Baby en kinderkleding

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Keet

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-18 21:16

Hier de baby versie en inmiddels gewone jeugdbescherming omdat de baby versie niet meer past :+

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-18 21:26

Mijn man speelt drums in een doedelzakband, waar ook opa en oma doedelzak in spelen. Als je daarnaar gaat kijken wil je wel gehoorbescherming op :=
En idd autoracen, carnavalsoptocht, etc.

Ik hoorde laatst dat 1 op de 8 kleine kinderen al gehoorbeschadiging heeft. Zo zonde!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-18 08:29

Oké, scheelt wij zijn eigenlijk nooit in een situatie met veel lawaai met haar. We vermijden hoe dan ook wel liever de drukte met een klein kind. Ja sportwedstrijden (paard/voetbal/hockey), maar dat is niet extreem qua geluid.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 09:41

Dat deden wij ook. Laatst reed schoonvader mee met een vrachtwagen in colonne voor kinderen met een handicap. uiteraard wilden kleinkinderen kijken.
Dan is het echt fijn.

Op scholen zie je ze tegenwoordig ook erg veel.

Em bij onze elektrische grasmaaier zet ze hem ook graag op.

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 09:54

IMJ schreef:
Dat deden wij ook. Laatst reed schoonvader mee met een vrachtwagen in colonne voor kinderen met een handicap. uiteraard wilden kleinkinderen kijken.
Dan is het echt fijn.

Op scholen zie je ze tegenwoordig ook erg veel.

Em bij onze elektrische grasmaaier zet ze hem ook graag op.

Dat las ik ook idd. Moet zeggen dat ik dat wel wat apart vind, lijkt me toch als docent een zwaktebod als je de ouders moet aanraden om oorkappen op te zetten in de klas voor de concentratie. Wat voor apekooi is het dan in je lokaal?

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 10:03

Kruip even onder de meelees steen vandaan.

Waar kopen jullie sokken met nopjes?
(11 maanden oud)

Hema zitten niet fijn en vallen klein zie ik nu.
En bij de Zeeman hebben ze haar maat steeds niet.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 10:47

linnie050 schreef:
Kruip even onder de meelees steen vandaan.

Waar kopen jullie sokken met nopjes?
(11 maanden oud)

Hema zitten niet fijn en vallen klein zie ik nu.
En bij de Zeeman hebben ze haar maat steeds niet.

Ik heb ze onlangs bij Primark gehaald.

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 10:49

Bij de H&M hebben ze ze ook vanaf maat 20 oid.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 10:52

Wibra en zeeman.

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 10:54

Zeeman heeft slechte voorraad vaak, idd. Hier zijn altijd de jongenssokjes op en ligt het vol met roze sokjes in alle maten. Gelukkig gaan we nu weer lekker naar blote voeten tijd. Anders blijf je bezig met antislipsokjes binnen, gewone sokjes in zn schoentjes naar buiten, etc.

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 10:57

Ik vind de Kruidvat sokjes het meest fijn.
Zeeman en Hema blijven totaal niet zitten hier. Of te groot of te klein.. werkt allemaal net niet.

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 11:27

Mir, het is in mijn klas verre van een apekooi, maar ook ik laat kinderen soms werken met koptelefoon.
Als ik met een klein groepje verlengde instructie geef, is er rumoer, ik praat, of mijn groepje praat tegen mij. Rest kan dan volledig stil zijn. Kinderen die klaar zijn, lopen door de klas om spullen jn tee leveren, pakken iets uit hun laatje, gaan ander werk doen, moeten soms samen overleggen.
En uiteraard zijn er altijd wel kids die even kletsen, even wat vragen aan groepsmaatje etc. Geluid van kinderen op d gang.
Ook zijn er gewoon kids die veel moeite hebben geluiden te blokkeren. Dan iszo een koptelefoon een uitkomst.

Ik kan zelf erg slecht tegen ruis, dus overhet algemeen is het heel stil id klas zat, maar toch voor sommige toch teveel. de

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 11:34

Hm misschien dan meer iets van deze tijd. Vroeger zelf op een school gezeten met drie groepen in 1 klas dus daar liep alles altijd door elkaar en niemand had een koptelefoon op. Maar als het kennelijk nodig is voor sommige kinderen misschien toch een uitkomst. Zou er zelf niet snel aan beginnen denk ik.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 11:37

Ik blijf het bijzonder vinden, zo'n rustig slapend kind met allemaal tuigage eromheen, dat had Luukie echt nooit gepikt _O- Mazzel hoor als je er zo 1 hebt :)

Gehoorbeschermers heb ik ook ooit gehaald, voor als opa aan het zagen is ofzo. Zonnebril doen we niet aan.

Goh dat ze dat op scholen gebruiken joh inderdaad... we hebben Luukie vorige week ingeschreven op een Dalton-school, daar hebben ze gewoon het gebouw voorzien op verschillende behoeftes. Kinderen kunnen in het lokaal werken maar ook via de trap achterin het lokaal naar de vide gaan als ze het bvb. te druk vinden of men beneden juist stil moet zijn, en zij willen even overleggen. Of ze gaan even op de gang zitten, daar zijn ook werkplekken voorzien. Echt super fijne school lijkt het me :)

liesJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 13:49

mijn nichtje heeft ook een koptelefoon ( ze wordt binnenkort getest op hoog sensentive.. en ze vind het fijn om zich af en toe even af te sluiten en dan rustig te gaan lezen...

bij de zeeman liepen we vanmorgen tegen een zomerjas aan, niet de allermooiste maar dat geeft niet!
deze was maar 10 euro dus kunnen we de rest weer bij de spaarpot voor onze verre reis leggen

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 13:55

Ik heb niet zo'n moeite met gehoorbeschermers als kinderen zich daardoor beter kunnen focussen.

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 14:11

Afbeelding

Dametje in mexx (tuniekje en vestje, hema broekje en noppies hoedje.

Ik vind het fijn als ik met zoiets simpels als een koptelefoon in kan spelen op de individuele behoeften van een kind :)

enjoy86

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 14:30

Wat een leuke foto!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 14:31

Neerzetten en lachen maar :D

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 14:41

She poses like a model! :D

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 14:49

Ik vind het een mooie uitvinding zo n koptelefoon voor kinderen. Ik had het vroeger wel kunnen waarderen. Ik heb zo n kind die ook alles hoort en af en toe haar rust opzoekt (lees kruipt in een hoekje met een boekje)

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 14:50

Mooi setje michelle! Dat lachje!

Hier gister foto s gemaakt op de pony in het bos in een wit jurkje van de h&m, benieuwd naar de foto s

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-18 15:07

Hier ook een kind dat houdt van rust. Zelf is ze ook heel rustig en kan rustig een hele tijd lekker spelen in een hoekje met haar poppen. Gelukkig ook een rustig kinderdagverblijf.
En bij ons in huis is ook altijd veel rust. Overdag geen tv aan, gaat met mij mee naar paard en staat ze lekker rustig buiten in de kinderwagen, we wonen vrij afgelegen, dus weinig geluid.

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 15:16

Wat een snoepie is jouw meisje Michelle!

Hier ook een huis buitenaf en kids niet mee naar optochten oid waar echt heel veel geluid is. Maar altijd goed om aan de oortjes te denken als je kleintje wel mee gaat naar zoiets :)

Gup zijn hoedje past niet meer helaas :( dus ik moet moet snel op zoek naar iets anders nu het zo zonnig wordt. Zijn er nog aanraders?

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 15:31

Welke maat heeft hij MM?

Cruz is al doof denk ik, wij werden ooit ingesloten door een menigte en de fanfare stopte net voor ons. Hij heeft er lekker doorheen geslapen trouwens. :') Ik zie hem niet veel overdag maar ik weet dat mijn moeder ook van rust houdt en lekker met hem wandelen. KDV zal wel wat drukker zijn vermoed ik.