[CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 21:32

Dinniej schreef:
Aangevuld niet, alles wat uitverkocht is, is ook echt uitverkocht (tenzij iemand het retourneert). Er worden wel nieuwe artikelen toegevoegd. :)

Is niet waar hoor, ik ben wel eens een week lang om 6 uur opgestaan om een tas uit de sale te bemachtigen. Maar het is me gelukt uiteindelijk :')
Dus ook sale wordt 's ochtends vroeg bijgevuld.

Weet iemand toevallig of er een kortingscode of gratis verzending, of bij welk bedrag je gratis kunt verzenden bij www.comegetfashion.com

Dinniej

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 22:41

http://www.hm.com/nl/product/22466?arti ... ariant=005
In dat geval, wil iemand misschien kijken of deze trui er nog bij komt? O:) De maat maakt me ook echt niet uit, dan maar wat meer of minder oversized.

Ik kan maat M aanklikken, maar krijg één of andere rare melding dat hij beperkt beschikbaar is en dat ik hem toch niet mag bestellen?

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 22:50

Klopt ik krijg ook de melding dat hij is uitverkocht, soms loopt de site even niet goed met de producten. Ik zou het morgen vroeg gewoon nog even proberen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 22:53

Net een gave bontjas bij de H&M gekocht, is al in de sale en dan nog kortingscode eroverheen... 25 euro! Hij was 60 :')

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 22:53

Thanks, dan houd ik het morgen ook in de gaten. Misschien zet ik voor de gelegenheid even heel kledingaddict de H&M app op mijn telefoon. :+

Maar het gekke is dat ik de trui wel gewoon kan toevoegen en niet een melding krijg zoals bij andere producten, pas als ik wil gaan betalen gaan er allerlei gekke dingen gebeuren.. :=

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 22:56

Ja klopt, had het even uit geprobeerd, maar dat heb ik ook wel eens gehad. Zit er gewoon een foutje in de site tijdelijk.

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 23:00

Hm, balen.
Ik hoop echt hard dat hij nog terugkomt, maar ik weet het niet. Bij het product zelf staat geen sale-prijs, als ik hem toevoeg wel, maar de levering staat dan ook weer op 27-31 januari.. :=

Maaike_Indy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 23:38

Ik hoop dat het hier goed staat, kom niet zo veel aan de "niet paard" kant van het forum...

Ik ben op zoek naar nette warme schoenen voor de winter. Dus niet om mee door de blub te banjeren, maar om aan te hebben naar de stad of iets. In de winter heb ik altijd extreem snel koude voeten en mijn huidige laarzen die iets gevoerd zijn is voor mij echt veel te koud. Ik zoek dus iets wat echt warm is. Wellicht dat er hier mensen zijn die mij iets aan kunnen raden?

Wat zoek ik:
- WARM!
- Het liefst iets in leer
- geen glitters of bling en geen extreme hak
- Mag een lage schoen zijn of een laars, maar moet geschikt zijn voor smalle voeten en spille kuiten

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 23:44

Tsja als het echt warm moet zijn raad ik toch Uggs aan. Ik heb behoorlijk last van wintertenen gehad & dan waren die lelijke schaapjes de enige schoenen die écht warm genoeg waren.

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 23:46

Het enige waar ik echt warme voeten in houd zijn uggs inderdaad, ik ben ook een extreme koukleum

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 23:49

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 23:50

Wat betreft de treggings waar ik een paar dagen geleden over postte ga ik stronteigenwijs zijn en dus toch een body/bodysuit proberen. Hoe moeilijk ze te vinden zijn valt mee, heb ze gevonden op Missguided en Boohoo etc. Maar ik vind ze toch nog best prijzig, is iemand hier toevallig nog voordelige tegengekomen?

Ohja, ik wil trouwens een zwarte zonder kantinzet en zonder cutout iets bij je taille enzo.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 00:06

Ik ben benieuwd naar een aan-foto Lieveli!

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 00:21

Doubtless schreef:
Tsja als het echt warm moet zijn raad ik toch Uggs aan. Ik heb behoorlijk last van wintertenen gehad & dan waren die lelijke schaapjes de enige schoenen die écht warm genoeg waren.

Ik heb de shabbies met een bontje en die zitten ook heerlijk warm! Geen overdreven hak en van leer!

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 01:25

Uk ben ook benieuwd naar de trouwjurk!

Mooie schoenen (:

En wat betreft de warme schoenen vraag, ik heb nu met bont gevoerde donkerbruine sneakertjes van de esprit, heerlijk warm :)

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 02:37

lieveli schreef:
Ik heb met bont (nep) gevoerde motorlaarsjes, ooit bij Invito gekocht.

Dit is trouwens de jas, hij is leuk toch? Ik hoop dat 'ie bij mijn witte haar past. http://www.hm.com/nl/product/15707?arti ... ariant=046

Haha die had ik ook besteld, maar mij stond ie niet. Was er al bang voor want dat is meestal met jassen zonder pasvorm bij mij vanwege mijn figuur, maar ik vond hem zo leuk. ;( hoop dat ie jou wel staat! Hij zat namelijk wel lekker.

HouVanUtopiaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 09:14

Maaike_Indy schreef:
Ik hoop dat het hier goed staat, kom niet zo veel aan de "niet paard" kant van het forum...

Ik ben op zoek naar nette warme schoenen voor de winter. Dus niet om mee door de blub te banjeren, maar om aan te hebben naar de stad of iets. In de winter heb ik altijd extreem snel koude voeten en mijn huidige laarzen die iets gevoerd zijn is voor mij echt veel te koud. Ik zoek dus iets wat echt warm is. Wellicht dat er hier mensen zijn die mij iets aan kunnen raden?

Wat zoek ik:
- WARM!
- Het liefst iets in leer
- geen glitters of bling en geen extreme hak
- Mag een lage schoen zijn of een laars, maar moet geschikt zijn voor smalle voeten en spille kuiten

Ik heb voor dit jaar hubs gekocht. Heeeeerlijke schoenen en niet zo lomp als uggs

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-13 10:30

Ik heb geen eigen foto's van de trouwjurk. Wel plaatje van internet, maar ik ga er zelf wat dingen aan veranderen waardoor het echt 'mijn' jurk word :))

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 12:20

Oh gaaf, ik ben superbenieuwd! ^^

Ik heb de trui van de H&M weten te bemachtigen! Wel in maat XL en het is al mannenmaat, dus dat gaat lekker slobberen. :P Ik hoop maar dat het er dan nog leuk uitziet.

Maaike_Indy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 13:17

Detroit schreef:
Doubtless schreef:

Ik heb de shabbies met een bontje en die zitten ook heerlijk warm! Geen overdreven hak en van leer!

Die zijn echt gaaf die shabbies, maar wel behoorlijk aan de prijs :')
Ik zal eens marktplaats afspeuren, wellicht dat er wel wat op staat...

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 13:19

Peuk schreef:
lieveli schreef:
Ik heb met bont (nep) gevoerde motorlaarsjes, ooit bij Invito gekocht.

Dit is trouwens de jas, hij is leuk toch? Ik hoop dat 'ie bij mijn witte haar past. http://www.hm.com/nl/product/15707?arti ... ariant=046

Haha die had ik ook besteld, maar mij stond ie niet. Was er al bang voor want dat is meestal met jassen zonder pasvorm bij mij vanwege mijn figuur, maar ik vond hem zo leuk. ;( hoop dat ie jou wel staat! Hij zat namelijk wel lekker.

Oh ^) Ik ben niet dun dus dan zal 'ie mij ook wel niet staan. Meh.

Elastiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 15:15

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 15:19

xOkidoki schreef:
Heeft iemand ervaring met deze nep UGG'S van H&M ?

Edit; deze dus
http://tablet.hm.com/nl/product/16418?article=16418-B

Ik zou die echt alleen als sloffen accepteren. Voor buiten zien ze er erg zwak uit.

Als je goedkope ugg-like boots wil kan ik je de Esprit Booties aanraden. Die heb ik ook, en ze gaan al een jaar lekker mee :j

http://www.esprit.nl/dames-diversen/sch ... ties-flats
http://www.esprit.nl/dames-diversen/sch ... K1W008_025
http://www.esprit.nl/dames-diversen/sch ... K1W004_444

Elastiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 15:50

Dankjewel! Dan ga ik kijken of ik die blauwe (onderste) kan bestellen.

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 20:28

Maaike_Indy schreef:
Die zijn echt gaaf die shabbies, maar wel behoorlijk aan de prijs :')
Ik zal eens marktplaats afspeuren, wellicht dat er wel wat op staat...

Ja dat is wel een nadeel van de shabbies. Ze zijn zo duur. Ik heb ze gekocht van het verjaardag en shopgeld dat ik heb gehad van pa :')