Nog een leuke lijst te gaan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jorex schreef:mariekeoo schreef:Ik weet wie mijn santa is!!!! Jorex bedankt voor je fantastische pakket
Yes! Ik ben je Santa! Ik vond het erg leuk een pakket voor je samen te stellen haha.
mariekeoo schreef:Jorex schreef:Yes! Ik ben je Santa! Ik vond het erg leuk een pakket voor je samen te stellen haha.
Ik heb echt super genoten om hem open te maken. En pixel is zo blij met zijn cadeautjes ook de doos en het papier doen het erg goed.
Ik zie in je onderschrift stoomtrein? Doe je daar iets mee?
germie schreef:Jorex schreef:Ik denk dat dezen voornamelijk verstuurd zijn door mensen met een groot budget. Het zijn allemaal hartstikke leuke pakketten! En ik behoor daar nou eenmaal niet toe, heb nu ook twijfels of ik volgend jaar wel weer mee doe. Vooral als ik zelf wel een mega pakket zou ontvangen dit jaar, maar hetgeen wat ik verstuur is gewoon wat kleiner. Maar mijne is wel met zorg samengesteld voor mijn lootje overigens. Net als alles wat ik voorbij zie komen.
Dat is toch het belangrijkste? Je probeert wat leuks te vinden.
Nieuw vs kringloop kan al veel uitmaken ( mits lootje tweedehands wil)
M_D_H schreef:fohadie schreef:[ [url=m/jgZMOX.jpg]Afbeelding[/url] ]
Veel cadeautjes! En volgens mij houdt mijn Santa van waxmeltstempels, of hoe heten die dingen
[ [url=m/wHgQ0U.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ga even puzzelen, al doe ik toch alvast een "Schot voor de boeg":
MDH, ben jij mijn Santa?
Nope
lotthje schreef:linnie050 schreef:lotthje ben jij mijn ss?
Jaaaaa! Hoe ben je daar achter gekomener bleek een gigantische fout in de hint te zitten en ik had MDH al gepbt van “dit moet het zijn”
sorry voor de fout, wou echt door de grond zakken hahahaha. Wat fijn dat je het een leuk pakket vond!!
mariekeoo schreef:Jorex schreef:Ik denk dat dezen voornamelijk verstuurd zijn door mensen met een groot budget. Het zijn allemaal hartstikke leuke pakketten! En ik behoor daar nou eenmaal niet toe, heb nu ook twijfels of ik volgend jaar wel weer mee doe. Vooral als ik zelf wel een mega pakket zou ontvangen dit jaar, maar hetgeen wat ik verstuur is gewoon wat kleiner. Maar mijne is wel met zorg samengesteld voor mijn lootje overigens. Net als alles wat ik voorbij zie komen.
En Jorex nog even hierop ingaand. Dit lootje is dolblij met jouw cadeaus. Zo persoonlijk en met elk cadeautje een knipoog.
linnie050 schreef:Ik zag net de reactie van mdh inderdaad.
Op 1 van je enveloppen stond je woonplaats:')
En de letter L als chocoladeletter.
Er doen niet veel mensen mee met de L en in jouw profiel stond je woonplaats.
Ik dacht ik probeer het gewoon op deze manier![]()
Dankjewel voor het mooie pakket