tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 11:30

Mijn probleem heeft zich uit zelf opgelost denk ik. Gisteravond is hij naar een klasgenootje gegaan om data op te halen van school. Daarna ben ik geblokkeerd. Duidelijk toch? :wave:

Ik voel me hartstikke poedersuiker.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 11:31

Air schreef:
OMG := Ik had in het vorige gebouw waar ik woonde ook een man van 45+ die dacht dat ik wel interesse in hem had omdat ik gewoon aardig deed en een praatje maakte :r

Nou dit dus … altijd als ik gewoon vriendelijk ben krijg ik dit. Doe ik dan zo gek?

Neverland .. dan meen je niet ..

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 11:42

Neverland schreef:
Mijn probleem heeft zich uit zelf opgelost denk ik. Gisteravond is hij naar een klasgenootje gegaan om data op te halen van school. Daarna ben ik geblokkeerd. Duidelijk toch? :wave:

Aaah nee wat een eikel :(:)
Wel een heel duidelijk teken dat je vaak toch op je gevoel kan vertrouwen..

stroopkoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 11:42

Neverland schreef:

Serieus??? Wat een vent joh hoe kinderachtig ben je dan :oo Gewoon even langs zn huis gaan en vragen wat precies de bedoeling hier van is en even duidelijk melden dat dit dus GEEN manier is om je relatie te beëindigen _-:(

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 11:48

Neverland schreef:

Neeeeeee

Dat is toch geen manier om een relatie te beëindigen:(

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 11:50

Hij woont anderhalf uur van mij vandaan met de auto. Ik weet niet of ik die moeite nog in hem wil steken...

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 11:52

Neverland schreef:

Wats deze :roll:
In ieder geval, beter kwijt dan rijk. Al blijft het poedersuiker natuurlijk. Sterkte :(:) :*

stroopkoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 11:54

Neverland schreef:
Hij woont anderhalf uur van mij vandaan met de auto. Ik weet niet of ik die moeite nog in hem wil steken...

Ik zou doen wat voor jou de beste afsluiting lijkt. Als dat nog even lekker je zegje doen bij hem is moet je dat vooral doen, maar als je nu het liever hierbij houd en het wilt gaan verwerken moet je daarvoor kiezen. Gewoon doen waar jij zelf de meeste baat bij hebt en dus vooral veel aan jezelf gaan denken deze dagen! Niemand verdient het om zo gedumpt te worden

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 15:20

Neverland schreef:

Jeetje wat rot en onbeschoft zeg! Maar ik snap heel goed hoe je voelt en voel echt met je mee... Schroom niet om me een berichtje te sturen om te praten of wat dan ook. :(:)

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 15:57

Neverland schreef:

Oh wacht serieus??? Mijn hemel. Das eh ja k*t....

Ik heb dus alleen maar mannelijke collega's waarbij ook een aantal dachten dat ik interesse had omdat ik nueenmaal zo ben zoals ik ben.
Maar ik heb een ieder die in een bepaalde richting dacht gezegd, wij zijn collega's en meer niet.
Ook vanmorgen 1 collega op een fatsoenlijke manier gezegd dat ik graag een beetje prutsmuts, maar dat hij niet moet denken dat ik iets van hem wil. Hij heeft een vrouw etc.
Waarop hij alleen maar antwoorde, kijk dat vind ik nou zo cool aan jou. Je ouwehoert maar respecteert het als iemand een relatie heeft.
Maar van zijn kant was het dus gelukkig ook gewoon ouwehoeren en verder niks. Maar ik ben wat zulke dingen erg direct....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 20:25

Neverland, huh?... -O-

Ik kreeg ineens een appje van ex schoonmoeder. :+ En dat terwijl ik alle nummers en social media van iedereen had verwijdert en dus niet had verwacht ooit nog wat te horen. Als ik iemand niet in mijn contacten heb staan kunnen ze mijn profielfoto op whatsapp namelijk niet zien. Ik zou dan denken dat ik geblokkeerd ben? :+

Daarna ook nog even ruzie gemaakt met ex via app en nog wat dingen uit hem gekregen die alles eigenlijk nog meer en erger bevestigde dan dat ik al dacht. Allemaal erg fijn dus.

Heb hem net een bericht gestuurd die redelijk lang is maar alles perfect verwoord. Kan ik dit bericht ook even naar iemand in pb sturen? Heb hem al gestuurd en daarvoor ook al aan 6 man laten lezen maar heb toch nog wat meer bevestiging nodig dat ik het goed verwoord heb ofzo. :Y)

xClaudiaaL

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 20:38

Pb'en mag hoor!

Was het wel een fijn bericht van je ex schoonma? :(:)

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 20:51

Je mag mij ook PBEn :j
En idd was het een oke berichtje?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 21:02

Het was in die zin een oké berichtje. Gewoon of het goed ging en of ik alles op de rit heb. De timing was alleen niet lekker en ik vraag me af of het wel gemeend was na alles wat er ooit is gebeurd zeg maar.

stroopkoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 21:24

naomiiiii schreef:
Neverland, huh?... -O-

Ik kreeg ineens een appje van ex schoonmoeder. :+ En dat terwijl ik alle nummers en social media van iedereen had verwijdert en dus niet had verwacht ooit nog wat te horen. Als ik iemand niet in mijn contacten heb staan kunnen ze mijn profielfoto op whatsapp namelijk niet zien. Ik zou dan denken dat ik geblokkeerd ben? :+

Daarna ook nog even ruzie gemaakt met ex via app en nog wat dingen uit hem gekregen die alles eigenlijk nog meer en erger bevestigde dan dat ik al dacht. Allemaal erg fijn dus.

Heb hem net een bericht gestuurd die redelijk lang is maar alles perfect verwoord. Kan ik dit bericht ook even naar iemand in pb sturen? Heb hem al gestuurd en daarvoor ook al aan 6 man laten lezen maar heb toch nog wat meer bevestiging nodig dat ik het goed verwoord heb ofzo. :Y)

Je mag pb’en hoor!

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 21:37

Mijn pb staat ook altijd open hé

En huh Neverland? Zo uit het niets? Wat een eikel...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 23:13

Iedereen bedankt die ik mocht pb'en. :(:)

Er heeft zich nu wel weer iets voorgedaan waarvan ik denk van goh, gelukkig ben ik hier vanaf. Heb nog geen reactie van ex maar die verwacht ik ook niet meer na wat er net gebeurd is. Is niet erg, heb overal vrede mee op dit moment haha. :D

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 23:25

Afbeelding

stroopkoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-19 07:52

naomiiiii schreef:
Iedereen bedankt die ik mocht pb'en. :(:)

Er heeft zich nu wel weer iets voorgedaan waarvan ik denk van goh, gelukkig ben ik hier vanaf. Heb nog geen reactie van ex maar die verwacht ik ook niet meer na wat er net gebeurd is. Is niet erg, heb overal vrede mee op dit moment haha. :D

Fijn!

Eline91

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-19 08:03

Winged schreef:
Ik zelf ook :) maar ook direct nog een goede reden waarom hij het dus niet voor mij is (Nu mijn gevoel nog overtuigen... )

Afbeelding

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-19 12:34

Mooie quotes!:D

PreHungaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-19 17:02

Hele mooie quotes inderdaad! <3

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-19 11:05

Vandaag wil ik m'n ei toch ook nog even kwijt hier. Over het algemeen gaat het niet super met me, ik ervaar ongelofelijk veel stress en weet niet hoe ik die kan 'ontladen'. Vroeger kon ik dat door te paardrijden, maar gezien mijn paard nu een dik half jaar stil staat en ik nog geen nieuwe heb, gaat dat voorlopig ook even niet. Dat is dan ook zo een tweede punt wat stress veroorzaakt, want we zouden vanaf januari gaan kijken naar een nieuw paard (nu dus zonder mijn vriend, die was er ook heel betrokken in) en ik ben zo bang dat ik niks ga vinden omdat de paardenmarkt qua prijzen nu op zijn kop staat. Heb intussen wel afgesproken met mijn moeder dat ik vanaf volgend jaar minder ga werken, omdat het met mijn studies niet echt verantwoord is en ook niet de bedoeling.

En dan komt het tweede punt, ik loop zo tegen de muur omdat ik het gevoel heb dat ik veel te lang in die relatie gezeten heb. Begin deze maand was ik nog met hem op vakantie, en ja ik heb er echt de eerste week enorm vanaf gezien, maar nu heb ik totaal niet het gevoel dat ik hem nog mis. Gisteren appte hij me dat hij me mist, ik heb er niet op gereageerd, maar ik heb mezelf nog nooit zo snel over een breakup weten komen. Met mijn ex was ik er bijna een jaar slecht van. Des te beter dat ik er zo weinig last van ondervind, maar het voelt toch wel heel raar. Misschien ook omdat ik intussen gewend was aan hem zo weinig zien omdat hij in het buitenland werkt, maar 'normaal' gesproken zagen we elkaar toch ook wel zeker 3-4x per week.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-19 11:07

Wat mij altijd helpt om te ontladen is door te wandelen. Mijn hoofd wordt daar rustig van.

En lijkt me alleen maar fijn toch, dat je makkelijk over de break heen komt?

Callisto04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-19 15:03

Calipso, het was ook al wel een tijdje moeilijk, twijfels, het eerder vriendschappelijk zien, ... Als je er dan een punt achter zet is het denk ik normaal dat er al een zekere verwerking is gebeurd. De ene breuk is de andere niet, je voelt wat je voelt en moet je daarover niet slecht of schuldig voelen. Je hebt je best gedaan en het alle kansen gegeven. Geniet van het nu en kijk uit naar de toekomst!