Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lynn_Nikita schreef:met verzenden kan je ook laten afleveren bij een ups punt ipv huisadres
Vandaag heel wat werk aan gehad
Koper wilde via kiala verzonden hebben, maar dat bestaat dus niet meer en is nu Ups. ik braaf met mijn pakketje daarheen, ging dat niet. Je moet vooraf een bon printen, laat mij dus net geen printer meer hebben. Eerst gaf zij alleen een afleverpunt op,m geen adres, kon ik het weer annuleren en wachten op het adres erna moest ik haar emailadres hebben, ook die had ik niet. En dat ik moest printen kwam ik pas achter nadat het al betaald was. na veel gedoe heb ik het bij mijn moeder geprint maar dat doe ik dus ook niet meer alleen omdat een koper 3 euro vz kosten wil besparen
Suzanne F. schreef:Nou na 11 dagen na het overmaken heb ik mijn bestelde artikel binnen!! Dankzij bokkers kwam ik aan haar volledige naam en haar gegevens. Ze nam de tel niet op maar ik had ook een mailadres. Een keer gemaild met duidelijke taal en vandaag kreeg ik hem binnen. Waar het aan gelegen heeft weet ik niet maar ben wel opgelucht.
Anoniem schreef:Ik zou wel de andere koper een bericht sturen dat er een gegadigde is die eerder langs wil komen en definitief wil kopen. En dat je dus wel zeker wilt weten dat ze hem voor prijs x kopen.
Ik vind het eerlijk gezegd een beetje asociaal om voor een hoger bod te gaan... als het andersom was geweest had iedereen geroepen dat de verkoper een hufter was..