Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xx_Lyzet schreef:Het kan ook zijn dat de gebruiker heeft uitgeschakeld om een nieuw venster te krijgen bij een nieuw bericht. Vriendin van mij heeft dat namelijk wel, en die ziet niet altijd als er nieuwe berichten zijn. Maar kijkt soms wel in d'r pbbox, en dan gaan je ongelezen berichten ook bij de andere bokker die het berichtje verzend op gelezen... En inderdaad, lees zelf ook vaak via Phone, en reageer ook niet altijd gelijk 1,2,3 ligt er maar net aan hoelang het bericht is. Dan doe ik het liever gewoon via de laptop!
Papegara schreef:Ik ben zooo bang dat ik mijn pakketje niet krijg. Slaat misschien nergens op maarja..
Ze zou het eerst zaterdag wegbrengen, was niet gelukt, toen zou het maandag worden, maandag ook niet gelukt. Ze zou het vandaag op de post doen. Ze is al die tijd gewoon vaak online geweest en nu dus niet meer. terwijl ik normaal toch al iets gehoord had.
Ik heb wel haar adres, naam (heb haar op fb gevonden) en alle berichtjes en overboekingen heb ik.
Stel nu, dat ik bedonderd ben. Welke stappen kan ik dan ondernemen?
Papegara schreef:Toen ik gister vroeg of het gelukt was met het pakketje stuurde ze dit:
Mijn moeder doet morgenvroeg het zadel op de post, ik stond vandaag weer voor een gesloten deur bij het postkantoor wegens vakantieregeling. Ik werk zelf iedere dag van 6u tot 17u en vandaag had ik geracet om er nog om 17u te zijn, maar toen bleek het postkantoor wegens de vakantie al om 16.00u dicht te zijn....
Ik zal dan de track en trace code sturen
Papegara schreef:Ja kan ik misschien wel langzaam overna denken..
Wil niet te snel 'handelen'.
Ze woont ook zo ver weg voor mij, ik zit nu in drenthe (ze woont bij tilburg in de buurt), anders was ik het vanavond nog gaan ophalen.
Het gaat om een zadel dus ook niet eens om een klein bedrag
Kitty1985 schreef:Voor mij slechts 276 km.
Meende dat je schreef andere kant van NL...
En Wijchen is voor mij andere kant NL....vandaar dat ik dacht dat het misschien bij mij in de buurt was.
Maar denk dat het andere bokker was die dat had geschreven
Shirley schreef:Kitty1985 schreef:Voor mij slechts 276 km.
Meende dat je schreef andere kant van NL...
En Wijchen is voor mij andere kant NL....vandaar dat ik dacht dat het misschien bij mij in de buurt was.
Maar denk dat het andere bokker was die dat had geschreven
Dat was ik
De "mijne" woont in Noord-Holland, maar ik hoor er weer niks van ... heb m'n ongenoegen laten blijken dat ik ineens moest gaan opbieden tegen een onbekende mededinger, ondanks dat we in feite al een overeenkomst hadden