MarlindeRooz schreef:Ik ben ook een groot voorstander van eerst je eigen geluk vinden voordat en een partner gaat vinden / zoeken.
Mijn rugzak gaat nooit weg dus dan wordt het forever alone

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jester_ schreef:Het maakt denk ik ook verschil of iemand er al doorheen is en het iemand sterker heeft gemaakt of iemand die er nog middenin zit en zelfs begeleid moet wonen
Berdien schreef:Ik denk dat iedereen wel in meerdere of mindere mate een rugzakje heeft. Zijn maar zeer weinig mensen die volledig ongeschonden door het leven gaan. En het is ook volledig aan jezelf welke mate van 'rugzakje' je prettig vindt. Ik heb een date gehad met een man die echt een RUGZAK had, met drugsgebruik, werkloosheid, psychische toestanden enzo. Hij had in onze gesprekken wel aangegeven dat hij een wat ruig verleden had, maar vertelde tijdens de eerste date wat er precies had gespeeld. Dat ging me wel echt te ver. Jammere was ook dat toen ik aangaf na onze eerste date dat ik ons geen toekomst gaf dat hij dat niet accepteerde en me maar berichtjes bleef sturen. Heel vervelend.
Captain schreef:Ik heb een tijdje gescharreld met iemand die een wietlab ergens had en anderen uit ging leggen hoe je dat het beste op kon zetten.Zo niet aantrekkelijk dat soort shady figuren. En maar blowen, maar 'ik ben niet verslaafd hoor, kan morgen zo weer stoppen.'