lieveli schreef:Nee ik heb verder niks aan, wat denk je wel niet van me?
wil je dat echt weten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CastaMickey schreef:Het was ook niet serieus :p
Ik denk ook dat ik niet heel veel opties heb maar ik vind het gewoon erg jammer en het klopt gewoon niet. Hoe kan je nou nog slapen als je zo'n rotstreek uithaalt? Ik hoop dat al het breekbare gesneuveld is onderweg![]()
Nu zal ik stoppen met klagen. SSS is een fantastisch project en ik hoop volgend jaar weer mee te mogen doen
Gelukkig zijn er genoeg andere pakketten waar ik van heb kunnen genieten!
Nessa schreef:Wellicht heeft ze dat al gedaan
Ik snap echt niet dat je lekker een pakket ontvangt en niks opstuurt. Maar wel actief blijft op bokt. Dan lees je gewoon mee en heb je echt schijt aan iedereen. Onbegrijpelijk. Jammer dat het elk jaar toch misgaat
Goldie schreef:CastaMickey schreef:Mijn lootje kan heel wat kaartjes zonder postzegel verwachten![]()
Je hebt der adres, ik zou wat anders doen dan kaartjes sturen![]()
grapje uiteraard
Niene87 schreef:Komt er nog een uiteindelijke lijst....?
Dat er bijv bij de mensen waar nu nog niks staat wel iets bij komt te staan?
Ik heb mijn pakket wel verzonden en baal net als de rest dat er dan van de andere partij weinig aandacht aan is besteed.... er zijn 2 foto’s geplaatst en daar bleef het bij. Geen raden en ook geen leuke uitpak foto’s
Helaas....![]()
Dit was mijn 2e jaar SS
(2016 deed ik ook mee)
Banyu schreef:Pff, ik vind dit jaar wel echt teleurstelling wbt mensen die geen/ niet echt moeite doen.... Dingen over de datum, niets met de top/ flops doen, niet raden, geen pakket terug sturen! Ik doe nu voor de 3e of 4de keer mee. Maar dit is toch nog niet echt meegemaakt eerder, voor zover ik me kan herinneren!
Citaat:Graag zou ik een einde willen maken aan de discussie omtrent de pakketten die niet aan zijn gekomen.
De reden hiervan is bij jullie onbekend, daarom zijn opmerkingen over het geweten, rotte appels, etc etc etc niet nodig.
Ik kan mij jullie gevoel heel goed voorstellen, ik heb dat zelf ook. Maar toch zou ik jullie willen verzoeken jullie aandacht te verleggen naar de zaken die wel goed zijn gegaan.
Alwiene schreef:Goldie schreef:
Je hebt der adres, ik zou wat anders doen dan kaartjes sturen![]()
grapje uiteraard
Een exploderend glitterpakket. Zoeen waardoor je in huis nog tot 2028 glitters terug vindt die je herinneren aan dit SSS jaar.
Rebecca schreef:M_D_H schreef:
Je houd van mij![]()
Vast een stille hint dat jij het voor mij doen wil