Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lizz

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-22 19:16

Ik denk dat deze het is, even googlen op
faux leather mouse with catnip

Maar kan geen verkoper vonden, ooit verkocht zooplus deze wel (de uk versie iig).

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-22 10:49

Ik zoek een bepaalde omgevingsspray tegen vlooien, ik heb het 6 jaar terug ook gebruikt. Het is een bus die je in een ruimte plaatst en aan zet, deze spuit zichzelf dan helemaal leeg (leegloopventiel) en 3 uur lang mag er niemand die ruimte in. Na die tijd moet je alles goed afnemen/schoonmaken.

Ik heb destijds mijn huis in 2-en opgedeeld. Eerst de katten in het ene deel en de tussendeur dicht. In het andere deel al het eetbare in de kasten. Spraybus leeg laten spuiten, alles schoongemaakt en toen de katten naar dat deel en hetzelfde herhaald in het andere deel van het huis. Ik was (samen met de behandeling van de katten zelf) in 1x van alle vlooien af.

Ik zit nu al bijna 2 weken te martelen met vlooien in huis en kan dat specifieke spul niet meer vinden.
Het gaat dus echt om een spuitbus die zichzelf leegspuit nadat die geactiveerd is.

Wie weet wat ik bedoel?

Lumi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-22 15:33

Ik ben op zoek naar een goedkoper alternatief voor de Cruesli Chocolade van Quaker, nu die vijf euro per doos geworden is.
Ik ben op zoek naar een krokante muesli of cruesli met chocolade, waar geen hazelnoot in zit.
Helaas vinden veel fabrikanten dat een hele leuke combinatie, dus ik heb de juiste vervanging nog niet kunnen vinden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-22 15:43

Lumi schreef:
Ik ben op zoek naar een goedkoper alternatief voor de Cruesli Chocolade van Quaker, nu die vijf euro per doos geworden is.
Ik ben op zoek naar een krokante muesli of cruesli met chocolade, waar geen hazelnoot in zit.
Helaas vinden veel fabrikanten dat een hele leuke combinatie, dus ik heb de juiste vervanging nog niet kunnen vinden.

https://www.jumbo.com/producten/jumbo-c ... g-245978DS deze misschien?

Lumi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-22 16:26

Alou schreef:
Lumi schreef:

https://www.jumbo.com/producten/jumbo-c ... g-245978DS deze misschien?

Die ziet er goed uit! Ga die zeker uitproberen. Zou heel fijn zijn, want scheelt behoorlijk in de prijs.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-22 17:07

Lumi schreef:

Zelf maken? Is niet heel erg ingewikkeld... Als je er per se chocola bij door wilt dan zou ik van die drops kopen die je normaal in American Cookies doet :)

carineken

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-22 17:13

Een specifieke marvel/x-men/wolverine film.
Het enige wat ik me kan herinneren van de film is dat wolverine (?) in een nep dorp zit en zich gaat verschuilen in een koelkast en er een (atoombom) op het dorp word gedumpt.

Boheme

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-22 17:18

carineken schreef:
Een specifieke marvel/x-men/wolverine film.
Het enige wat ik me kan herinneren van de film is dat wolverine (?) in een nep dorp zit en zich gaat verschuilen in een koelkast en er een (atoombom) op het dorp word gedumpt.

Dat is ook een stukje uit Indiana Jones.

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-22 18:57

Daphara schreef:
Ik zoek een bepaalde omgevingsspray tegen vlooien, ik heb het 6 jaar terug ook gebruikt. Het is een bus die je in een ruimte plaatst en aan zet, deze spuit zichzelf dan helemaal leeg (leegloopventiel) en 3 uur lang mag er niemand die ruimte in. Na die tijd moet je alles goed afnemen/schoonmaken.

Ik heb destijds mijn huis in 2-en opgedeeld. Eerst de katten in het ene deel en de tussendeur dicht. In het andere deel al het eetbare in de kasten. Spraybus leeg laten spuiten, alles schoongemaakt en toen de katten naar dat deel en hetzelfde herhaald in het andere deel van het huis. Ik was (samen met de behandeling van de katten zelf) in 1x van alle vlooien af.

Ik zit nu al bijna 2 weken te martelen met vlooien in huis en kan dat specifieke spul niet meer vinden.
Het gaat dus echt om een spuitbus die zichzelf leegspuit nadat die geactiveerd is.

Wie weet wat ik bedoel?

Deze?
https://www.medpets.be/bolfo+fleegard+fogger/

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-22 19:07

De eitjes blijven dan leven, denk ik?

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-22 19:13

Geen idee, heb alleen opgezocht wat aan de beschrijving voldeed :)

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-22 09:45

Ik ben op zoek naar veters met een paardenprint erop. Die lang genoeg zijn voor een grote mannensneakers!

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-22 10:13

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-22 06:57

Roodvos schreef:
deksel schreef:
Ik ben op zoek naar veters met een paardenprint erop. Die lang genoeg zijn voor een grote mannensneakers!

Zoiets?
https://www.ebay.co.uk/itm/143426149488

Ja! Super, ik kwam niet verder dan zoekresultaten voor veters voor in een paardrijlaars.
Zouden deze lang genoeg zijn voor grote sneakers voor een man?

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-22 11:19

deksel schreef:
Ja! Super, ik kwam niet verder dan zoekresultaten voor veters voor in een paardrijlaars.
Zouden deze lang genoeg zijn voor grote sneakers voor een man?
En dat vraag je aan mij? Chronisch single en met schoenmaat 37? :+

Maar denk het wel hoor, zijn meer dan 1 m lang.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-22 11:35

Het gaat vooral om het aantal gaatjes in de schoen. 110cm is tot ongeveer 6 gaatjes

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-22 12:11

secricible schreef:
Het gaat vooral om het aantal gaatjes in de schoen. 110cm is tot ongeveer 6 gaatjes

Daarover heb ik ooit eens ruzie gehad met een verkoper in een schoenenzaak _O-
Ik had thuis gemeten en had veters nodig van lengte x in kleur y. Verkoper wist geen lengtes :? maar vroeg mij naar het aantal gaatjes. Dat wist ik dan weer niet, want dat had ik niet geteld, maar het waren er 10 of 12. Dat kon niet volgens de verkoper, maar een dubbele rij van 6 toch is echt 12 gaatjes :)* . Ik kreeg het niet aan zijn verstand.
Vervolgens klopte dan volgens hem de lengte niet. Nou waren het wat afwijkende schoenen qua afstand tussen de gaatjes, maar dat kreeg ik ook al niet uitgelegd.
Ondertussen was ik het al aardig flauw. Vent, ik wil gewoon veters van lengte x in kleur y, al wil ik er goudvissen mee vangen, kan het jou schelen. Nou, ik kon er geen veters kopen zonder te weten voor hoeveel gaatjes het was 8)7 .

Bij de schoenmaker aan de overkant kon ik gelukkig wel zonder gekke vragen veters in lengte x en kleur y kopen.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-22 18:25

Ik zoek een kortingscode van epplejeck.
Is daar zowiezo wel eens korting?

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-22 19:18

Alja schreef:
Ik zoek een kortingscode van epplejeck.
Is daar zowiezo wel eens korting?

Er is daar heel vaak korting. Zo vaak dat ik daar zonder korting nooit wat koop.

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-22 13:24

Oké.

Rare zoekvragen mogen hier.
Mooi.

Komtie dan...

Ik ben een soort uitdaging aangegaan.
Hond trainen, en uiteindelijk een foto maken van hem met 4 rode laarsjes aan zijn poten.

Don't worry, hond wordt niet mishandeld. Training is positief en hond is gewend dat ik steeds dingen uitspook met hem. Vindt hij nog lollig ook, als ie maar aandacht krijgt.

Maar goed, nu de zoektocht dus.
4 klein formaat laarsjes (regenlaarsjes bijvoorbeeld) voor zo min mogelijk geld. Want het moet wel een geintje blijven :')

Afbeelding

Dit is een beetje het idee (net even snel deze foto gemaakt met mijn rubberklompen) maar dan dus met aan 4 poten rode laarsjes. (Staand ipv zittend)

Help... :')

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-22 13:41

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-22 14:03

Femke_Tweety schreef:
Oké.

Rare zoekvragen mogen hier.
Mooi.

Komtie dan...

Ik ben een soort uitdaging aangegaan.
Hond trainen, en uiteindelijk een foto maken van hem met 4 rode laarsjes aan zijn poten.

Don't worry, hond wordt niet mishandeld. Training is positief en hond is gewend dat ik steeds dingen uitspook met hem. Vindt hij nog lollig ook, als ie maar aandacht krijgt.

Maar goed, nu de zoektocht dus.
4 klein formaat laarsjes (regenlaarsjes bijvoorbeeld) voor zo min mogelijk geld. Want het moet wel een geintje blijven :')

[ [url=m/rZDYA9.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit is een beetje het idee (net even snel deze foto gemaakt met mijn rubberklompen) maar dan dus met aan 4 poten rode laarsjes. (Staand ipv zittend)

Help... :')

Schoentjes voor poppen? Wellicht bij een speelgoedwinkel kijken? Ik weet dat Intertoys schoentjes verkoopt,maar weetniet hoe duur ze zijn.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-22 14:16

De kringloop.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-22 14:20

Vinted?
Lenen?

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-22 14:41

Ik heb mijn vraag op op Facebook gegooid, en mijn vrij chique buurvrouw reageerde dat ze die misschien wel heeft en dat ik ze mag lenen...

Die heeft ooit sneuuwlaarsjes gekocht voor haar hond, maar ze verzuchtte net dat dat dus voor geen meter werkt :D

Ze gaat kijken of ze ze kan vinden :D