Een goede morgen ! zijn we vannacht vergeten het keukenraam dicht te doen dus het het is nu 22.8 graden in huis ..heerlijk ,gelukkig geen indringers gehad
Vandaag en morgen een dipje zeggen ze net op t.v. Maar het word 28 graden vandaag in het zuiden,das toch geen dipje?Morgen heerlijk normaal zomerweer, 22 graden,dát zijn temperaturen.
Ik heb ook niet lekker geslapen door de warmte. Ik zie ook wel op tegen de komende week. Overigens zegt weeronline.nl nu weer dat het de 26e gaat regenen en de 27-30 droog is. Daarna weer regen.
Ik ben bang dat de 26e veel te weinig regen is, maar het is in ieder geval iets.
De voorspelling voor ons is 60 % kans op 1 mm, stelt toch niks voor ?
Hopelijk hebben ze het flink mis en zwemmen de eenden weer door de wei
Nu lopen er woestijnratjes
fargo
Geplaatst: 19-07-13 10:24
Lekker weertje, op de fiets naar het werk, windje erbij. En nu binnen aan de slag, gelukkig is ons kantoor altijd lekker koel (oud herenhuis).
Anoniem
Geplaatst: 19-07-13 10:55
Pfff t word echt te warm komende week, ik denk dat ik maar ga overzomeren aan het strand, ben ik de afgelopen dagen ook geweest, en het was geweldig lekker!! Ik kan zo slecht tegen die hitte hier in t oosten...
Hier staat een flinke woei!! Daar ben ik wel blij mee. Paar grote dikke witte wolken schuiven zo nu en dan langs. Mooi! Gelukkig niet te warm ook. Prima zo. Nu nog 's nachts regen.