Ik heb vooral echt zin om morgen naar school te gaan Ik krijg al het hele jaar te horen; hahahahaha ben jij voor Ajax? Die zijn slecht man, kunnen nooit kampioen worden blablabla Dat gaat leuk worden
Alvast de foto's van nu.nl, die van Ajax staan d'r nog niet op Heerlijk En zooo fijn om Steekie d'r bij te zien staan En waaat doet Bizot er bij? Graafland kan ik nog wel begrijpen, die was even 2e keeper achter Verhoeven, maar Bizot? Aaahw hoe schattig kijkt Mickey Gefeliciteerd met je broer Hmm, zit m'n haar goed? Jan Vertonghen (Ajax) in duel met Siem de Jong (FC Twente). Ondertitel van nu.nl, erg slecht Thanks voor dat doelpunt man
Omdat Berg gewoon leuk is en 't altijd zo heerlijk verknald
Ik was met een vriendin aan het kijken. Toen 't afgelopen was, gingen we fietsen, toeters en mijn ajax sjaal om. Hier in Groningen, zullenn ze blij mee zijn maar oké Zingen: ''kampioenen'' En mijn vriendin telkis als iemand langs kwam (ze had een tshirt met 3 sterren gemaakt), telkis die aanwijzen en zeggen: ''Daaaar doen we het toch voor, die derde ster jonge!'' Haha helaas liepen we voor gek, maar we hebben ons wel vermaakt.. Toppers zijn het!