Angel and bandits staat idd ook op het twijfel lijstje, bijv. deze https://www.bol.com/nl/p/bandits-angels ... 052691184/ We zullen komend weekend eens even kijken met het mooie weer, blijft het bij de driewieler of schaffen we toch nog een loopfietsje aan. Bol is immers snel genoeg in huis
Zara heeft idd ook leuke kleding! Daar ga ik nog even verder op speuren. Hoe valt dat qua maat?
Leuke outfit! Zelfs goed bijpassende sokjes gekozen.
Wil voor gup denk ik een micro step voor de zomer, steppen lijkt hij leuker te vinden dan fietsen
Zara wisselt heel erg qua model soms wat breed en kort, soms lang en smal Daarom koop ik het niet online, kan het niet goed zien op hun verkoopfoto's
caro29
Geplaatst: 16-04-19 12:59
Ik vind Zara verschillend vallen. Vaak wel wat breed qua jeans maar met leggings weer niet. Shirts van dezelfde maat kunnen ook verschillend vallen. Ik zou gewoon bestellen en dan merk je het vanzelf. Ik vind het wel vaak leuk
FuGeLiCu
Geplaatst: 16-04-19 13:00
Hm, kort en breed, dat zou hier niet passen. Dan moet ik eerst maar een keer in de winkel in Groningen gaan kijken, voordat ik online ga bestellen misschien.
ik vind ook dat zara ( vooral shirts en truien een maat kleiner vallen) broekjes dan weer niet. maar mijn baby van 13 mnd past ook nog maat 68 van broekjes en ook de 68 van zara
Spijkergoed krijgt mijn baby niet aan voor zijn 2e
Maakt ze baby-af en zijn zo kort klein
Lau Leuk dat Julia iets anders pakt N komt niet verder dan jurkje en begint onze strijd welk jurkje
Vandaag in der Petit louie naar de crèche
_Lonneke
Geplaatst: 16-04-19 14:25
Leuke setjes fee! Wat minder van het poep festijn
Michelle ik vind het broekje er niet heel groot uitzien hoor, kan prima.
Mizzmontana dat broekje heeft een mooie kleur
Lautje ze heeft zichzelf leuk aangekleed. Stoere trui.
Zara valt inderdaad vaak kort en breed. Maar er zit wel veel verschil daar in de maten. Je kunt er geen pijl op trekken . Maar wel vaak leuk spul!
Outfit van vandaag. Broekje mini rodini, shirt zara (valt ook breed deze maar vind het wel leuk staan zo oversized.) En pet is van lucky n 7
_lautje_
Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-19 14:27
Ik probeer dagelijks momenteel een jurkje. Maar helaas.
Stoer jasje fee. Is het beetje zachte spijker?
Hier gaan we zo nieuwe outfit aandoen. Waren naar het strand en mevrouw ging zitten in de zee. En vervolgens heeft ze nog heerlijk in het zand gespeeld. Heb dr in alleen romper in de auto gezet en de kleren in een tas gestopt
Zara valt heel wisselend. Soms echt klein, maar soms ook zo vreselijk breed.
Stoer zo Lonneke! Ik hou van Vans. Juul moet ook nog fijne gympen erbij en denk ook aan (roze) vans. Zag ze laatst roze met eenhoorns. Heerlijk hysterisch.
verootjoo
Geplaatst: 16-04-19 14:27
Leuke outfits allemaal
T is totaal niet geïnteresseerd in zijn kleding, die pakt echt niet zelf een outfit uit de kast. Het liefst loopt ie de hele dag in zijn pyjama
Hier ook een loopfiets, ik vind ze ideaal, ze leren goed evenwicht te houden. En het rijdt lekker door, en je kan er grotere afstanden mee doen dan lopen. Dan komen we nog eens ergens op een normaal tempo. T is motorisch ook niet al te sterk, trappen op een driewieler snapt ie nog niks van, en om z’n motoriek een beetje te trainen vind ik juist een loopfiets heel erg geschikt. Maar ben misschien een beetje beroepsgedeformeerd daarin
Fee_
Geplaatst: 16-04-19 14:31
Gave outfit hier boven, wat een heerlijk ventje
Spijkerjasje is wel stretch maar de stof is niet heel zacht of zo. Wel een dun jasje, dus niet zo stug. Maar voor €8 kon ik dat echt niet laten hangen.
Haha die Julia. Zag al een foto op Instagram voorbij komen ja.
Leuk Lonneke, een jongen met een panterlegging! Hoe vaker ik het zie hoe leuker ik het vind, maar het mag niet van mijn man
M_i_R
Geplaatst: 16-04-19 14:36
Zara wisselt hier behoorlijk. echt heel breed heb ik het nog niet getroffen maar misschien heb ik telkens net de goede modellen uitgezocht of hoorde het wel een beetje baggy. Ze hebben echt mooie smalle broekjes maar idd ook zo breed dat het bij O van zijn billen zakt. Even heen is dan wel handig, Zara Groningen heeft ook genoeg dus je kan er wel even mee zoet zijn daar. Als je toch naar Groningen gaat, kan je ook altijd even bij Wijsneus (Vismarkt) of Hartendief (Oosterstraat) kijken. Musjes (Zwanestraat) is er ook nog maar wel een hele andere collectie dan prenatal dus ik weet niet of je dat leuk vindt?
Lonneke: wat een onwijs toffe combinatie. panter staat super stoer hierbij!
Lautje: sta je dan met je jurkjes maar ze heeft het zelf ook niet slecht gedaan toch?
Fee: Snap alleen Tita ook wel wat, ze lijken ineens veel groter met zo'n spijkerstofje. Succes met de kakexplosie, hopelijk wil alles weer schoon straks.
Met het breede opzich heb ik op eich niet zo n probleem, wel met de combi breed en kort. Ik kan niet tegen blote ruggen, t shirts moeten lang genoeg zijn bijvoorbeeld.