Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dus ik snap de opmerkingen over konijnen.
En konijnen, deze week 2 dode jongen eruit gehaald waar ik niets aan had gezien. Ook volwassen konijnen liggen plots dood. Onweer is ook altijd spannend. En nog zo een grappige: Ik weeg op dag 1 6 kilo, dag 2 5,5 kilo en dag 3 ben ik dood en is het enkel vel over wat botten. Al snij je ze open, je weet gewoon niet wat het is waardoor ze opeens zo vel over been komen. Ik heb al vaak gezegd er mee te stoppen want betrouwbaarheid daarin is echt 0,0
Maar als het goed gaat heb je ook gewoon 7-8-9 dieren in de diepvriezer na 3 maand.
Elise_0o schreef:Moonfight schreef:Varkens zijn gelukkig bijna niet kapot te krijgen
De enige tijd die bij varkens altijd spannend is, is na de bevalling.
Baarmoeder ontsteking is a b*tch.
Er hangen nu 2 zware lampen en er staat een grote plaat. Hok is vrij dicht met net genoeg verluchting. Zo warmen de lampen de volledige ruimte op

hopelijk wil de verkoop straks beter. Is bij jullie al zoveel fruitbloesem open? Hier (gelukkig) nog niet. Moonfight schreef:Woooow wat een kuikens Moestuinhopelijk wil de verkoop straks beter. Is bij jullie al zoveel fruitbloesem open? Hier (gelukkig) nog niet.