Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

laughterline

Re: Bloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 13:07

Mag ik hier misschien om advies vragen voor degene met wordpress ervaring? :o

Op een pagina krijg ik er geen witregel tussen. Moet zeggen dat ik er geen verstand van heb haha. Heb op internet al wel wat liggen neuzen en kwam uit op de <br> code, maar die werkt helaas niet.

Tussen 'klik hier om de foto's te bekijken' en 'the last phase' wil ik wat meer enters..
http://wilketiellemans.com/?page_id=212

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 15:45

Als je werkt in de WYSIWYG pagina werkt de code inderdaad niet, maar als je op het knopje naast WYSIWYG klikt met de naam 'tekst' kun je htmlcodes invoeren en moet <br> wel werken :)

Ik ben heel trots op mijn volgende post, of nou ja, op de inhoud ervan :+
Fotografienieuws: I made the shortlist!

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 15:48

Charles schreef:
Als je werkt in de WYSIWYG pagina werkt de code inderdaad niet, maar als je op het knopje naast WYSIWYG klikt met de naam 'tekst' kun je htmlcodes invoeren en moet <br> wel werken :)

Ik heb echt geeeen idee haha, maar toch bedankt! voel me een beetje stom B-)

Edit: oh waaauw, wat een ontzettende mooie foto heb je gemaakt trouwens _/-\o_ _/-\o_
Laatst bijgewerkt door laughterline op 12-08-14 15:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 15:48

Wacht, ik laat het je zien met printscreens :)

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 15:53

Waar het cirkeltje staat, dat tabblad moet je aanklikken. Hij staat waarschijnlijk nu bij jou op het knopje ernaast met de naam 'wysiwyg'. Klopt dat?

Afbeelding

Edit: Dankjewel!!

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 15:55

Oh thanks, ja dat klopt! Maar daar werk ik juist in, geen idee waarom 'ie het niet doet :+

connepon85

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 16:23

Ik werk eigenlijk altijd in "text" omdat die editor inderdaad allemaal stijlregels toevoegt die ik zelf niet door heb.

Ik heb net een klein blogje online gezet n.a.v. het boek "Heb jij dat ook?!" over gevoelens waar eigenlijk niet echt een woord voor is. Ik heb een korte opsomming gemaakt maar misschien kunnen jullie er ook een aantal aan toevoegen?

http://paardenlifestyle.com/gevoelens-d ... t-horen-2/

Verder vandaag een leuk mailtje gehad van EquiRex waarin ze vraagt of ik het leuk vind om mee te gaan naar de Britse Kampioenschappen in september. Daar ga ik een vlog van maken. Nu al zin in :)

grassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 16:42

Wat een leuk onderwerp Connepon85! Er staan al veel super herkenbare dingen in je blog :D.
Eens even denken.. Vertedering als mijn (bijrijd)paardje met gespitste oortjes staat te wachten tot hij zijn na-het-rijden koekje krijgt. Of als hij heerlijk staat te genieten van een poetsbeurt.

En minder positief: frustratie als we bij het rijden steeds dezelfde fout maken, en boosheid op mezelf als ik niet rustig blijf maar me op ga lopen fokken.

Een nieuw blogje van mij, over gevoelens die 'verloofd zijn' losmaken: Van werkeloze wereldreiziger naar back at work & bride-to-be

connepon85

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 16:53

Dank je grassie! Zou je het misschien ook op de site zelf willen plaatsen (copy paste). Hoeft niet als je niet wilt hoor!

Je blog zet me wel weer even aan het denken. Ik ben nu 8 jaar samen met mijn vriend en we hebben beiden aangegeven niet te willen trouwen. Ik hecht niet zo heel veel waarde aan trouwen, maar het is wel zo dat als je er over leest, er toch weer even over nadenkt. Hetzelfde heb ik met kinderen. Pff lastig hoor! :p

connepon85

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 17:08

Zo ik heb weer geprobeerd om bij te lezen. Coole spulletjes Joyce! Wat zal het fijn zijn als je daadwerkelijk alles een plekje kunt geven.

Laura, ik zag je blog ook voorbij komen op Beautylab. Gaaf! Reisfilmpje ga ik nog bekijken.

Goede tip van de nagellakremover. Ik had om die reden een hekel om iets met glitters te doen, maar dit ga ik eens proberen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 08:43

Ik heb ook altijd gezegd nooit te willen trouwen, maar toen hubs me vroeg zei ik toch ja en ondertussen ben ik al weer 6 jaar getrouwd...
Goh, ik word oud :')

First Snowdrop

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 09:56

Ik ben zo besluiteloos :') Ik ga toch weer terug naar wordpress(.com, .org is me nog wat te ingewikkeld, misschien ooit) in plaats van via mijn website te bloggen. Er zijn niet genoeg opties. Daarom ook maar een nieuwe domeinnaam aangevraagd, er is nog een hoop te doen, maar ik denk dat het er echt supergaaf uit gaat zien <3

http://onbarefeet.org/

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 09:57

Hoi :o :wave:
Mag ik mij ook weer bij jullie melden?

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 10:06

Natuurlijk!

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 10:16

Fijn :) Even poosje uitgeplugd geweest. Ook op mijn blog. Tijdens de vakantie nog wel een blogpost geschreven (Uitpluggen & bijtanken), maar toen speelde ook van alles waar ik nog niks over kan schrijven (hopelijk volgende week). Wel vandaag bezig met een blogpost. Altijd weer fijn, maar opeens toch weer spannend als je een poos niks schrijft.

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 10:17

Ja ik heb je posts gemist inderdaad, maar fijn dat je er weer bent. :)

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 10:27

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 11:07

Welcome back Pol!! :D

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 14:20

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 14:42

Leuk idee zeg!

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 18:57

Wat leuk dat er een bloggers-topic is op bokt! (waarom wist ik dat niet? :S)

Vinden jullie het goed als ik me ook in de groep ga mengen? :)

anoukkk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 18:59

Hey dames, velen van jullie hebben ook wordpress toch? Ik vroeg me af waar je in wordpress je statistieken kan vinden? Ik heb er een eigen domein op en kan het nergens vinden.

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 19:05

Ik check mijn statistieken meestal via Google Analytics, maar weet niet of dat ook kan als je geen eigen domein hebt. Ik kan overigens ook op mijn dashboard (onderaan) statistieken zien, lukt dat jou ook?

RianC

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 19:08

Welkom terug Polivy. Ik kijk weer uit naar je blogjes. En welkom Happypaardje. :)

Ik schreef vandaag een Lief Dagboek de XXXL versie omdat er foto's instaan van de hele zomer.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 19:15

anoukkk. schreef:
Hey dames, velen van jullie hebben ook wordpress toch? Ik vroeg me af waar je in wordpress je statistieken kan vinden? Ik heb er een eigen domein op en kan het nergens vinden.

Ik ben nu bezig om Jetpack te installeren. Verder heb ik ook Google analytics en alexa.