

Ja, erg is dat hè... Dan zijn ze duidelijk op zoek naar goedkope arbeid. :x

Succes, Ineke! *\o/*

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 19:56

Korte versie van het verhaal: loslopende katten.

Lange versie: de buurtkat heeft voor de 2e keer binnen een week tijd een duif gepakt in mijn tuin, de eerste duif heeft dit niet overleefd en ik kon dat opruimen, meters verderop kwam ik nog ingewanden tegen. Vanavond weer een, maar deze keer heb ik een duif er levend onder vandaan gekregen... Duifje is helemaal in shock en gewond, de vogelopvang heeft hem net opgehaald.

Vind het zó zielig, en zo onnodig

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 20:14

@nayomie

Heb je een beertje of een zeug over? vaak wil het nog wel als ze worden gekoppeld met een jonge cavia dacht eentje van ongeveer 8 weken oud. Ik heb nu twee beren maar ik hoop eigenlijk dat ze een beetje rond dezelfde tijd overlijden. Op een bepaalde leeftijd zou ik er wel over twijfelen om er eentje bij te halen. Ze zijn nu 2 dus mocht er een overlijden dan haal ik nog wel een nieuwe.

Wij hadden hiervoor 2 cavia's ( mannetje en vrouwtje en ook nog broer en zus) die we dus apart hadden zitten maar wel dat ze elkaar konden zien en een soort van aanraken. Het vrouwtje had helemaal niks met het mannetje , maar andersom wel wat logisch is. Het vrouwtje overleed vrij plots aan denken we iets inwendigs maar wat weten we niet. Het mannetje heeft zeker langer dan een jaar extra geleefd. nu moet ik wel zeggen dat het niet echt gezonde cavia's waren. Een beetje doorgefokt en door iemand die er denk ik niet zoveel verstand van heeft.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 20:20

Telpeva schreef:

Lange versie: de buurtkat heeft voor de 2e keer binnen een week tijd een duif gepakt in mijn tuin, de eerste duif heeft dit niet overleefd en ik kon dat opruimen, meters verderop kwam ik nog ingewanden tegen. Vanavond weer een, maar deze keer heb ik een duif er levend onder vandaan gekregen... Duifje is helemaal in shock en gewond, de vogelopvang heeft hem net opgehaald.

Deze meneer deelt je ergernis :=
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... en-plaatst

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 20:22

Cayenne schreef:
Telpeva schreef:

Ik zag dat artikel en dacht echt omg dit kan niet, die is niet goed...

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 20:26

Zebrastreep schreef:
@nayomie

Heb je een beertje of een zeug over? vaak wil het nog wel als ze worden gekoppeld met een jonge cavia dacht eentje van ongeveer 8 weken oud. Ik heb nu twee beren maar ik hoop eigenlijk dat ze een beetje rond dezelfde tijd overlijden. Op een bepaalde leeftijd zou ik er wel over twijfelen om er eentje bij te halen. Ze zijn nu 2 dus mocht er een overlijden dan haal ik nog wel een nieuwe.

Wij hadden hiervoor 2 cavia's ( mannetje en vrouwtje en ook nog broer en zus) die we dus apart hadden zitten maar wel dat ze elkaar konden zien en een soort van aanraken. Het vrouwtje had helemaal niks met het mannetje , maar andersom wel wat logisch is. Het vrouwtje overleed vrij plots aan denken we iets inwendigs maar wat weten we niet. Het mannetje heeft zeker langer dan een jaar extra geleefd. nu moet ik wel zeggen dat het niet echt gezonde cavia's waren. Een beetje doorgefokt en door iemand die er denk ik niet zoveel verstand van heeft.

Het is een beertje van 2. Ik ben alleen bang dat als ik er nu weer eentje haal, hij het kleintje helemaal open trekt. Had hij bij mijn andere ook bijna gedaan, alleen die kon op momenten van zich af bijten. Dat was echt een goedzak.
En dat ik straks ook nog met weer eentje zit, die uiteindelijk weer alleen is. Zo is er nooit dat evenwicht lijkt me.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 20:46

Nayomie schreef:
Zebrastreep schreef:
@nayomie

Het is een beertje van 2. Ik ben alleen bang dat als ik er nu weer eentje haal, hij het kleintje helemaal open trekt. Had hij bij mijn andere ook bijna gedaan, alleen die kon op momenten van zich af bijten. Dat was echt een goedzak.
En dat ik straks ook nog met weer eentje zit, die uiteindelijk weer alleen is. Zo is er nooit dat evenwicht lijkt me.

Sommige cavia's zijn wel lastig die zitten toch liever alleen. En dat kan ook prima hoor! Mijn eerste cavia is 7 jaar geworden en zat ook alleen. Dat was hij niet geworden als hij ongelukkig was zoals de meeste mensen beweren als een cavia alleen zit. Tom is bij mij de dominantie cavia die ook elke keer flink bezig is met de rangorde. Bartje daarin tegen laat het maar over hem heen komen en negeert hem. Toch wel zielig als Tom boven op Bartje klimt om te laten zien wie er de baas is. Bartje piept alleen een beetje maar doet verder niks. Dat is toch wel een goede match. Maar koppelen kan erg lastig zijn...

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 21:05

Cayenne schreef:
Telpeva schreef:

Neeee wat gemeen! :oo

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 21:07

Aan een collega die denkt dat hij de enige is die precies weet hoe alles moet en heel denigrerend is naar ons collega's -:(-

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 21:17

Ik geef die man ergens groot gelijk. Gewoon je kat lekker bij je houden. Doen wij hier ook.

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 21:26

@nayomie, castreren dan maar :)
Dan kun je een dame erbij zoeken.

Over dat kattenartikel, ik snap zijn ergernis. Ik heb net ook de tuinslang aangezet voor de kat van de achterburen.
Die zit steeds in mijn achtertuin, kots en scheit geen uitzondering en mijn konijnen lopen daar los.
Echt rot op hoor :')
Al gaat deze man wel erg ver, als je daadwerkelijk dagelijks zoveel mag ruimen snap ik waar t vandaan komt.
Hou gewoon je katten bij :wave:

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 21:51

Amandavd schreef:
Ik geef die man ergens groot gelijk. Gewoon je kat lekker bij je houden. Doen wij hier ook.

Heel eerlijk? Ik ook... Onze kat kan de tuin niet uit. Ik wil een kat, daar hoeft een ander dan geen last van te hebben... Zeker als jij de lekkerste tuin hebt om in te schijten... Al is ergens anders uitzetten misschien een stap te ver, maar ik snap zijn frustratie echt wel....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 22:04

Het gestress van mensen over een eventuele, als de zon niet schijnt en het waait hard, en de elfjes zijn in een slecht humeur, lockdown. Dacht dat we dit getrut aan het begin van het jaar al gehad hadden — het heeft echt totaal geen zin om nu te gaan ‘wat alsen’ als er nog niet daadwerkelijk iets is afgekondigd. :=

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 22:35

Amandavd schreef:

Ik geef die man ook gelijk. Het word echt tijd dat mensen eens écht nadenken dat een ander niet op je kat zit te wachten. Hou ze op eigen terrein net als een hond en hou eens op met allerhande smoesjes.

En ja ik heb meerdere katten gehad die bleven binnen.
In mijn ouderlijk huis hadden wij een zwerfkat als kitten in huis genomen. Ook binnen gehouden.
Ging gewoon goed hoor, het dier had genoeg ruimte en ging regelmatig rennend door het huis :') is uiteindelijk met 19 jaar ingeslapen dus niet in de wieg gestorven.