Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lumi schreef:Ik ben op zoek naar een goedkoper alternatief voor de Cruesli Chocolade van Quaker, nu die vijf euro per doos geworden is.
Ik ben op zoek naar een krokante muesli of cruesli met chocolade, waar geen hazelnoot in zit.
Helaas vinden veel fabrikanten dat een hele leuke combinatie, dus ik heb de juiste vervanging nog niet kunnen vinden.
Alou schreef:Lumi schreef:Ik ben op zoek naar een goedkoper alternatief voor de Cruesli Chocolade van Quaker, nu die vijf euro per doos geworden is.
Ik ben op zoek naar een krokante muesli of cruesli met chocolade, waar geen hazelnoot in zit.
Helaas vinden veel fabrikanten dat een hele leuke combinatie, dus ik heb de juiste vervanging nog niet kunnen vinden.
https://www.jumbo.com/producten/jumbo-c ... g-245978DS deze misschien?
Lumi schreef:Ik ben op zoek naar een goedkoper alternatief voor de Cruesli Chocolade van Quaker, nu die vijf euro per doos geworden is.
Daphara schreef:Ik zoek een bepaalde omgevingsspray tegen vlooien, ik heb het 6 jaar terug ook gebruikt. Het is een bus die je in een ruimte plaatst en aan zet, deze spuit zichzelf dan helemaal leeg (leegloopventiel) en 3 uur lang mag er niemand die ruimte in. Na die tijd moet je alles goed afnemen/schoonmaken.
Ik heb destijds mijn huis in 2-en opgedeeld. Eerst de katten in het ene deel en de tussendeur dicht. In het andere deel al het eetbare in de kasten. Spraybus leeg laten spuiten, alles schoongemaakt en toen de katten naar dat deel en hetzelfde herhaald in het andere deel van het huis. Ik was (samen met de behandeling van de katten zelf) in 1x van alle vlooien af.
Ik zit nu al bijna 2 weken te martelen met vlooien in huis en kan dat specifieke spul niet meer vinden.
Het gaat dus echt om een spuitbus die zichzelf leegspuit nadat die geactiveerd is.
Wie weet wat ik bedoel?
deksel schreef:Ik ben op zoek naar veters met een paardenprint erop. Die lang genoeg zijn voor een grote mannensneakers!
Roodvos schreef:deksel schreef:Ik ben op zoek naar veters met een paardenprint erop. Die lang genoeg zijn voor een grote mannensneakers!
Zoiets?
https://www.ebay.co.uk/itm/143426149488
secricible schreef:Het gaat vooral om het aantal gaatjes in de schoen. 110cm is tot ongeveer 6 gaatjes
Femke_Tweety schreef:Oké.
Rare zoekvragen mogen hier.
Mooi.
Komtie dan...
Ik ben een soort uitdaging aangegaan.
Hond trainen, en uiteindelijk een foto maken van hem met 4 rode laarsjes aan zijn poten.
Don't worry, hond wordt niet mishandeld. Training is positief en hond is gewend dat ik steeds dingen uitspook met hem. Vindt hij nog lollig ook, als ie maar aandacht krijgt.
Maar goed, nu de zoektocht dus.
4 klein formaat laarsjes (regenlaarsjes bijvoorbeeld) voor zo min mogelijk geld. Want het moet wel een geintje blijven![]()
[ [url=m/rZDYA9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is een beetje het idee (net even snel deze foto gemaakt met mijn rubberklompen) maar dan dus met aan 4 poten rode laarsjes. (Staand ipv zittend)
Help...