DeMolenhoek schreef:Bedankt hé![]()

Maar Ailill, ga gauw kijken! Komen wel leuke dingen in voor.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Rebel_Jits schreef:In het kader van ziekenhuis-luguber: een VAC-pomp.
Men neme een flinke wond, liefst ontstoken, die niet wilt genezen. Prop er een zwarte spons in, slangetje eraan, pleister erop en de boel vacuum trekken. Ziet er heel bijzonder uit. Ook omdat het "gevacuumde" in een opvangbakje zichtbaar is.
Plaatjes googlen op eigen risico
Christiene schreef:Ah rekken ze per keer de boel dan op áchter.. straks scheurt het van binnen open... Dan ben je toch verder van huis. Ontsteking tot weet ik veel wat. Of je eindigd met een Stoma?
Luguber dat men dat doet.
Dacht dat het alleen overdreven in (ziekenhuis) series voorkwam.. met de gekste voorwerpen
Shenavallie schreef:Christiene schreef:Ah rekken ze per keer de boel dan op áchter.. straks scheurt het van binnen open... Dan ben je toch verder van huis. Ontsteking tot weet ik veel wat. Of je eindigd met een Stoma?
Luguber dat men dat doet.
Dacht dat het alleen overdreven in (ziekenhuis) series voorkwam.. met de gekste voorwerpen
Nee hoor, dat gebeurt ook hier in NL. De dochter van een oud-collega van mij werkt in een ziekenhuis en komt met de meest ondenkbare dingen die in een rectum zijn gestopt in aanraking. Werkelijk de gekste dingen. Ze kijkt er al bijna niet meer van op hoe gestoord mensen kunnen zijn op dat gebied.
Onali schreef:Welkom in mijn wereld
Je ruikt idd vaak een zoete weeïge geur bij mensen.
We praten trouwens niet met/ bij de familie over lijkvlekken. Dat klinkt niet zo vriendelijk.