Maar nog vaker is het een niet enorm sexy lichaam op een niet aantrekkelijke manier gefotografeerd inderdaad
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar nog vaker is het een niet enorm sexy lichaam op een niet aantrekkelijke manier gefotografeerd inderdaad
Storm schreef:Zo lastig, ik zou ze het liefste willen combineren...
Maar beide tegelijk daten vind ik ook niet eerlijk van mezelf.
)? Wat zou er dan verkeerd aan zijn om met beide op 2e date te gaan? Snap dat je loyaal wil zijn, zou ik ook hebben, maar er is toch nog geen relatie? 
Het was er een mooi weekend voor!!
En inderdaad van die mannen met een kwabbig lichaam die een halve blootfoto maken (en er zoiets bijschrijven als 'op zoek naar een mooie verzorgde vrouw.. alleen voor 'leuke dingen' oid) dat ik dan denk "hoe denk je dat te gaan regelen dan??" 

en 3x bellen in 4 uur?
. Er kwam iets leuks voorbij, beetje gekletst en daarna toegevoegd op snap. Echt een macho met spierbundels en al (maar okee het is wel zijn beroep, personal trainer, en gezien ik me sinds enkele maanden ook begeef in de sportschool kan het handig zijn haha) maar tot nu toe geen schunnige foto’s (alleen zijn ps4 controller staan blote vrouwen op
). Nu dus misschien toch een keer afspreken maar ik twijfel nog. Zou het echt niet leuk vinden om te horen als fwb met een chick afspreekt die hij niet al kent maar hij heeft blijkbaar minder moeite met ons gebrekkige contact
dus wellicht toch de manier me een beetje los te maken en in te zien dat er nog meer leuke vissen zwemmen? Nouja ik weet het niet...
maar we zijn natuurlijk wel gegaan van potentiele relatie (exclusiviteit) naar fwb (niet meer gesproken of we exclusief zijn) dus er is op zekere hoogte nog wel een gevoel en een sprankje hoop. Althans dat laatste vooral van mijn kant. Wauuw ingewikkeld
Nahja, als het maar gezellig is geweest toch? Wel jammer van je 2 dates. Verstikkend gevoel hebben is niks. En die ander heeft wel een bijzondere redenering.