Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Berdien

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-18 17:26

Ook met een mooi lichaam vind ik een badkamerselfie vallen in de categorie 'jammer' := :D Maar nog vaker is het een niet enorm sexy lichaam op een niet aantrekkelijke manier gefotografeerd inderdaad :P

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-18 17:41

Nou bij een mooi lichaam, en van een man die ik wat langer ken word ik ook wel warm van een mooi fotootje hoor! :D

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-18 17:47

Van iemand waar ik iets mee heb, kan ik wel een stoute foto wel waarderen.

Van een vreemde is het echt not done :r ongeacht mooi lijf of niet..

Maar hun eigen ego zal er wel warm van worden en van groeien :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-18 17:50

Precies ll, dat heb ik ook zo :j

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-18 19:28

Badkamerselfies krijg ik gelukkig nooit zoveel.

Date 2 vandaag gehad.
Ben nu in dubio.
Date 1 was aantrekkelijk, enorm stout op een leuke manier maar valt in de categorie 'foute man'. Wel nam hij 3 repen Tony's mee, appt er vrolijk met me op los en wil wel zien waar het schip strand met me. Het woord relatie heeft hij nog niet in zijn mond genomen. Weet ook niet of het dus wel relatiemateriaal is. Ik weet wel dat ik behoorlijk weke knieën van hem krijg.

En dan de date van vandaag. Enorm aardige en serieuze man. Groot, prachtig lijf, redelijk hoofd. Maaar, er is geen flirtje uitgekomen. Geen dubbele opmerking, niks. Wel heeft hij een uitstekende baan en zoekt hij een relatie. En hij vind mij erg leuk. Ik zou best op tweede date willen in de hoop dat hij wat pit in zijn donder heeft. Ik ben een vrouw die een beetje overwonnen moet worden. Ik zal zelf bv nooit met zoenen beginnen.

Wat nu?

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-18 19:39

Wat wil je zelf?

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-18 19:41

Ik denk dat je dan vooral naar je gevoel moet luisteren, niet te veel in je hoofd gaan zitten en nadenken over wat de verstandige optie is.

Dus wat Berdien ook zegt.

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-18 19:53

Garantie krijg je toch niet..

Ik heb zelf echt wel chemie nodig. Een hele rustige man zou goed zijn voor me maar vaak zijn die niet zo sprankelend. Dan ga ik dat missen.

Ik ben even helemaal klaar met het single zijn en het daten. Wat een gedoe.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-18 19:56

Storm, misschien dat als die 2e een beetje los komt dat er wel wat in zit. Moeilijk te zeggen na 1 date, zou zeker nog een keer gaan.. je hoeft ook niet morgen te beslissen toch?

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-18 20:13

Zo lastig, ik zou ze het liefste willen combineren...
Maar beide tegelijk daten vind ik ook niet eerlijk van mezelf.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-18 21:58

Storm schreef:
Zo lastig, ik zou ze het liefste willen combineren...
Maar beide tegelijk daten vind ik ook niet eerlijk van mezelf.

Waarom niet, zolang je nergens aan vast zit of serieus aan het daten bent.
Het zijn maar 1e of 2e ontmoetingen nu?.
Ik zou niet op 1 paard wedden...of je moet voor jezelf al beslist hebben.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-18 22:13

Zou je het, ondanks je bedenkingen, op beide kunnen (probeer het zo onplastisch mogelijk te brengen :D )? Wat zou er dan verkeerd aan zijn om met beide op 2e date te gaan? Snap dat je loyaal wil zijn, zou ik ook hebben, maar er is toch nog geen relatie?

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 05:33

Ik zou dat gevoelsmatig niet kunnen. Maar goed. Ik sprak ook pas af als iemand me na meerdere gesprekken heeeeeeeeeel leuk leek. Ik zou het zelf niet chill vinden als ik al een soort band met iemand heb op gebouwd en dat ik dan nr 2 of 3 ben.

Maar goed iedereen is daar anders in. Ik nam het mss ook wel wat te serieus. Zolang je eerlijk bent doe je er ook niemand kwaad mee

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 06:30

Storm, gewoon aankijken hoe het gaat...
Na 1 of 2 dates ben je nog geen band aan het opbouwen, althans, dat denk ik.. Vooral als je nog niet hebt gesproken over 'exclusief een relatie zijn'.. Dan weten beide partijen toch eigenlijk wel dat het nog niet vast is..?

Wat leuk dat er dates geweest zijn :j Het was er een mooi weekend voor!!

Hier nog niks in de planning :')
Toevallig wel weer tinder aangehad en een lamme duim van het links swipen..

Hetzelfde als wat ik hier lees (gelukkig zijn er meer die dat hebben).. kale mannen doet me niks.. (grijs) borsthaar ook niet.. :n En inderdaad van die mannen met een kwabbig lichaam die een halve blootfoto maken (en er zoiets bijschrijven als 'op zoek naar een mooie verzorgde vrouw.. alleen voor 'leuke dingen' oid) dat ik dan denk "hoe denk je dat te gaan regelen dan??" :')
Ik heb absoluut geen hoge dunk van mezelf, en ergens lijkt t me fantastisch als je dat zelfvertrouwen hebt.. maar nee.. gewoon nee :')

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 06:34

Nou..
Ik zou dit weekend 2 dates hebben. Heb ze beide "geloosd" voordat de date was.
De eerste had ik leuk mee gekletst, telefoonnummers uitgewisseld en vanaf dat moment begon hij te bellen.
Eerste keer leuk, lekker spontaan. Tweede keer ook nog leuk, derde keer al wat ongemakkelijk (3x bellen in 4 uur tijd) en de vierde keer begon hij al naar mijn gevoelens te vragen. Oftewel, halve dag nummers uitgewisseld en elkaar nog niet ontmoet.
Ik begon een verstikkend gevoel te krijgen.

De andere was een fijn gesprek, liep heel ontspannen.
Hadden onder voorbehoud zaterdag iets afgesproken, want ik had overdag een verjaardag en wist niet tot hoe laat het ging duren.
Begon hij om half 7 al te appen: zeg nou maar gewoon dat het niet doorgaat, dan weet ik waar ik aan toe ben.
Waarop ik zei dat ik het gewoon door wilde laten gaan.
Maar nee, ik moest gewoon lekker daar blijven en genieten van het feestje.
Dus ik, nou oké dan. Gezegd dat ik het jammer vind, dat ik hem graag had ontmoet.
Leek allemaal in orde en toen ging hij opeens zeggen dat als ik nog een keer zou afzeggen, dat het dan voor hem winde oefening was.
Waarop ik zei dat hij had afgezegd en niet ik.

Nou, zo ging hij niet met mensen om. Ik hield me niet aan afspraken, blablabla.
Iets met de zure vruchten die ik nu plukte van zijn slechte ervaringen via Tinder.
Mijn zwager zei: dat ie maar uitkijkt dat zijn zaad niet zuur wordt.

Heb stiekem wel kunnen lachen om beide situaties.

Die zaterdagavond/nacht in wel nog naar ex-scharrel gegaan.
Hadden beide behoefte aan een goede gesprekspartner en een knuffel.

Hadden bedacht.. Friends zonder benefits, wel knuffelen..
Juist..

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 07:47

En, werkt dat?
Klinkt alsof je mooi bent ontsnapt aan die mannen

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 07:51

Nou ik denk zomaar dat de FwithoutB nu een FwithB is geworden?
Maar daar is toch ook niks mis mee..?

En die gasten.. werkelijk echt.. wat een dramatypes.. blij dat je daar niks mee afgesproken hebt!!
Kronkels... :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 07:58

Whaha die afzeg kerel, wat een onzeker figuur zeg.. :n en 3x bellen in 4 uur? :?

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 08:00

Ik had de tweede keer al niet opgenomen... heb wel wat beters te doen _O-

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 08:51

Jeetje wat een vage flippo’s allemaal weer. 3x Bellen in 4 uur komt een beetje desperate over en fem ook goed dat je ze hebt afgewimpeld. En dilemmas fwb of fzb.... hahahaha. Nouja zolang het gezellig is en niet teveel messed met je gevoelens lekker nog van genieten.

Ik was fwb beetje beu, dat gebrekkige contact ook af en toe. Als we met elkaar zijn alles leuk maar soms lijkt het alsof we van andere planeten komen.

Vorige week dus ook uit verveling maar even Tinder aangezet }:0 . Er kwam iets leuks voorbij, beetje gekletst en daarna toegevoegd op snap. Echt een macho met spierbundels en al (maar okee het is wel zijn beroep, personal trainer, en gezien ik me sinds enkele maanden ook begeef in de sportschool kan het handig zijn haha) maar tot nu toe geen schunnige foto’s (alleen zijn ps4 controller staan blote vrouwen op _O- ). Nu dus misschien toch een keer afspreken maar ik twijfel nog. Zou het echt niet leuk vinden om te horen als fwb met een chick afspreekt die hij niet al kent maar hij heeft blijkbaar minder moeite met ons gebrekkige contact :+ dus wellicht toch de manier me een beetje los te maken en in te zien dat er nog meer leuke vissen zwemmen? Nouja ik weet het niet...
We hebben het ook niet echt gehad over elkaars intenties met afspreken maar hij wil dat ik iets verzin om te doen. Gesprekken nog niet heel diep gegaan maar wel een leuk contact.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 08:55

maar een fwb mag toch zelf doen wat ie wil? Dat is het voordeel van fwb? Denk ik dan?

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 08:57

Ja daarom zou het ook niet illegaal zijn ofzo om te doen :+ maar we zijn natuurlijk wel gegaan van potentiele relatie (exclusiviteit) naar fwb (niet meer gesproken of we exclusief zijn) dus er is op zekere hoogte nog wel een gevoel en een sprankje hoop. Althans dat laatste vooral van mijn kant. Wauuw ingewikkeld :+

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 09:00

Haha Fem, scharrel en ik hadden dat ook ooit eens bedacht. Heimelijk mislukt :o Nahja, als het maar gezellig is geweest toch? Wel jammer van je 2 dates. Verstikkend gevoel hebben is niks. En die ander heeft wel een bijzondere redenering.

Storm, denk dat zolang er nog niks is gebeurd of uitgesproken naar elkaar, je best tegelijk kan daten. Het is ook gewoon moeilijk om op basis van 1x afspreken te bepalen wat je wilt. Je moet iemand toch beter leren kennen. Bedenk vooral wat je zelf wilt, wil je een van beiden of beiden beter leren kennen? Dan gewoon doen!

Och Linda_Fleur, mannen komen toch ook van Mars en vrouwen van Venus? Dus dat gevoel klopt aardig denk.

Hier gister ook gedoe met mn scharrel. Voel me er enerzijds rot door, anderzijds ben ik er zo klaar mee. Het is niet de eerste keer. En hij heeft de gave om dingen in een gesprek te zeggen die 0,0 bijdragen aan het gesprek en mij daardoor het gevoel geeft me in een hoek te zetten en te bekritiseren. Terwijl ik juist alleen ff mn verhaal en gedachten erover kwijt wilde. Mannen schieten dan toch vaak in de adviserende rol, maar dat hoef ik niet, wil alleen mn verhaal kwijt. Iets met Mars en Venus dus..

Kale mannen..tsja, als het echt kaal als in bowlingbal-kaal is dan vind ik het wel wat hebben bij sommige mannen. Voorkeur gaat toch uit naar een hoofd vol haar. Bovenop kaal en zijkant wel haar, no thanx..
Laatst bijgewerkt door Jibbel op 04-06-18 09:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 09:04

LF: dat snap ik wel.. wat dat betreft ben ik blij dat mijn ex en ik dat niet zo gedaan hebben, en dat hij gewoon verder gaat.. Maakt voor mij duidelijk dat er geen hoop meer is :j
Het is op zich niet ingewikkeld natuurlijk, jij hebt valse hoop, dat is het. En anders moet je het uitspreken.. niemand wordt wijzer van 'misschien'-dingen :)

En Jibbel, een scharrel is toch iets leuks? Gewoon voor zomaar.. Volgens mij moet je daar 0,0 gezeur of onprettig gevoel bij hebben.. dat soort dingen kunnen altijd nog als je in een relatie zit hoor... :')
Juist een scharrel zou het voordeel moeten hebben van alleen de leuke dingen..

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 09:10

Eens, maar ja, hij is zoveel meer dan alleen plat voor de seks. Soms zeg ik ook weleens, het is alsof we een relatie hebben, maar dan zonder het naampje en zonder dat we de verplichte familiedingen doen.