Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
TessaxQuincy schreef:Dat mijn school blijkbaar had gemaild naar stage dat stage weer moest beginnen/doorgaan en anders t stagecontract verbroken moet worden
LadyMadonna schreef:Aan mensen die advies vragen maar dat eigenlijk helemaal niet willen hebben.
Aan mensen die aan de verkeerde kant van de weg (zonder stoep of fietspad) gaan lopen....
MarlindeRooz schreef:Heel hard mijn best gedaan op een verslag en heb een 5... Zeker niet slecht want het was echt heel pittig. Maar jammer dat de fouten liggen op formulering en APA. En dat ze zelfs dingen aanmerken als foute APA die ze zelf zo in de studiehandleiding hadden staan.![]()
Was echt super lastig met SPSS en formules vermelden e.d.
Loeky01 schreef:MarlindeRooz schreef:Heel hard mijn best gedaan op een verslag en heb een 5... Zeker niet slecht want het was echt heel pittig. Maar jammer dat de fouten liggen op formulering en APA. En dat ze zelfs dingen aanmerken als foute APA die ze zelf zo in de studiehandleiding hadden staan.![]()
Was echt super lastig met SPSS en formules vermelden e.d.
Word is echt mijn redder qua APA... misschien kan jij die ook gebruiken? Scheelt me zo veel tijd en frustraties. Alleen quotes pakt ie net niet lekker.