Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yentaah schreef:Hoe lang doen jullie ongeveer met een waxmelt? Ik heb er nu eentje al zeker een week en het lijkt wel alsof er niks gebeurt
Yentaah schreef:Van de xenos: grootte is vergelijkbaar met drievierde waxmelt van yankee candle. Elke avond zo'n 2 uur. Ik vind het ergens ook gewoon jammer dat hij zo lang meegaat, want ik kan mijn nieuwe waxmelts niet uitproberen, maar wil deze ook niet weggooien
waxmeltsenzo schreef:Bij mij bleef de cilliconen mal wel plakken of er kwam een gat in, was hier snel klaar mee. Met een los schaaltje en dan overgieten in een malletje of cupje werkt wel prima.
Alwiene schreef:[ [url=m/6SkNEL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kennen jullie deze? Kwam ze tegen in de bouwmarkt vanmiddag. Had ze nooit eerder gezien. Ik zag lychee en ik ben gek op lychee dus moest even snuffelen, maar was zeer teleurstellend helaas. Vond het meer chemische parfum dan lychee.
waxmeltsenzo schreef:Bij mij bleef de cilliconen mal wel plakken of er kwam een gat in, was hier snel klaar mee. Met een los schaaltje en dan overgieten in een malletje of cupje werkt wel prima.
Kirja schreef:Zonde is dat Yonker, ik vind de 3 wicks sowieso sterker geuren dan de kaarsen.
Hier nog aan het bedenken wat ik ga opzetten. Flink aan de poets zo dus zal wel een fris luchtje worden.
Charaz schreef:In de hoek ermee Yonker!
Yentaah schreef:Ik ga de waxmelt maar gewoon vervangen, ben ondertussen ook wel klaar met deze geur
Yonker schreef:Ik heb t ook ff geprobeerd maar ik wissel gewoon van wax. Nu heb ik ook 4 branders dus kan afwisselen![]()
Al gebruik ik eigenlijk voor alles behalve Yankee (die doet het niet zo goed) mijn elektrische scentsy brander. Top ding is dat![]()
Ik had gisteren dus Paris aan... viel beetje tegen, hij geurde niet zo heel goed en hij poolde nietjasje aangetrokken maar zag vanochtend dat hij alsnog niet helemaal gepoold was. Volgende keer maar even straf geven
![]()
Heb het idee dat die pasport kaarsen gewoon niet zo sterk geuren, jammer want er zitten echt heerlijke geuren bij....