Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 16:09

MarlindeRooz schreef:
Ik ben ook een groot voorstander van eerst je eigen geluk vinden voordat en een partner gaat vinden / zoeken.

Mijn rugzak gaat nooit weg dus dan wordt het forever alone ;)

MarlindeRooz

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 16:12

Dat zeg ik niet toch. Maar je kan ondanks ziekte of andere dingen wel gelukkig zijn met jezelf.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 16:19

Acceptatie van je zelf is al een hele grote stap

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 16:19

MarlindeRooz schreef:
Dat zeg ik niet toch. Maar je kan ondanks ziekte of andere dingen wel gelukkig zijn met jezelf.

Dat zeker. Nu is het bij mij lichamelijk en niet mentaal dus weer anders als de verhalen die tot nu toe hier voorbij komen.

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 16:58

Een rugzak heeft iedereen, die loos je niet zomaar. Maar je kan wel inderdaad aan je zelfacceptatie werken. Goed in je vel zitten en zelfvertrouwen hebben is gewoon een solide basis voor een relatie vind ik. Denk dat je dan ook sneller een geschikte partner vind in plaats van een temporary fix oid..

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 17:06

Ik bedoelde mijn reactie ook niet serieus, vandaar de knipoog hihi

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 17:07

Jester_ schreef:
Het maakt denk ik ook verschil of iemand er al doorheen is en het iemand sterker heeft gemaakt of iemand die er nog middenin zit en zelfs begeleid moet wonen

Ja, dat sowieso. Dat is wel een flink verschil. Ik ga gewoon weer aan het werk, woon op mezelf en ben ook weer met een opleiding begonnen. Genoeg ambitie. Ik begrijp wel dat het lastig kan zijn als iemand mentaal helemaal niet lekker zit, daar zou ik ook geen ruimte voor hebben. Maar dat is dan ook niet het juiste moment om te daten vind ik.

TheJokerr

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 18:03

Mooie discussie, ik zou er niet gelijk op afknappen als iemand er gewoon eerlijk en open over is. Iedereen heeft inderdaad een rugzak, de een groter dan de ander maar het is net hoe de persoon de zak omgooit :j

Alle gebeurtenissen hebben natuurlijk effect op je en dat maakt je ook zoals je bent.

Zodadelijk mijn 2e date <3

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 18:43

Oehhh spannend!

Het ligt er bij mij ook aan wat het rugzakje is, maar begeleid wonen enzo zou ook niks voor mij zijn.

Love_Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 18:52

Ik geef het altijd wel vrij snel aan als het gesprek er op valt maar hou het heel globaal. Mijn laatste match had het door en gaf aan dat het dan niks zou worden ivm eigen issues. Beide functioneerden we prima maar als een van beide wel mis zou gaan dan zouden we beide de ander meetrekken denk ik. Was super leuke jongen (en knap :o ), echt waarvan ik dacht <3 <3 dus ik ben blij dat het dan zo snel is afgekapt voordat ie daadwerkelijk hartstikke leuk bleek te zijn.. Overigens baal ik er wel echt van, kom niet vaak iemand tegen waar ik lichamelijk zo blij van word :o

Overigens is het denk ik wel maar net zo hoe het gesprek loopt.. zolang ik nog denk mwaaah dan ga ik dat niet zitten vertellen.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 19:51

Ja dat snap ik, je gooit niet gelijk je ziel en zaligheid bloot.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 20:12

Leuk thejoker! Wat gaan jullie doen?

Ik zou het overigens ook afkappen als iemand nog te ver in personal issues zit. Of dat nu psychische problematiek is of dat iemand nog verwikkeld is in een nare break up (al dan niet met kinderen). Bijna iedereen heeft een rugzakje op een bepaalde leeftijd. Maar als je die rugzak zelf (nog) niet kunt dragen dan pas ik daarvoor.

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 08:42

Onverwerkt leed en bepaalde psychische aandoeningen zijn voor mij ook reden om het direct aan het begin al af te kappen. Een depressie in het verleden vind ik niet zo spannend, die heb ik zelf ook gehad. Maar ik weet hoe het is om bijvoorbeeld met iemand met een borderline stoornis in een relatie te zitten en dat wil ik écht nooit weer.

Dat gezegd hebbende, na een hele lange tijd waar ik zelf ook bezig ben geweest gelukkig met mezelf te worden heb ik weer zin om te daten en ga ook weer tinderen. Enkele weken geleden had ik het geïnstalleerd om met collega's wat te ouwehoeren en het bleek dat ik nog steeds een actief gold membership heb omdat ik die vergeten ben stop te zetten. :')

Gisteravond ben ik begonnen door alle likes heen te gaan en alles wat me niet aansprak weg te swipen en heb de 3 leukste gematcht en aangesproken. Met eentje is er al direct een klik en we hebben tot diep in de nacht liggen chatten. Ik spreek graag snel af en ga denk ik vandaag vragen of ze zin heeft om dit weekend al elkaar te gaan zien. Fingers crossed. :D

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 08:45

Wauw wat goed!
Ben benieuwd :D

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 09:22

Ik denk dat iedereen wel in meerdere of mindere mate een rugzakje heeft. Zijn maar zeer weinig mensen die volledig ongeschonden door het leven gaan. En het is ook volledig aan jezelf welke mate van 'rugzakje' je prettig vindt. Ik heb een date gehad met een man die echt een RUGZAK had, met drugsgebruik, werkloosheid, psychische toestanden enzo. Hij had in onze gesprekken wel aangegeven dat hij een wat ruig verleden had, maar vertelde tijdens de eerste date wat er precies had gespeeld. Dat ging me wel echt te ver. Jammere was ook dat toen ik aangaf na onze eerste date dat ik ons geen toekomst gaf dat hij dat niet accepteerde en me maar berichtjes bleef sturen. Heel vervelend.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 12:08

Berdien schreef:
Ik denk dat iedereen wel in meerdere of mindere mate een rugzakje heeft. Zijn maar zeer weinig mensen die volledig ongeschonden door het leven gaan. En het is ook volledig aan jezelf welke mate van 'rugzakje' je prettig vindt. Ik heb een date gehad met een man die echt een RUGZAK had, met drugsgebruik, werkloosheid, psychische toestanden enzo. Hij had in onze gesprekken wel aangegeven dat hij een wat ruig verleden had, maar vertelde tijdens de eerste date wat er precies had gespeeld. Dat ging me wel echt te ver. Jammere was ook dat toen ik aangaf na onze eerste date dat ik ons geen toekomst gaf dat hij dat niet accepteerde en me maar berichtjes bleef sturen. Heel vervelend.

Zo heb ik ooit een internationaal drugsdealer gedate... vanaf het begin af aan had ik al dat bepaalde dingen niet helemaal pluis leken. En hij had door dat ik die puzzelstukjes in elkaar aan het passen was. Hij bleef ook heel vaag over het werk wat hij doet. Totdat ik het hem op de man af gevraagd heb. Ik heb het daarna ook afgekapt. Ik heb helemaal geen zin in dat soort ongein.

En over exen met borderline gesproken... pff... praat me er nirt van.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 12:57

Ik heb een tijdje gescharreld met iemand die een wietlab ergens had en anderen uit ging leggen hoe je dat het beste op kon zetten. :') Zo niet aantrekkelijk dat soort shady figuren. En maar blowen, maar 'ik ben niet verslaafd hoor, kan morgen zo weer stoppen.' :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 13:02

Ik had een scharrel die GHB maakte.. Hij zag daar echt geen probleem in :roll:
En mijn curacao date gebruikt recreatief cocaïne, maar die heb ik vooral uitgelachen toen hij daar een foto van liet zien.. Jezus wat loop je dan voor l*l met je dopogen :')

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 13:40

Captain schreef:
Ik heb een tijdje gescharreld met iemand die een wietlab ergens had en anderen uit ging leggen hoe je dat het beste op kon zetten. :') Zo niet aantrekkelijk dat soort shady figuren. En maar blowen, maar 'ik ben niet verslaafd hoor, kan morgen zo weer stoppen.' :')

Ugh... zoooo niet aantrekkelijk.

Kijk. Niks mis met eens een keertje een blowtje doen. Ieder zijn ding. Ik heb persoonlijk nog nooit geblowd. En stiekem zou ik het wel een keer willen proberen, puur uit nieuwsgierigheid. "Mijn" dokter heeft daar wel ervaring mee. Hij zei laatste tegen me, dan doen we toch gewoon een keertje samen een blowtje. Had hij een heel verhaal over het verschil tussen hasj en wiet. Hahahaha. Sorry, maar dan lig ik al helemaal dubbel. Maargoed. Ik zie het er wel van komen.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 13:44

ik heb er totaal niets mee. Voor mij zou het een absolute afknapper zijn, net als overmatig alcoholgebruik en roken.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 14:18

daffodil schreef:
ik heb er totaal niets mee. Voor mij zou het een absolute afknapper zijn, net als overmatig alcoholgebruik en roken.

Roken vind ik ook echt bijzonder vies en hoogst onaantrekkelijk.

Maar eens een keertje blowen, ach, ja. Ik lig daar niet wakker van.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 14:19

Mijn zusje blowt de tent uit hahaha dus het is niet dat ik er afgrijselijk op tegen ben. Ik vind het zelf onaantrekkelijk en vind het ook echt stinken dus het is niets voor mij.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 14:21

daffodil schreef:
Mijn zusje blowt de tent uit hahaha dus het is niet dat ik er afgrijselijk op tegen ben. Ik vind het zelf onaantrekkelijk en vind het ook echt stinken dus het is niets voor mij.

Mijn zusje ook. Haha. Er is een wezenlijk verschil tussen dagelijks of 1x per maand of zelfs minder.

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 14:59

daffodil schreef:

Same. :j

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 16:25

Voor mij is iemand die niks doet een afknapper.