Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
quera schreef:Eigenlijk bizar dat dat moet
T zou toch moeten zijn. Ik wil geen risico op kinderen want die wil ik niet punt.
lor1_1984 schreef:Ik heb toentertijd gewoon puntsgewijs opgeschreven waarom ik mijn eierstokken en baarmoeder verwijderd wilde hebben (medisch, hormonaal) en daarin ook het puntje kinderwens verwerkt (bewust kiezen voor geen kinderen ivm medische en psychische klachten).
Hier en daar een korte uitleg erbij en tijdens het gesprek met de gynaecoloog heb ik de lijst erbij gepakt.
De gynaecoloog vond de lijst niet nodig maar zag wel dat ik goed voorbereid was, is nog even in overleg gegaan met de arts die me doorverwezen heeft en 6 weken later lag ik op de operatietafel.
sanso schreef:lor1_1984 schreef:Ik heb toentertijd gewoon puntsgewijs opgeschreven waarom ik mijn eierstokken en baarmoeder verwijderd wilde hebben (medisch, hormonaal) en daarin ook het puntje kinderwens verwerkt (bewust kiezen voor geen kinderen ivm medische en psychische klachten).
Hier en daar een korte uitleg erbij en tijdens het gesprek met de gynaecoloog heb ik de lijst erbij gepakt.
De gynaecoloog vond de lijst niet nodig maar zag wel dat ik goed voorbereid was, is nog even in overleg gegaan met de arts die me doorverwezen heeft en 6 weken later lag ik op de operatietafel.
Ik hoop hoop hoop dat het zo bij mij ook gaat. Hoe oud was je toen als ik mag vragen?