[HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 13:07

Cayenne schreef:
Sintara schreef:
En mijn vader heeft een muur in het ziekenhuis staan witten nadat ik er geboren was.. :+

Whut? Moest hij het zelf witten? _O-

Ik weet niet of het moest maar het is wel gebeurd :D iets met een navelstreng die zich gedroeg als een wilde tuinslang toen die was geknapt

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 13:08

Ik zou denken dat ze in het ziekenhuis daar zo voor zijn ingericht dat ze een gemakkelijke af te schrobben muur hebben.

Ceffyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 13:26

Femke_Tweety schreef:
Djailano past de bal naar Djavidio, Djavidio zet voooooor. Djumanji moet hem oppakken, waaaaar blijft Djumanji? Jaaa, en hij geeft af richting Djevil. Djevil vervolgt richting het djoel. Gaaaaaat hij scoren?
Djumanji is mee, Djavidio in tha house, DjaVjinci komt ook mee.
Volledig van achteruit komen Djichael en Djonders eraaaaaan en goaaaaaal.

Arme sportcommentatoren.

Ik kom niet meer bij van jullie _/-\o_

Toen ik die namen las had ik inderdaad ook gelijk een bepaald type voor ogen. 23 jaar, al 3 kinderen en geen geld... wat een leven -O-

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 13:28

smurffie schreef:
Vaders? Zijn die betrokken dan?

Nja als ze allemaal op hetzelfde kamp wonen kunnen ze wel ff tijd maken voor een beetje bier en shag langs de lijn om naar hun spruit te kijken en de scheids uit te kafferen :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 19:46

Citaat:
Haar andere zoontjes het Dylano en Djayvano... need I say more :')

Exact mijn gedachte bij de eerdere nieuwsberichten. Nu is de vraag.. is vader Herman enkel de vader van Herman? :+

Verder moet dat mens zich doodschamen. Als je dit pietluttige bedrag al niet kan ophoesten.

F_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 20:31

Op zich hoef je je daar niet per se voor te schamen. Dat kan ik namelijk ook niet zo maar, soms zijn situaties nu eenmaal zo.
(denk aan auto-ongelukken, daardoor langdurig ziektewet en daarmee stevig inkomstenverlies, en dat soort feestjes)

Schamen omdat je weinig geld hebt vind ik per definitie onzinnig.

Maar ik vind het hele verhaal heel erg gericht op "ik hep er reg op da een ander alles voor me regelt'. En dát vind ik wel vervelend en genant gedrag.
Dus zoals ik zei, een bos bloemen, een doos taart en een bedankje waren 3000x meer op hun plek geweest dan dat ze de mensen die haar notabene geholpen hebben op facebook/social media/ de krant aan de. schandpaal nagelt.

DAAR moet ze zich wel voor schamen. Ga met een bos bloemen naar die tandartszaak toe leg uit dat je heel krap zit maar dat je het graag netjes wilt regelen. Dik kans dat ze je die rekening dan niet eens meer hadden laten betalen,.
Maar als haar communicatie naar die tandarts steeds zo onbeschoft geweest is, kan ik me heeeel hard voorstellen dat ze daar echt niet meer over peinzen nu.

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 20:35

Ceffyl schreef:
Femke_Tweety schreef:
Djailano past de bal naar Djavidio, Djavidio zet voooooor. Djumanji moet hem oppakken, waaaaar blijft Djumanji? Jaaa, en hij geeft af richting Djevil. Djevil vervolgt richting het djoel. Gaaaaaat hij scoren?
Djumanji is mee, Djavidio in tha house, DjaVjinci komt ook mee.
Volledig van achteruit komen Djichael en Djonders eraaaaaan en goaaaaaal.

Arme sportcommentatoren.

Ik kom niet meer bij van jullie _/-\o_

Toen ik die namen las had ik inderdaad ook gelijk een bepaald type voor ogen. 23 jaar, al 3 kinderen en geen geld... wat een leven -O-

Stond er ook nog bij dat ze met urgentie een sociale huurwoning wilde?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 20:41

Femke_Tweety schreef:
Op zich hoef je je daar niet per se voor te schamen. Dat kan ik namelijk ook niet zo maar, soms zijn situaties nu eenmaal zo.
(denk aan auto-ongelukken, daardoor langdurig ziektewet en daarmee stevig inkomstenverlies, en dat soort feestjes)

Schamen omdat je weinig geld hebt vind ik per definitie onzinnig.

Maar ik vind het hele verhaal heel erg gericht op "ik hep er reg op da een ander alles voor me regelt'. En dát vind ik wel vervelend en genant gedrag.
Dus zoals ik zei, een bos bloemen, een doos taart en een bedankje waren 3000x meer op hun plek geweest dan dat ze de mensen die haar notabene geholpen hebben op facebook/social media/ de krant aan de. schandpaal nagelt.

DAAR moet ze zich wel voor schamen. Ga met een bos bloemen naar die tandartszaak toe leg uit dat je heel krap zit maar dat je het graag netjes wilt regelen. Dik kans dat ze je die rekening dan niet eens meer hadden laten betalen,.
Maar als haar communicatie naar die tandarts steeds zo onbeschoft geweest is, kan ik me heeeel hard voorstellen dat ze daar echt niet meer over peinzen nu.
Bovendien was het nota bene de politie die de tandarts aanraadde om haar die rekening te sturen, zodat zij het kon declareren bij haar zorgverzekering. Maar in plaats van dat zij die tandarts opbelt, de situatie uitlegt en vraagt hoe ze het op gaan lossen, rent ze meteen naar de krant om die praktijk aan de schandpaal te nagelen. Dat lijkt tegenwoordig wel de standaard te zijn: niet meer communiceren met de betrokken partijen, maar meteen je gram proberen te halen online of in de media. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 20:47

Als ik haar Facebook bekijk snap ik het wel, dat kind lijkt 12.. Oudste is ook van een andere vader.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 22:31

Weinig geld hebben vind ik ook niet t issue. Maar wel om zo pontificaal met een boze smoel en rekening in je handen op de foto te gaan alsof je groot onrecht is aangedaan. Die medewerkers van de praktijk hebben een ruimte geregeld, haar binnen gelaten, assistentes hebben handdoekjes etc aangereikt. En dan moet de praktijk ook nog de schoonmaakkosten op zich nemen? Hou op zeg.
Ze verdienen een bloemetje en een taart, die tandarts denkt voortaan wel 10x na om nog eens iemand in nood te helpen.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-21 08:11

En patiënten van de tandarts konden ook niet meer terecht.
Geen idee hoe dat geregeld is voor die tandarts, maar ook daar geen verontschuldiging van die dame richting tandarts en patiënt.
En de agenten begrijp ik wel, die hadden zoiets van een arts, weet meer dan wij over bevallingen.

Nee die dame is een egoïstisch stuk ...
Ipv naar de krant te gaan had ze meteen bloemetje naar die tandarts horen te gaan en daar even bespreken hoe en wat met de rekening.
Maar ik geloof inderdaad dat zij bij een ander slag volk hoort, zo een die vol op de maatschappij leeft en vind dat iedereen maar voor haar werkt en betaald.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-21 11:22

Ik hep kids dus ik mag alles en liefst nog graties ook :D want je hep nou toch een wondertje mogen meemaken en "ikkanernietaandoentgingperongeluk"

KarenQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 13:02

Tjeeee... wat is het mooi lenteachtig weer! *\o/*

Hebben jullie nog wilde plannen voor het weekend?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 13:17

Ik ga heel wild verhuizen en zondag heel wild niks doen. :))

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 13:23

Ik ga heel wild bankhangen denk ik

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 13:24

Ik ga over een uurtje met hond 1 fietsen, daarna ff naar ex op de koffie met hond 2.
Vh weekend op de uitlaatrondes, wasje draaien enzo niks op de planning buiten lekker luiwammesen. :')
Zal wel bijslapen, films/series kijken op prime video en youtuben/forummen worden ofzo. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 13:32

Wij krijgen visite. Echt voor het eerst sinds een half jaar. Vriend van ons, of ie alsjeblieft bij ons een biertje kon komen drinken. Want z'n vriendin houdt/heeft een babyshower _O-

Verder heel wild de paarden doen en nieuwe struiken en bomen planten in de volkstuin. En m'n bijen checken *\o/*

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 13:45

Wij gaan zaterdag heel ruig uitslapen, verbouwingszooi naar de milieustraat brengen en misschien zondag nog wat wilde vogels spotten op onze matchende Lowa's :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 14:13

Mars schreef:
Wij gaan zaterdag heel ruig uitslapen, verbouwingszooi naar de milieustraat brengen en misschien zondag nog wat wilde vogels spotten op onze matchende Lowa's :P

ANWB-stel alert. :+

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 14:13

Cabrio tourritje met vrienden

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 14:31

Mkango schreef:
Mars schreef:

ANWB-stel alert. :+

Maar echt!

Als we er echt een dolle boel van maken nemen we zelfs een thermoskan mee en Liga evergreen :P

F_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 14:45

Ooh, doe eens echt wild en ga voor 2! koekjes ipv 1...

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 14:45

Hier gaan we zaterdag 500 kg cement ophalen, en zondag gebruiken om een nieuw hek te plaatsen, dat was het wel zo'n beetje :+

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 15:45

Ik ga mijn paard koppelen, als ze een beetje heel blijft erop rijden en in het bos wandelen met de honnies {:}
Misschien een beginnetje maken met bruin worden /mijn reflecterende zombie huid omtoveren in witte huid. Heb ik altijd veel sessies bruiningscreme voor nodig :o

Ceffyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 17:33

idinn schreef:
Wij krijgen visite. Echt voor het eerst sinds een half jaar. Vriend van ons, of ie alsjeblieft bij ons een biertje kon komen drinken. Want z'n vriendin houdt/heeft een babyshower _O-

Verder heel wild de paarden doen en nieuwe struiken en bomen planten in de volkstuin. En m'n bijen checken *\o/*

Ik zie bij dit stuk nu echt een hooibaal de stal ingesmeten worden bij een verbaasd paard en iemand die woest boompjes de grond in stampt :')

En die vriend heeft gelijk dat hij niet bij die babyshower aanwezig wil zijn, haha!