Carol_Beer schreef:Moderatoropmerking:Dit bericht is Leeggehaald aangezien deze geformuleerd was tegen de boktregels
Misschien een stomme vraag maar hoezo bijna opgelicht? Als jij een tikkie verstuurd is het toch gewoon veilig?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Carol_Beer schreef:Moderatoropmerking:Dit bericht is Leeggehaald aangezien deze geformuleerd was tegen de boktregels
Merlen schreef:DuoPenotti schreef:Wat gaf je als antwoord, zet hem wel op het autodak met een spanbandje vast
Netjes vermeld dat hij in een busje of op een aanhanger vervoerd moet worden.
Frustraties uiten doe ik liever in dit topic.
Eigenlijk zou ik zoiets in die trend willen reageren.Maar doe het nooit.
Merlen schreef:Meneer voor de grondwals komt met de trailer.
Daarom reageer ik beleefd op domme vragen.Als ik dat nou niet gedaan had,verkeek ik de kans op verkopen.
marleen_88 schreef:Ik weet niet of hij hier al langs is gekomen..
Maar ik vind deze advertentie echt zeer apart.
https://www.marktplaats.nl/a/verzamelen ... ontent=vipSpoiler:
Een ponyvacht incl. staart en manen. 'Leuk' voor in huis ofzo..
kaatje77 schreef:Zo had ik ooit uit Canada een zwarte beer meegenomen na mijn stage
En ik had een opgezette das in huis, beiden bleken verboden te zijn, maar dat wist ik niet.
Had ooit gezegd dat als mijn hond zou overlijden ik hem op wou laten stoppen. Nu achteraf blij dat ik dat niet gedaan heb.....je krijgt hem nooit zo mooi als toen hij in levende lijve was.
Pony kleed vind ik wel apart, wordt er tenminste nog iets nuttigs mee gedaan